Fierbe motorul, se tot arde rezistenta GMV
![]() ![]() ![]() |
Fierbe motorul, se tot arde rezistenta GMV
e.so!id |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
|
||
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Arderea repetata a sigurantei e data de o putere mare absorbita de ventilator.
Eu m-as uita la venitlator, la pozita lui (sa nu fie pus usor indoit si sa frece etc), mufari. E ciudat insa ca nu s-a ars intai siguranta. Ceea ce ar putea duce si la o rezistenta proasta. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Din cate imi dau seama, intotdeauna rezistenta de pe GMV s-a ars: (1) cand am mers in oras, la temperaturi de peste 30 grade (zilele trecute cand s-a ars, simteam de cand am pornit masina ca asa se va intampla) si (2) cand am folosit ac-ul.
Legat de pozitia ventilatorului pot sa spun ca nu are cum sa frece/agate de ceva, deoarece ultimul cumparat (cel sh) a fost mutat in carcasa celui pe care il aveam pe masina - alimentarea o avea in directia opusa, iar cablul masinii nu ajungea. Dupa ce a fost pus in carcasa, se invartea fara sa agate. Faptul ca masina are facuta remapare (o harta de injectie mai sport) ar putea avea vreo legatura cu subiectul? |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
Urs |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 31 December 06 From: Siret ![]() |
In trecut mi-a ars si mie siguranta, am desfacut motorasul ventilatorului si am gasit locul unde facea scurt-circuit: arculetul ce tine apasata peria (carbunele) pe colector, atingea la masa. Am dat cu banda izoler pe capatul arcului si sunt peste 5 ani de cand nu mi-a mai ars siguranta. Nu ar strica sa verifici daca nu ai aceeasi problema.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 tce 2019
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
este un motor electric si o rezistenta in serie , rezistenta care este strapata (scurtcircuitata) de un releu
aia se arde din doua motive , (considerind ca rezistenta nu este de calitate si stare indoielnica ) 1 defect electric ,rotor in scurtcircuit (bobinaje periii care da la masa sau altceva) 2 defect mecanic lagare , etc (merge greu) |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Tocmai am fost la service-ul auto: "adu-o marti, ca vedem noi!"
Va multumesc tuturor pentru raspunsurile voastre. Saptamana viitoare voi incerca sa o duc in alt service, sau sa imi cumpar eu o rezistenta, sa o montez singur, si sa vad in cat timp se va arde. Voi reveni cu informatii, de indata ce le voi avea! |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
Agrig |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Am patit`o si eu, Logan 1,6/2006
Au inversat meseriasii cupla de la GMV cu cea de la rezistenta. Sint identice doar culoarea difera, una e verde alta neagra. Sa ai grija sa pui verde in verde si negru in negru. Grig This post has been edited by Agrig: 10 Sep 2016, 20:02 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
testike |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Acelasi lucru l-am patit si eu, si inca de 2 ori.
|
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Va multumesc frumos! Voi verifica, si voi reveni cu un raspuns!
|
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Bună seara,
Astăzi dimineață am fost cu mașina într-un alt service. I-am zis electrecianului că rezistența GMV se arde în mod repetat, iar imediat cum am ridicat capota a constatat că „au fost inversate cuplele”. S-a schimbat rezistența GMV și au fost conectate firele în locurile corespunzătoare (45 lei piesa + 25 lei manopera). Nu am umblat azi foarte mult cu masina. Deși electricianul a zis că în caz de inversare a cuplelor, rezistenta se arde imediat, eu am circulat cu vechea rezistenta pe distanta Bucuresti-Valea Prahovei (inclusiv urcat pe munte pana la cabana Piatra Arsă) - retur la București. Voi tine sub observație mașina. După ce voi strange mai mulți kilometri, voi reveni cu noi precizări. Sper să nu se mai ardă din nou. Mulțumesc tuturor pentru ajutor! |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 17:02 |