DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> da carburatorul peste el... de la ce?, cititi cu atentie ce am facut eu

lgabyy
post 5 Dec 2005, 15:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 December 05




ma fratilor fratele meu are o dacie din 87.. 1310.. nimic rau in asta.. se ineaca fratilor... atentie.. AM VERIFICAT SI E OK : cuiu ponton (inchide bine oricum ai intoarce capacul, in orice pozitie si oricum ai sufla sau ai trage pe tevusca de la capa); retur (e ok nu e infundat), conducta retur ( e o ok nu e infundata), plutitor (am schimbat 3, nu sunt sparte, si nu lovesc de peretii carb, cel putin asa cred... ) nivelul ( ilreglez la rece.. pun benzina si vad unde inchide.. bla bla) va intreb dragi mei prieteni CE MAMA DRAQU ARE ... ???? poate aveti voi vreo solutie mai buna sad.gif


--------------------
dacia 1410 - DJ03VVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 5 Dec 2005, 15:31
Post #2


Haha


Group: Members
Posts: 8.879
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




schimbati intre voi carb!


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 5 Dec 2005, 15:52
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Plutitor gaurit, cu benzina in el, plutitorul atinge de peretii cnc....


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 5 Dec 2005, 16:04
Post #4


Haha


Group: Members
Posts: 8.879
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




cristi nu ai citit cu atentie. a schimbat 3 plutitoare. ar putea schimba carb cu al sau -sa se lamureasca daca e de vina carburatorul(e "babeste" dar e sigur, fara munca multa)


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 5 Dec 2005, 16:15
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(wolfin @ 5 Dec 2005, 16:04)
cristi nu ai citit cu atentie. a schimbat 3 plutitoare. ar putea schimba carb cu al sau -sa se lamureasca daca e de vina carburatorul(e "babeste" dar e sigur, fara munca multa)
*



Supape din jiglere duse. Poate ar merita si el sa schimbi tot setul de jiglere ?


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lgabyy
post 5 Dec 2005, 18:14
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 December 05




auzi prietene dar ce jiglerele au si ele supape.. ia explica-mi si mie te rog... si de ce credeti voi ca ar fi carb (corp inf) de vina... ca nu consuma cat trebuie??? si da afara??? am schimbat doar capacul.. a mers o saptamana si apoi iar inundatie... de a schimbat uleiul ca i-a bagat in baie..


--------------------
dacia 1410 - DJ03VVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Dec 2005, 21:46
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




DA, unele juglere au si ele supape, sub forma unor bile metalice care culiseaza in interior..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Dec 2005, 15:27
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(lgabyy @ 5 Dec 2005, 15:22)
[...] nivelul ( ilreglez la rece.. pun benzina si vad unde inchide.. bla bla) [...]
*


Adica cum "pui benzina"? Ala se incearca la presiunea pompei, si nu e "pe uitate"- e drept ca statistic, dupa ce poanto-ul a inchis ferm benzina ramasa dupa ce scoti capacul ar trebui sa fie cam pe la inceputul "planului inclinat" din zona din corp in care intra montura poanto-plutitor, dar reglajul corect al nivelului se face la acea distanta de 6 (IRM) sau 7 mm (IRM-A si IRM-2A (M).
Supape sint cele doua aferente pompei de repriza ("sprit") si au bila in ele.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosh
post 6 Dec 2005, 16:11
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 December 05




QUOTE(DodoBird @ 5 Dec 2005, 16:15)
Supape din jiglere duse. Poate ar merita si el sa schimbi tot setul de jiglere ?
*




la fel, schimba jiglerele, dar ai grija de care-ti iei, sa fie cu eticheta pe care scrie RAR, cica ar fi pana in 300 mii. Nu-ti lua de 85 mii.


--------------------
Dacia Break - B-47-AUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosh
post 6 Dec 2005, 16:18
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 December 05




QUOTE(lgabyy @ 5 Dec 2005, 18:14)
auzi prietene dar ce jiglerele au si ele supape.. ia explica-mi si mie te rog... si de ce credeti voi ca ar fi carb (corp inf) de vina... ca nu consuma cat trebuie??? si da afara???  am schimbat doar capacul.. a mers o saptamana si apoi iar inundatie... de a schimbat uleiul ca i-a bagat in baie..
*



vezi sa nu ai membrana la pompa de benzina sparta sau fisurata.
cuiul ponto a prins gunoaie sau nu filtreaza benzina sita din corpul superior, daca o ai (de acolo cuiul nu-ti inchide, se blocheaza pe deschis si face garla in carburator, dar in baie nu ar avea de ce sa-ti ajunga atata benzina).


