DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum se strange corect piulita de pe axul tamburului

RaduWra
post 26 Jun 2016, 20:07
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Buna seara, de curand am umblat la sistemul de franare de pe punea spate. Intrebarea mea este cum se strange corect aceea piulita de pe axul tamburului ? Se da un sfert de tura inapoi dupa ce s-a strans maxim sau cum ? Si apropo, am observat ca la mine aceea piulita este ceva mai "diferita" fata de una normala. Multumesc.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 27 Jun 2016, 11:47
Post #2


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




in ce sens diferita?? steangi piulita max., ciocanesti cu ciocanul de cateva ori in tambur, calci pedala de frana de cateva ori, sa se aseze, daca ai umblat da cilindru frana si saboti, scoti din noi tamburul re-reglezi sectorul dintat saboti, pui la loc, stangi piulita la max, si slabesti 1/2 ture, sau la mana/ochi..sa nu ai rulmentu exagerat de strans ca/l faci praf in 500 km. Dupa ce pui si roata sus, si stransa, vezi sa nu aibe joc, miscand roata stg.-dr. si sus-jos....verifici strangerea corecta a rulmentului prin piulita in discutie...nu uita splintul si garda antidesfiletare.Drumuri bune!

This post has been edited by dstdan: 27 Jun 2016, 11:49


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan 1997, 2003, 2008 - TAM
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 27 Jun 2016, 19:34
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




In sensul ca este "dintata". Asa am sa fac. Multumesc frumos.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uponten
post 5 Jul 2016, 21:02
Post #4


Arhanghel M


Group: Members
Posts: 56
Joined: 14 April 16




procedura e ok.nu strange tare ca termini rulmentii si asa slabuti, cumpara SKF sau FAG si 60.000 nu mai ai treaba, cel putin, vaselina buna cu Li si MoS2, temperatura de curgere, picurare pe la 160-180 grade. Pe vremea daciilor, demult nu prea se foloseau asaceva uzual, dae astazi uleiurile, vaselinele si lichidele de racire moderne, sunt ca, ,vitaminele,, ptr. batranele masini.


--------------------
Dacia 1300 1976 - 1-SB-4116
„De la orice om ai întotdeauna de învățat, chiar și când tace.“ De la tine ce invat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 11:20
Forum Renault