Relee faruri, MONTAJ
Relee faruri, MONTAJ
aly |
8 Dec 2005, 15:42
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi |
|
||
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|||
RIon |
8 Dec 2005, 15:55
Post
#2
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
trebuia sa postezi la probleme tehnice....
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
StefanT |
8 Dec 2005, 15:57
Post
#3
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
In cel putin 2 topicuri este explicat... chiar eu am postat o poza cu legaturile...
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
aly |
8 Dec 2005, 16:06
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi |
Scuze Rion dar am considerat ca raspunsul s-ar putea constitui intr-un tutorial.
Se poate muta sau chiar sterge daca s-a mai discutat desi eu nu am gasit(poate nu am fost destul de atent). |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
moshulik |
12 Dec 2005, 12:47
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti |
Cel mai bine ar fi sa intelegi principiu de functionare a unui releu si semnificatia simbolurilor de pe carcasa, decat sa notezi "firul verde la borna 15... ala rosu la 28 etc...".
Releul este un mecanism care, comandat de un curent electric relativ mic, inchide un circuit electric prin care trece un curent mare (cel de faruri). Mecanismul asta consta dintr-o bobina (alimentata de curentul mic, de comanda), bobina care trage de o lamela elastica (ea e rigida de fapt, dar coada este actionata de un arc), lamela care se opreste pe un plot (contact platinat), ea insasi fiind la randul ei legata la unul din pinii externi. Deci - din poza respectiva - dreptughiul acela cu un Z pe el simbolizeaza bobina - cele doua capete ale bobinei sunt legate la bornele notate cu 85, respectiv 86. Simbolul din dreapta reprezinta un comutator (semnalul - faza aplicata pe pinul 30 este comutata de pe pozitia 87c - uita-te atent ca unul din numerele 87 are o litera langa el, pe carcasa releului - starea de repaus ----> pe pozitia 87, atunci cand trece curent prin bobina de comanda). Alimentarea bobinei nu are treaba cu plus si minus, deci 85 si 86 sunt interschimbabile, bobina atrage un metal nu un magnet, deci nu conteaza polaritatea campului magnetic. De aici deduci singur schema de montaj . |
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
2003
- b-etc-etc Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
aly |
12 Dec 2005, 13:18
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi |
Mersi mult.
|
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
B31AYZ |
12 Dec 2005, 20:13
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 |
Salut ,
Nu am inteles aici "Simbolul din dreapta reprezinta un comutator (semnalul - faza aplicata pe pinul 30 este comutata de pe pozitia 87c - uita-te atent ca unul din numerele 87 are o litera langa el, pe carcasa releului - starea de repaus ----> pe pozitia 87, atunci cand trece curent prin bobina de comanda)." Eu nu inteleg ce e cu pozitia 87c. Am vazut ca atunci cand nu e alimentat , 87c coincide cu 87 . Cand e alimentat , 87c e inchis si circuitul se face prin 30-87. Multumesc. This post has been edited by B31AYZ: 12 Dec 2005, 20:14 |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
klaus |
12 Dec 2005, 21:45
Post
#8
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Pentru informatii clare, la obiect si pe inteles, recomand cu caldura
http://www.autoshop101.com/autoshop15.html http://www.autoshop101.com/forms/hweb2.pdf |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
sik |
16 May 2006, 17:02
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 |
chiar nu poa sa zica cineva:
87 e de la.... 30 e de la.... ..... ????????????? |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
marius-gabriel |
24 May 2006, 22:45
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
85-minus
86-plus 30-87(87c)-contacte normal deschis/inchis. pt faruri: plusul care venea in becuri o sa vina acum in 86 30 se leaga la plus permanent, 87 vine in bec, 85 se leaga la masa. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
R19/16v |
25 May 2006, 00:21
Post
#11
|
Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti |
ufff...de ce tii tu neaparat sa ne orbesti tu pe noi cu "halogenele" tale de 100W...crezi ca sunt ilegale degeaba?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st November 2024 - 01:26 |