DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme relantiu, Prea mare relantiul.

luap
post 21 Dec 2015, 01:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 November 09
From: Lupeni.Hunedoara




Bună tuturor.După 2 ani de forum în care am învățat multe lucruri vine și rândul meu sa am o problema la care va cer ajutorul.La dacia mea 1310 motor1,4 nu reușesc sa ii scad relantiul .Cu clapeta la carburator închisă complet am relantiul de 1000 la rece și 1200 sau 1300 la cald.Am verificat cam tot ce tine de aer fals și degeaba.Poate cineva a mai avut o astfel de problema și ma ajuta sa ii dau de cap.Care ar fi cauzele unui relanti asa mare în condițiile în care mașină funcționează bine,motorul merge regulat și trage normal?Va multumesc.

This post has been edited by luap: 21 Dec 2015, 01:26


--------------------
Dacia 1310 2000 - AB-28-SEP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 21 Dec 2015, 08:52
Post #2


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




Vezi poate nu-ti trage complet, arcul de la cablul de acceleratie. Sau desfa un pic cablul de acceleratie, daca nu-ti trage ,,aer fals,, pe undeva (pe sub carburator, sau vreun alt furtun.
Te salut.


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan 1997, 2003, 2008 - TAM
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luap
post 21 Dec 2015, 12:00
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 November 09
From: Lupeni.Hunedoara




Salut.Am verificat și cablu și furtun singurul loc în care urmează sa ma mai uit e în carburator.Dacă nici de acolo nu e atunci pot spune ca am rămas fără idei.😠

This post has been edited by luap: 21 Dec 2015, 22:48


--------------------
Dacia 1310 2000 - AB-28-SEP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 Dec 2015, 12:11
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




in galerie, sub carburator, este un furtun cu o duza calibrata ce face legatura intre galerie si t-ul de deasupra carburatorului. Schimba duza aia!


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luap
post 21 Dec 2015, 19:07
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 November 09
From: Lupeni.Hunedoara




Am flansa cu 3 stuturi.Duza am anulat-o si am obturat gaura din galerie.


--------------------
Dacia 1310 2000 - AB-28-SEP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 21 Dec 2015, 21:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




Verifică servofrâna.
Baftă!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luap
post 21 Dec 2015, 22:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 November 09
From: Lupeni.Hunedoara




Maine ma bag în carburator sa vad ce e pe acolo.Senzația mea e ca totuși de acolo e problema.În rest asa cum am mai spus am verificat tot ce tine de aer fals....... furtune,servo,garnituri carburator etc.Revin mâine cu concluzii.Va mulțumesc de sfaturi.


--------------------
Dacia 1310 2000 - AB-28-SEP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 22 Dec 2015, 00:34
Post #8


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Pai daca sta uniform la turatia aia ori jiclorul de ralanti e decalibrat ori clapeta nu se inchide complet sau chiar ambele. La capsula vacuumatica ai verificat sa nu fie sparta si sa traga pe acolo aer fals?


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luap
post 22 Dec 2015, 11:36
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 November 09
From: Lupeni.Hunedoara




Clapeta închide perfect,capsula e buna am verificat-o și tine vacuum iar jiglere am încercat mai multe.Suspectez ceva benzina în plus de pe undeva din interiorul carburatorului,azi îl desfac.

22 Dec 2015, 17:47:
Azi am desfăcut și carburatorul și nimic,totul e în regula.Cred ca îl schimb cu carburatorul de rezerva.Am rămas fără solutii..Turatie normala fără oscilatii,pornire la sfert indiferent de timp atât doar ca la relanti îmi sta la 1200 cu motorul cald.Ma dispera ......deja de 4 zile fac cu nervii sad.gif wacko.gif

This post has been edited by luap: 22 Dec 2015, 17:47


--------------------
Dacia 1310 2000 - AB-28-SEP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 23 Dec 2015, 19:24
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




Ți-e greu să anulezi servofrâna?
Baftă!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luap
post 23 Dec 2015, 22:17
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 November 09
From: Lupeni.Hunedoara




Am verificat servofrana.Funcționează perfect.Oricum ,mulțumesc tuturor ptr.sfaturi,când rezolv problema revin cu o postare poate ii va fi de folos cuiva pe viitor.Bafta tuturor,cat mai multi ani pe șosele de acum înainte cu daciile,fără probleme bineinteles și sarbători fericite alături de cei dragi.


--------------------
Dacia 1310 2000 - AB-28-SEP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:14
Forum Renault