Termostat plecat cu vaca?, Se incalzeste relativ greu. Calibra
![]() ![]() ![]() |
Termostat plecat cu vaca?, Se incalzeste relativ greu. Calibra
Smudo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|||
dizzy |
![]()
Post
#2
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pai cam e sindrom de termostat blocat pe deschis.
Solutie: Altul E inca bine Daca nu baga caldura ar putea fi si garnitura de chiulasa arsa. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Smudo |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Merci dizzy. Hmmm, garnitura de chiuloasa arsa nu prea as crede. Cum am zis, dupa vreo 5 minute masina baga caldura de innebunesti. Apa in ulei sau invers, adica ulei in apa nu am, de asta nu as crede ca garnitura sa fie dusa. Ulei pe linga ea (garnitura) la fel nu da. De fapt ulei nu da pe niciunde pentru ca si garnitura de la culbutori e schimbata, dar asta nu e important. Deci sa fie tot termostatul? De aia imi si consuma asa? Zilele astea o sa trec si pe la mecanic, pentru ca nu pot sa ma apuc eu sa-l schimb in fata casei (na, dezavantaj Germania) si nici nu ma pricep, mainile mele amindoua pe care le am in dotare fiind montate pe partea stinga si din cauza asta nu-s prea indeminatic, plus de asta nici prea sigur ca ce fac e si bine, de aia mai bine las sa faca fiecare ce-a invatat.
Ce ar mai trebui sa vad in cazul in care totusi garnitura ar fi arsa? Mai e altceva de observat inafara de ce am scris eu? |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
dizzy |
![]()
Post
#4
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
S-ar putea s nu fie chiar nimic.
Daca da caldura in 5 minute e absolut normal. La fel e si la a mea, si nu e nimic in neregula cu ea. Pur si simplu e mai frig afara. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
parpanel |
![]()
Post
#5
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 26 Nov 2005, 16:47) S-ar putea s nu fie chiar nimic. Daca da caldura in 5 minute e absolut normal. La fel e si la a mea, si nu e nimic in neregula cu ea. Pur si simplu e mai frig afara. si eu zic ca nu are nimic. consumul trebuie sa fie cam 11-12 in oras. cel putin asa era la a mea cu motor 2.0. bafta |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#6
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(Smudo @ 26 Nov 2005, 13:16) Problema e urmatoarea: temperatura pe indicatorul de bord creste foarte greu (mai ales acum iarna), si masina da caldura destul de tirziu, adica dupa vreo 5-6 minute dupa ce am pornit motorul si merg cu ea. Nu ai spus cite grade sint afara... |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
Smudo |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Money, in ultima saptamina (cind de fapt a inceput si sa ma enerveze chestia asta) au fost oscilatii intre -2 si 5 grade C, dar de cele mai multe ori erau 0-2 grade.
Ce m-a facut suspicios in privinta termostatului si a caldurii pe care o da masina in situatia descrisa la inceput e faptul ca inainte de asta am mai avut inca 3 masini, si parca toate se incalzeau o idee mai repede, dar nu dadeau chiar asa puternic caldura ca si Calibra dupa ce era motorul cald. O fi din cauza ca ailalte aveau motoare mai mici (una de 1,6 si 2 masini cu 1,8)? Se incalzeste mai greu motorul la asta decit la ailalte? Logic da, asa ar fi dupa mintea mea. Atunci sa fie totusi normal si doar sa ma sperii eu aiurea? Si tot mai am o intrebare: ce se intimpla daca totusi termostatul e dus si eu mai merg vreo citeva zile cu masina pina cind ajung sa imi fac programare la mecanic? E de rau? |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
dizzy |
![]()
Post
#8
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca esti cu ochiul pe termometru nu se intampla nimic.
Nasol e daca se blocheaza pe inchis. Pe deschis nu ti se intampla nimic cateva zile doar o sa ai consum mai mare si o sa mearga mai prost. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Smudo |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Pai dupa cum am zis, consumul mi se pare putin cam mare, dar de mers... merge normal. Adica fuge ca nebuna daca-i dau gaz, nu ma rog de ea sa mearga. E enervanta chestia cu incalzirea (ca baga abia dupa 5 minute caldura), pentru ca atunci cind dau sa plec cu ea citeodata se mai aburesc geamurile pe dinauntru si ingheata instantaneu... E vreo solutie cu care sa dau pe parbriz pe dinauntru ca sa nu mai inghete? Ma gindeam sa iau o ceara din aia speciala pentru geamuri, din aia de dai cu ea si nu mai ramine apa pe geamuri, dar aia se foloseste pentru partea de dinafara. O fi buna de dat cu ea si pe dinauntru ca sa nu mai inghete? A incercat cineva?
|
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
Mr_K |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 November 03 From: Dej ![]() |
Faza cu incalzitul in 5 minute mi se pare OK. La fel ii si la mine (am un vectra A).
|
--------------------
Opel
Vectra 1.6i
- CJ 07 KLO
|
|
maddan |
![]()
Post
#11
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
smudo, daca ai citi pe forumul dedicat opel (clubopel.com), ai sti deja ca este un fenoment obisnuit la motorul tau (intamplator am acelasi motor, chiar daca are 20 de cai in minus..)