--------------------
Dacia Break - B-47-AUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lgabyy
post 6 Dec 2005, 17:10
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 December 05




membrana de la pompa de benzina doar ce am schimbat-o, carburatorul e numai gunoaie... desi are o saptamana decand l-am curatat... deci se poate de la gunoaie sa fie.. hmmm filtru nu am. maine o sa pun filtru dar ca sa fiu sigur ii pun bidon in fata ca nu am ed gand sa ma omor toata iarna sufland la gunoaie.. incerc cu un filtru sa vdm ce zice...


--------------------
dacia 1410 - DJ03VVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 6 Dec 2005, 22:23
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(lgabyy @ 5 Dec 2005, 18:14)
auzi prietene dar ce jiglerele au si ele supape.. ia explica-mi si mie te rog... si de ce credeti voi ca ar fi carb (corp inf) de vina... ca nu consuma cat trebuie??? si da afara???  am schimbat doar capacul.. a mers o saptamana si apoi iar inundatie... de a schimbat uleiul ca i-a bagat in baie..
*



Nu e foarte clar : a intrat bezina in ulei ? asta inseamna ca "da afara" ?, caci daca este asa trebuie schimbata memebrana pompei de benzina asa cum bine zicea "mosh" radmasa.gif .


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Dec 2005, 07:49
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(DodoBird @ 6 Dec 2005, 22:23)
Nu e foarte clar : a intrat bezina in ulei ? asta inseamna ca "da afara" ?, caci daca este asa trebuie schimbata memebrana pompei de benzina asa cum bine zicea "mosh" radmasa.gif .
*


Nu, Dodo, de la faptul ca nu-i inchide poanto-ul, merge inecat, cu surplus de benzina care patrunde in baie pe linga piston.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lgabyy
post 7 Dec 2005, 12:35
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 December 05




prietene dodobird... in momentul in care e benzina prea multa in carburator si da peste el atunci cand opresti masina tot surplusul de benzina se scurege in galeriile de admisie, apoi in capatul pistoanesol si deacolo pe langa piston jos in baie. si uie asa se duce draqu uleiul.


--------------------
dacia 1410 - DJ03VVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 7 Dec 2005, 13:38
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(lgabyy @ 7 Dec 2005, 12:35)
prietene dodobird... in momentul in care e benzina prea multa in carburator si da peste el atunci cand opresti masina tot surplusul de benzina se scurege in galeriile de admisie, apoi in capatul pistoanesol si deacolo pe langa piston jos in baie. si uie asa se duce draqu uleiul.
*



Da domnul meu, asa e dar tu spui ca ai inercat cuiul si tine , teoretic daca e de la el ,trebuia sa nuprea tina ! Ori am inteles ca ai o cabtitate foarte mare de benzen in ulei. Daca la testul cu "gura" si corpul intors pe dos , ciul tine , greu de crezut ca in regim normal de functionare scapa !
Oricum schimba TOT ansamblul daca tot ai dubii , adica ambelepiese nu doar cuiul, e ieftin !
Schimba si memebrana de pompa 80.000 lei , si totusi verifica si jiglere cu bila !
Asteptam rezultate !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosh
post 7 Dec 2005, 14:21
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 December 05




QUOTE(lgabyy @ 7 Dec 2005, 12:35)
prietene dodobird... in momentul in care e benzina prea multa in carburator si da peste el atunci cand opresti masina tot surplusul de benzina se scurege in galeriile de admisie, apoi in capatul pistoanesol si deacolo pe langa piston jos in baie. si uie asa se duce draqu uleiul.
*




(ca tot zici ca ai schimbat plutitoare si reglat): le reglezi cu garnitura pe capac sau fara ? Normal se regleaza fara garnitura. Daca reglezi cu garnitura pe capac iti ridica nivelul destul cat sa-ti moare motorul de inecat.
Cat despre benzina care se tot duce cum spui... cand ai probleme cu acel cui pontou de nu inchide... pompa de benzina este cea care iti impinge benzina in galeria de admisie (in cazul asta, dupa 10-20 secunde... cu cat o accelereri cu atat moare mai repede si umple cartierul de fum si miros de benzina).
Ia joja de ulei si miroase-o, vezi daca intr-adevar ai benzina in ulei, da-i foc, vezi daca arde.
Schimba intre masina ta si a fratelui tau pompele de benzina si vedeti ce se intampla (poti sa pui returul intr-o sticla de plastic sa fii sigur ca da pe retur dupa care sufla si pe conducta de retur care duce in rezervor)
Daca tot asa merge macar stii ca pompa de benzina e ok.
Inverseaza capacele carburatoarelor sau chiar carburatoarele cu totul (asa testezi si setul de jigloare). Mai mult nu stiu ce sa-ti spun din fatza calc.


