schimbare garnitura chiluasa, dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
schimbare garnitura chiluasa, dacia 1310
mihaitamar |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 24 March 14 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998 break
|
|||
Adrian Frigo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(mihaitamar @ 17 Sep 2015, 16:57) ...eu zic ca garnitura de la chiluasa este dusa , intrebarea mea ar fi urmatoarea... Grea rău funcția asta ”SEARCH”,nu?! ![]() http://www.daciaclub.ro/Schimbare-garnitur...a-t198105.html/ L.E: QUOTE(mihaitamar @ 17 Sep 2015, 16:57) garnitura de la chiluasa CHIULASĂ! This post has been edited by Adrian Frigo: 18 Sep 2015, 12:29 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
FlorinCFR |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 25 September 11 From: Ramnicu Sarat ![]() |
Am citit fugitiv link-ul dat de catre Adrian si am observat un post in care autorul preciza ca e nevoie sa dai jos si axul culbutorilor.
Chiulasa se poate desprinde de blocul motor si fara a da jos rampa de culbutori. Se desfac cele 10 suruburi de prindere a chiulasei pe blocul motor , suruburile de la galerii (admisie/evacuare) , furtunele de la pompa de apa ( 5 la numar) , furtunul de la pata calda, cele doua mufe de la senzorii de temperatura. Dupa ce dai jos chiulasa, sub nici o forma sa NU invarti arborele cotit. Risti ca pistoanele sa salte cilindrii de pe locasul lor de asezare si astfel lichidul de racire iti intra in instalatia de ungere. Locasurile suruburilor din blocul motor trebuiesc curatate bine astfel risti ca la montarea suruburilor sa fisurezi blocul sau sa strici filetul si la alezaj si la surub. Cu ocazia asta bine ar fi sa verifici la un atelier specializat planeitatea chiulasei. Ar mai fi de verificat etanseitatea supapelor pe scaun si gradul de uzura al camasilor (cilindri). Cele doua se pot face si in regim de amator. Pentru detalii mai multe vezi si link-ul dat de catre Adrian ! This post has been edited by FlorinCFR: 18 Sep 2015, 20:47 |
--------------------
Dacia
1307
1997
- BZ 02 NHG
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
@mihaitamar- Ca o completare,îți recomand să folosești o garnitură de Victor Reinz!Este foarte bună și cea de Fermit,dar mi s-a părut mai bună cea de VR! Ultima oară(prin martie)cea de Fermit era 18 lei și cea de VR cam 32 de lei...asta ca idee... Spor la treabă!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Daciaa97 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 15 ![]() |
Eu.. am folosit garnitura FERMIT (ceea ce greu am gasit la piese auto) si nu am treaba.
|
--------------------
Dacia
Dacia
1998
- dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:53 |