Daca tii neaparat poti inlocui termostatul dar asta nu-ti va schimba cu nimic situatia. "Asa face ele" varianta Opel C20NE ![]() Daca ti se aburesc geamurile, asteapta 2 minute - vei simti ca aerul incepe sa se dezmorteasca, da dezaburirea la maxim si pana ajungi tu la 5 minute se va dezaburi complet si se va dezgheta complet, in masura in care afara nu sunt sub -5C. Ceea ce ai descris tu mai sus se intampla la toate Vectrele A cu motorul tau, in masura in care au termostatul bun. Daca nu il aveai bun, se dublau timpii de incalzire, sau nu se incalzea mai deloc. Deci nu ai ce face, live with it! |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
litza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Tha ultimate test. Dimineata cand pornesti motorul, mergi cateva minute si opresti, pui mana de furtunul care intra in radiator jos, cel de dupa termostat. Daca e cald = > termostatul. Daca nu => asa face ele.
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
Smudo |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Va multumesc pentru raspunsuri. Maddan, am vazut ca si tu ai acelasi motor ca al meu, tot 115 CP. Adevarul e ca am mai citit si pe forumurile nemtesti dar mai demult, cind nu ajunsesem sa remarc "problema" asta la masina. Din ce am citit pe acolo stiu ca spuneau multi ca nu ar fi chiar cele mai "stabile termic" motoare, in comparatie cu alte marci, dar atunci se refereau la situatia cind motorul e deja cald, si spuneau ca oscileaza destul de tare temperatura la ele, adica nu sta "lipit" indicatorul la o anumita temperatura, asa cum imi statea la BMW de exemplu sau la VW. (Cam lunga fraza, dar sper sa prindeti ideea).
Cum am zis, masina baga caldura (chiar mai multa decit celelalte pe care le-am avut) chiar si cind indicatorul e inca in zona albastra practic nici nu se misca de acolo, dar dupa cam 5 minute. O sa ma inregistrez si pe clubopel, am citit cite ceva si pe-acolo si mi-a cam placut atmosfera, ca sa zic asa. Si chestia cu termocupla aia, (ventilatorul ala care raceste motorul), e normal sa se opreasca si el atunci cind opresc motorul? Ca parca ala trebuia totusi sa mearga mai departe pina face racirea... chiar daca motorul e deja oprit, eu asa stiam. Sau la fel, e altfel la C20NE? Litza, merci de sfat, o sa incerc si chestia pe care ai zis-o tu. Hmmmm, nasoala faza cu serviciul aproape de casa. Oricum ai da-o nu e bine. Daca lucrezi departe, conduci prea mult. Daca lucrezi aproape de casa, doar chinui masina mergind in continuu cu motorul rece. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
Ov |
![]()
Post
#14
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
poti sa mai incerci ceva: pune-i carton in fata radiatorului
![]() ![]() ![]() ups, glumeam desigur. La ce zici tu acolo, masina n-are nimic. Cumva e prima iarna pe care v-o petreceti impreuna ? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maddan |
![]()
Post
#15
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Ventilatorul se opreste intr-adevar cand opresti motorul.
Faza cam stupida, dupa parerea mea, caci daca ai motorul incins inseamna ca va ramane asa mult timp... Asta e, bucura-te de Calibra si de senzatiile pe care le ofera si apoi te orientezi spre altceva mai stabil... Un Vectra de prin 1996, de 150CP poate... ![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
Smudo |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Da Ov, banuiesti bine
![]() Sa va spun, azi trecui si pe la mecanic putin, si zisa si el ca e normal sa se incalzeasca mai greu iarna, (inseamna ca doar mi s-a parut mie ca ailalte se incalzeau mai repede) si zisa si el la fel sa stau linistit in legatura cu termostatul. QUOTE(maddan @ 29 Nov 2005, 14:04) Ventilatorul se opreste intr-adevar cand opresti motorul. Faza cam stupida, dupa parerea mea, caci daca ai motorul incins inseamna ca va ramane asa mult timp... Deci la toate se opreste ventilatorul ala atunci cind opresti motorul... Si mie la fel mi s-a parut aiurea, si din acelasi motiv, ca motorul ramine la temperaturi mari timp mai indelungat... dar daca Opelul asa a conceput chestia asta, atunci poate ca asa o trebui sa fie la motoarele lor... totusi e ciudat. Eu recunosc ca aveam parere destul de nasoala despre Opel ![]() Inainte de Calibra am avut de ales intre un E36 318i si un Vectra B (mi se pare ca 2,0 era, benzinar), dar pe vremea aia gindeam cum am scris mai sus, si am luat BMW-ul. Cind o fi sa iau alta o sa ma uit mai intai la Opel, Astra G (coupe-ul mai ales e frumusel) sau Vectra B, si motorul o sa fie cu cel putin 115 CP. Dar pina atunci o sa ma bucur de Calibra, nu prea vreau sa ma gindesc cum o fi atunci cind o trebui s-o dau... 150 CP de la Opel... ![]() |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:06 |