Curent = zero, Baterie drenata in 20 minute
![]() ![]() ![]() |
Curent = zero, Baterie drenata in 20 minute
ducu9 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
- BC-xx-MRF R a d u
|
|||
StefanT |
![]()
Post
#2
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
E veche? Daca are peste 4 ani, te poti astepta la incarcare si descarcare instanta. Si verifica sa nu ai consumatori surpriza, cu un ampermetru inseriat cu bateria.
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#3
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Hmm, problema asemanatoare si la mine! Acum o luna am fost la service pt. revizia de 30.000. Fac baietii completarea cu apa, toate ok! A doua zi masina nu porneste, bateria moarta. Pornesc masina, incarcarea ok, toate bune. Dau o tura cu masina, incerc sa vad daca mai porneste, totul ok. De atunci a pornit impecabil pina azi dimineata cind stupoare, n-a vrut nicicum. Masor, 9V! O pornesc, iar masor incarcare etc., toate ok! Mai inainte am incercat sa o pornesc, brici!
Habar n-am de la ce face asa (bateria este Cyclon, vechime aproape 2 ani)! Acum tensiunea la borne e 12.8V! This post has been edited by kaspersky: 30 Nov 2005, 15:54 |
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
ducu9 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu masuratoarea: 14.47 V la relanti; la turatie creste pana la 14.49, dar nu mai mult.
Masina e cumparata de noua de la dealer in august 2004, dar a fost fabricata in decembrie 2003. Asa ca un an a stat ca moarta prin curtile dealerilor. Sa aiba treaba asta vreun efect asupra bateriei? |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
- BC-xx-MRF R a d u
|
|
StefanT |
![]()
Post
#5
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca zici de 9V e unul dintre elementi.... alta baterie...
Edit: Bateria poate fin afectata daca a stat 1 an, fiindca are termen de valabilitate. This post has been edited by Steffyx: 30 Nov 2005, 15:59 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#6
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
costi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Cyclon sint Rombat si mai mult de doi ani nu tin.
Schimbati si voi brand-ul. Eventual pina nu vine frigul ![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
driver |
![]()
Post
#8
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
nu conteaza numai Volt-ii ci si amperajul. Degeaba ai 12,8 V la borne si numa 1-2 Ah ca nu prea cred ca mai poti porni masina.... Si in plus la frig bateria poate pierde pana la 40% din capacitatea ei.
@costi: nu eticheta de pe baterie da curentul si longevitatea acesteia... ![]() |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
StefanT |
![]()
Post
#9
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
@Costi, aia nu e explicatie logica. Sunt si ele totusi niste baterii, chiar daca sunt facute in Romania, de romani. La banii aia sunt prea bune.
@driver la bateriile auto acele 2 marimi fizice scalare sunt proportionale. Iti garantez eu ca o bateri care are 80% din capacitatea de amperi nu are 12,8 volti. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
valioglu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Poate cand ai asteptat ai avut si alti consumatori. Daca ai avut dezaburirea pornita, ventilatorul si pozitia este posibil sa nu mai porneasca dupa 20 de minute, in special daca bateria nu a fost incarcata bine inainte (porniri - opriri frecvente, defectiuni ale sistemului de incarcare etc). O alta cauza frecventa a problemelor de acest gen este oxidarea bornelor. 14,49 insemna ca incarca atat cat trebuie. La o berlina am avut un releu care baga 14,7 si m-a tinut bateria 6 ani (romaneasca, de la Acumulatorul), dar trebuia sa ii pun apa cel putin o data pe luna.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
costi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Va bateti capul degeaba cu explicatiile.
Am avut doua Rombat-uri si ambele s-au dus dupa doi ani, adica la iesirea din garantie. Ciudat nu ? Explicatia nu este logica ? Ba este a naibii de logica: bateria este romaneasca. Cum se face ca dupa Rombat-urile din fabrica am pus altceva si acum am deja 4 ani cu una din ele ? Luati-va baterii seriose daca nu vreti sa impingeti masinile iarna asta. This post has been edited by costi: 3 Dec 2005, 17:33 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#12
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
costi |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
65 ? wow! cum ai indesat-o pe locul raposatei ?
![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#14
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
s-a eliminat o piesa (de pe suportul bateriei pe partea dinspre far)
This post has been edited by kaspersky: 3 Dec 2005, 20:01 |
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
balamuc |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 November 05 ![]() |
QUOTE(kaspersky @ 3 Dec 2005, 20:00) Si eu dupa 2 carnada in 3 ani am hotarat sa cumpar o Varta tot de 65. E cam mare ea asa, e pentru masini diesel dar mere si asa. Si eu trebuit sa elimin piesa aia ca bateria era prea mare. Nasol e ca bateria agata un colt al capacului de la relee si statea cam ridicat iintr-o parte. Mi-era sa nu intre apa la relee asa ca am utilizat o metoda romaneasca de prost gust: banda adeziva ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B Dacia SN Europa feb 2002, 48.000km.
Modificari fata de dotarile din fabrica: inchidere, alarma, boxe+casetofon, turometru, ceas de bord, bricheta, bord albastru + multa valoare sentimentala :) |
|
cosad |
![]()
Post
#16
|
![]() service advice Group: Members Posts: 137 Joined: 21 August 05 ![]() |
eu am rombat de 2 ani si sunt deja atent la cum incarca si porneste pentru ca pana la urma cred ca si-a facut datoria
|
--------------------
dacia
solenza
- B-**-***
|
|
driver |
![]()
Post
#17
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
piesa aia care ziceti ca ati eliminat-o eu am indoit-o pur si simplu in jos atat cat sa nu mai stea bateria pe ea, (din lipsa de chei).
Acuma bateria se consuma adica se termina sau cum vreti voi si daca ai de exemplu mai multi consumatori decat cei din fabrica (ex casetofon mai performant, diverse statii sau mai stiu eu ce echipamente) sau daca folosesti masina foarte des (ex. peste 20-30 de porniri zilnic), toate astea scurteaza viata unei baterii care este si asa subdimensionata cu scopul de a obtine costuri cat mai mici. Deci bateriile de pe dacii montate la Pitesti nu tin mai mult de 2 ani si care atinge cu ea 2 ani se poate considera fericit. A mea o murit dupa ~25.000 parcursi in 6 luni, mai puteam s-o intind pana acum dar ma saturasem sa tot caut curent cand imi era lumea mai draga. |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:27 |