0.9 tce eco pe autostrada, 0.9 tce eco pe autostrada
![]() ![]() ![]() |
0.9 tce eco pe autostrada, 0.9 tce eco pe autostrada
edytzaboss02 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 February 15 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
logan1 ph2 / logan 2
2012/2015
- AG xx cer
|
|||
Manuel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Modul ECO bănuiesc că are legătură cu modul în care accelerează mașina, odată ajuns la o viteză de croazieră nu cred că mai contează. Dacă ții strict la consum, ține-l pe ON, nu are cum să consume mai mult decât cu el dezactivat.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Ampt |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Mult mai importantă este viteza de deplasare, nu modul ECO sau non-ECO!
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.344 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Subscriu celor scrise de cei de mai sus:
- modul eco influenteaza accelerarile si foarte rar mersul stabilizat (dar numai pt. turatii si apasari pedala mari, aproape de 100% in fiecare treapta de viteza) => pe autostrada, respectand limitele legale, nu o sa fie nici o diferenta - cu cat cresti viteza de deplasare, fortele aerodinamice cresc si implicit consumul tau va creste (cu sau fara modul eco activ) |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:33 |