vreau sa schimb ambreiajul
![]() ![]() ![]() |
vreau sa schimb ambreiajul
johnson22cta |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 March 15 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 L
1998 1.4
|
|||
ct_71_ccl |
![]()
Post
#2
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
salut!
daca e masina din semnatura si nu a umblat nimeni sa schimbe volanta+ ambreiaj(disc+placa+rulment) ai de 200mm.te uiti in gaura aia de la cutie si daca placa e groasa e de 200mm daca nu, e 180mm.cel mai bine daca te-ai hotarit, te duci la mecanic care da jos cutia si vezi clar ce e de schimbat.s-ar putea doar discul daca intra bine in viteza si nu ai sant pe soarele placii.daca sfirie si rulmentul ,schimba-l si pe ala-trebuie sa se potriveasca ,tot asa de 200 sau 180.ambreiaj mai e si de 160mm dar nu cred,ala se monta pe 1300. |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
johnson22cta |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 March 15 ![]() |
Ea intra in viteza perfect dar in viteza a 5-a desi e turata la 2500 nu trece de 100 la ora. Cam putin zic eu
|
--------------------
dacia
1310 L
1998 1.4
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#4
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(ct_71_ccl @ 18 Mar 2015, 10:57) salut! daca e masina din semnatura si nu a umblat nimeni sa schimbe volanta+ ambreiaj(disc+placa+rulment) ai de 200mm.te uiti in gaura aia de la cutie si daca placa e groasa e de 200mm daca nu, e 180mm.cel mai bine daca te-ai hotarit, te duci la mecanic care da jos cutia si vezi clar ce e de schimbat.s-ar putea doar discul daca intra bine in viteza si nu ai sant pe soarele placii.daca sfirie si rulmentul ,schimba-l si pe ala-trebuie sa se potriveasca ,tot asa de 200 sau 180.ambreiaj mai e si de 160mm dar nu cred,ala se monta pe 1300. corect este 170 mm |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
johnson22cta |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 March 15 ![]() |
Pai si ce inseamna groasa? In mm ma refer ca e prima oara cand ma lovesc de chestia asta.
|
--------------------
dacia
1310 L
1998 1.4
|
|
Darckdgc |
![]()
Post
#6
|
![]() membru DC Group: Members Posts: 30 Joined: 17 May 08 From: Bucuresti ![]() |
In traducere simpla trebuie sa verifici daca ai placa de presiune de aluminiu , dar masina ta fiind din 98 daca de aia zici sigur ai ambreiajul de 200, dar verifica. Dacia mea e din 95 si are ambreiaj de 200. Nu cumpara mastersport facut pe vapor in drum spre germania, breckner sau asam .
This post has been edited by Darckdgc: 18 Mar 2015, 15:09 |
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- B Dacia 1310 Berlina 1995 1.4I & Dacia 1310 1.3 Break 1989 & Opel Astra H
|
|
johnson22cta |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 March 15 ![]() |
Ms mult. Dacia e din 98. Deci sa caut de 200. Ma ajuta asta mult.
|
--------------------
dacia
1310 L
1998 1.4
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
QUOTE(johnson22cta @ 18 Mar 2015, 11:38) Ea intra in viteza perfect dar in viteza a 5-a desi e turata la 2500 nu trece de 100 la ora. Cam putin zic eu Nu te apuca de schimbat ambreajul daca intra bine in viteza. Faptul ca la 2500 rot/min nu treci de 100 km/h este normal. Este vorba despre tipul cutiei de viteza, respectiv despre pereche de pinioane pentru viteza a 5-a. |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
vorba colegului, nu te apuca de schimbat daca nu este cazul. Eu am facut asta si l-am schimbat degeaba, la mine huruiau rulmentii din cutie si am crezut ca e de la ambreiaj, bani aruncati
sunt sanse mari sa ai de 200mm, breakul meu din 96 asa are, eu am luat de Ruen, din targul Vitan repet, asigura te ca ala e de vina si apoi cumpara spor! |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
johnson22cta |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 March 15 ![]() |
Ma duc cu ea la doctor sa ii faca niste probe si dupa aia vad ce cumpar si ce nu. Ms mult de ajutor
|
--------------------
dacia
1310 L
1998 1.4
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ca se tureaza motorul si ea nu demareaza, adica sa zicem ca ai 60/h si apasand pe acceleratie se duce la 3000 de ture, dar viteza e aceeasi, da, patineaza ambreiajul. Poti face proba si pe loc, turezi la 2500-3000, bagi a IV-a, si eliberezi ambreiajul. Daca motorul continua sa mearga si masina nu s-a miscat, patineaza ambreiajul. Nu tine mult asa, pentru ca infierbanti tot, chiar si priza care poate distruge simeringul, si e o "placere" sa demontezi si cutia. Uita-te pe fereastra de punere la punct a volantei, si daca vezi placa ca e de aluminiu, e de 200, daca e totul negru ca si coroana, volanta disc... ai de 180. Atentie ca, multe se pot rectifica, regenera (volanta cu denivelari la fel ca si placa, daca e din aluminiu). Chiar si soarele daca are uzura adanca de la rulment, se poate face bucsa majorata rulmentului, si va tine mai mult decat a tinut in varianta simpla, originala. Nu trebuie decat sa pastrezi distanta de strangere a discului, adica peste discul nou, asezi placa , iar intre volanta si placa sa ai aproape de 3mm distanta, cand nu sunt suruburile stranse.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
johnson22cta |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 March 15 ![]() |
Se pare ca ambreiajul e ok. Am facut un drum la munte si viteza pe autostrada cat si pe pantele de acolo a fost destul de buna. Adica pe a3 am mers si cu 117 la ora in vitza a 5 a la 3200 de ture. Eu cred ca e ok. Dar am alta problema. Si dureaza de ceva timp. La frane. Am servofrana cu icp, 4conducte. Fac aerisirea si la cilindrii si la etrieri si la pompa = frane ok. Merg zilnic frane ok. O las la odihna 2 zile, frane canci. Adica nu mai tine la prima pedala ci la a 2-a. Pana acum nu am reusit sa ii dau de cap. Garnituri la pompa schimbate cat si la servo.
|
--------------------
dacia
1310 L
1998 1.4
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
|
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:56 |