--------------------
Dacia Break - B-47-AUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Dec 2005, 09:23
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(mosh @ 7 Dec 2005, 14:21)
(ca tot zici ca ai schimbat plutitoare si reglat): le reglezi cu garnitura pe capac sau fara ? Normal se regleaza fara garnitura. Daca reglezi cu garnitura pe capac iti ridica nivelul destul cat sa-ti moare motorul de inecat.

*


Reglajul se face CU GARNITURA. Si cu capacul in pozitie verticala, NU INTORS INVERS.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosh
post 8 Dec 2005, 10:40
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 December 05




QUOTE(diaconuliviu @ 8 Dec 2005, 09:23)
Reglajul se face CU GARNITURA. Si cu capacul in pozitie verticala, NU INTORS INVERS.
*



Ai dreptate! Am constatat aseara cand m-am apucat sa schimb tot ce am prins pe masina. Avea un tremurat in sarcina si era bleaga rau. Acum e moarta bine de tot. Inainte murea motorul in sarcina daca nu-l puneam pe liber.

Schimbat bujii, fishe, capac delco, platina, lulea, aprindere electronica, filtru benzina, jiglere noi, membrana acceleratie, releu reglat din nou (m-am trezit ca de cand a venit umezeala baga prea mult, 17 volti in regim normal, nu foarte turata, si cand opream motorul bateria dadea 14volti cu pozitia aprinsa) La pornirea imi intrerupea muzica si mi-a ars un set de becuri bluevision instant chiar daca aveam relee pe lumini). Garantie... stiti voi, m-a mancat sa le pun eu in loc sa ma duc in service pentru o amarata de hartie. Acum aveam si hartia si becurile si releu reglat. Vrei repede si ieftin... te costa mai mult. so.. Atentie cu releele mecanice ... verificati-le in functie de anotimp. Eu stateam linistit... ca e reglat pe banc si nu-mi bag nasul sa-l dau peste cap. In fine, pe la 23.00 cand am dat la cheie... stupoare... fara shoc nu mergea... si-mi dadea afara pe langa garnitura. De unde draci garnitura si cui pontou la 11 noaptea. O sa ziceti ca-s nebun... dar avand masina de 2 -3 luni (in care n-am dat decat la cheie)... nu stiu ce e nou (bun/rau) pe ea. diseara iar am show la lumina lampii, daca si cu garnitura, cui si sita noi nu merge rotund si tremura... ma duc si scot toata benzina din rezervor exact in fata statie de unde am luat-o (nu mai dau nume) si o torn pe jos in fata camerelor. Deja am ajuns la capatul rabdarii. Dacia mea e o babutza rafinata si trecuta cat de cat prin viatza. Tot de la statia aia de benzina a bagat un amic motorina in logan... si nu e multumit. Aia cred ca au uitat capacele rezervoarelor descoperite in timp ce ploua afara ori nu pricep. Am pus si aditiv, a mers ceva mai bine, dadea in nas fara sa moara motorul. Insa asta nu cred ca scoate nici o apa din benzina, ci se amesteca cu ea si mareste temperatura de ardere in camera. Concluzie trasa dupa temperatura apei mai ridicata decat de obicei, consum ridicat, benzina pute de zici ce-i aia... albeste si usuca pe oriunde trece.


--------------------
Dacia Break - B-47-AUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosh
post 8 Dec 2005, 10:58
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 December 05




... si am mai facut prostia sa iau jiglere 85 - 120 mii lei. Cele de brasov sunt 300 mii si nu se gasesc. Pana nu demult astea facute de srl nu aveau serie pe ele, acum au si oricine poate sa-ti vanda ca fiind de brasov la ~300 mii. smile.gif in fine, mare minune sa se pupe cu carburatorul care a avut, si mers numai cu originale. E diferenta mare la finisaje. Din cate am vazut, setul bun, are capul orificiului jiglerului de sprit (cel care imprastie benzina in galerie) argintiu pe interior si foarte fin. Cel din setul ieftin arata de parca e turnat si aruncat in punga.


--------------------
Dacia Break - B-47-AUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lgabyy
post 9 Dec 2005, 13:21
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 December 05




am rezolvat problema cu carburatorul, l-am gadilat, am mai largit si returul un pic, si vad ca nu mai da peste el, nici eu nu stiu ce i-am facut. merge.. va invit la topicul " e timpul sa schimb segmentii..." sa va dati cu parerea daca stiti. multumesc


--------------------
dacia 1410 - DJ03VVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 23:49
Forum Renault