1300:...inca putin si ii dau foc.
![]() ![]() ![]() |
1300:...inca putin si ii dau foc.
TedTS |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
- mm-03-wps
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Fa testul cu hartia la esapament, adica la relanti apropie o hartie de esapament pana atinge gura si daca pentru intervale scurte e trasa e de la supape.
Nu trebuie sa desfaci motorul pentru reglarea supapelor, se da jos numai capacul culbutorilor si se regleaza cu lera, asta presupunand ca nu sunt alte probleme la ele..adica sunt arse, indoite etc... Mai vezi si avansurile, regleaza-le, in special cel static...vezi si membrana din capsula de vacum, dar nu cred ca e aia daca ai incercat si cu alt delco si merge la fel... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
am avut motor de dacie la care nu inchideau 5 supape, mergea masina dar consuma mult
![]() Ce zic eu sa verifici: 1. Sa n-ai bujii ude, murdare... 2. Lantul de distributie sa nu fie intins, sau ceva la distributie...pinioane, chestii....desfa capacu si uita-te ca nu e mult de munca. Daca tot ai probat atatea, probeaza si alta bobina ![]() This post has been edited by andu911: 3 Dec 2005, 22:20 |
--------------------
-
-
-
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu inchidea 5 supape?????cum mergea?la manivela?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE oricum nu ma asteptam la nimic special de la ea si mai ales la banii aia Cat ai dat pe ea? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cosad |
![]()
Post
#6
|
![]() service advice Group: Members Posts: 137 Joined: 21 August 05 ![]() |
eu m-am programat la un prieten la service si dupa ce a stat masina acolo 3 zile pentru ca nu ii dadea de cap la un motor mi - am luat masina de acolo si nu voi mai apela vreodata la el asa ca aveti grija ce "mecanici" isi da cu presupusul
|
--------------------
dacia
solenza
- B-**-***
|
|
andu911 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 4 Dec 2005, 12:14) Pai ce daca nu inchid ? Doar isi pierde motorul din performante, dar nu cu mult. Daca nu inchide o supapa, asta nu inseamna ca supapa nu mai e acolo , ea e acolo, numai ca nu e perfect etansa si scapa compresie. ![]() La esapament zici ca e concertul lui Guta, ia ralantiul oscileaza cate 200 rpm. |
--------------------
-
-
-
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#8
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
si cat timp ai mers cu ea?eu am avut una de admisie cu talerul deformat si facea urat,da 5!:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
andu911 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 4 Dec 2005, 15:22) masina avea segmentii schimbati, dar chiulasa era muci, asa am cumparat-o si am mai mers cu ea jumatate de an, se ducea pana in 140 km/h, si ma mai tinea vreun an, dar n-am mai vrut eu sa o las asa. Pai daca aveai taleru deformat, cine stie, poate nu iti mai deschidea supapa aia...sau ramasese deschisa... ![]() This post has been edited by andu911: 4 Dec 2005, 15:51 |
--------------------
-
-
-
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Verifica si daca galeriea e stransa bine.Eu a, patit-o.Masina mergea la relanti cu 2 fise scoase de tot fara nici o pb, cam zgaltaia cei drept.Vezi sa nu ai garnitura de la galerie arsa.
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
TedTS |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 May 05 ![]() |
problema e ca nu prea reusesc s-o mai pornesc...se pare ca se agraveaza situatia
dupa cateva incercari am scos bujiile;2 din ele arata ok,una e inecata in benzina si una e plina de ulei...or fi si segmentii,desi si in 3 bujii tot ar trebui sa porneasca...intr-o vreme pornea si statea la ralanti doar cu o bujie alimentata din capac delco...chiar daca le-am schimbat pe celelate tot nu simteam ca ar merge cand le cuplam fisele. bujiile testate separat(afara din chiuloasa,cuplate la masa) dau scanteie si totul pare ok. ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- mm-03-wps
|
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
degeaba dau scanteie testate la masa...iti spun din experienta, cred ca iti intra ulei pe la ghiduri si ti le afuma. Daca ai putea sa pui un set nou de bujii...dar noi sa fie. Ne-am da seama mai usor...
|
--------------------
-
-
-
|
|
TedTS |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 May 05 ![]() |
bujiile au cam o luna...sunt aproape noi
adevarul e ca sunt sinterom ![]() oricum,chestia e ca dupa ce porneam motoru' si il lasam sa mearga cateva minute 2 bujii erau uscate si 2 erau ude. ![]() alea 2 le-am schimbat cu altele care stiam sigur ca merg.acelasi rezultat. |
--------------------
Dacia
1300
- mm-03-wps
|
|
TedTS |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 May 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
- mm-03-wps
|
|
andu911 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ma tu ai ghidurile si cozile supapelor uzate si-ti arunca ulei la greu pe acolo...n-ai alta sansa decat sa dai jos chiulasa si sa te duci cu ea sa iti schimbe ghidurile, daca nu si supapele.
Dar, ca sa te convingi, pune un set de bujii noi, ca oricum asa ceva tot o sa cumperi, avand in vedere situatia motorului tau ![]() ![]() Bafta. a, inca ceva...scoate furtunu ala de recirculare a vaporilor de ulei, adica ala care iese din capacul culbutorilor...stii tu...stilu clasic ![]() This post has been edited by andu911: 5 Dec 2005, 15:47 |
--------------------
-
-
-
|
|
TedTS |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 May 05 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 5 Dec 2005, 15:44) ma tu ai ghidurile si cozile supapelor uzate si-ti arunca ulei la greu pe acolo...n-ai alta sansa decat sa dai jos chiulasa si sa te duci cu ea sa iti schimbe ghidurile, daca nu si supapele. Dar, ca sa te convingi, pune un set de bujii noi, ca oricum asa ceva tot o sa cumperi, avand in vedere situatia motorului tau ![]() ![]() Bafta. a, inca ceva...scoate furtunu ala de recirculare a vaporilor de ulei, adica ala care iese din capacul culbutorilor...stii tu...stilu clasic ![]() furtunu' de la capacul culbutorilor la carb. e scos de mult... ![]() oricum,momentan nu ma mai enervez cu motorul ala...o sa-i schimb chiuloasa;iau una de la REMAT,de preferinta echipata...si raportez dupa aia rezultatul. TNX all! |
--------------------
Dacia
1300
- mm-03-wps
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 20:45 |