Imbunatatiri vazute la o Dacia de Suceava, aprindere electronica de audi 80, etc.
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatiri vazute la o Dacia de Suceava, aprindere electronica de audi 80, etc.
bagherra6 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Alternatorul cu cat e mai mare cu atat consuma mai mult din puterea motorului. Avea vreo 4000W de muzica pe ea ca sa aiba nevoie de 100A?
Cruise controlul ala e crima ambulanta, ca daca se blocheaza pe deschis te proptesti in cineva. Aprinderea nu vad cu ce e mai buna decat cea de dacie. Era electronica sau cu distribuitor? This post has been edited by einstein1984: 11 Dec 2005, 20:37 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cat cerea pe masina respectiva? pura curiozitate
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
delcoul era de cel electronic si cred ca avea si bujii cu 4 electrozi (la Audi 80 is cu 3 din fabrica)
De pret nu stiu nimic ca nu avea si nici nu m-am chinuit sa-l mai intreb. Logic ca i-mi spunea un pret de amenteam ![]() This post has been edited by bagherra6: 11 Dec 2005, 23:10 |
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
padual |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
cum arata bujiile cu 3 sau 4 electrozi,imi aratati si mie o poza....Chiar sunt curios...(am doar 18 ani si fara pregatire mecanica ---decat de pe DACIACLUB)
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
bujie4electrozi8fm.jpg
sageata din stanga arata electrodul central si cea din dreapta cei 4 electrozi laterali... Scuze de desen dar e facut in paint..... Partea de pilot automat are la masinile straine tras un fir de la comutatorul ce aprinde stopurile de frana . cAND se aprind becurile iese din functiune pilotul automat DECI nu e chiar asa periculos............... This post has been edited by bagherra6: 12 Dec 2005, 09:50 |
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
costi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
http://www.boschusa.com/AutoParts/SparkPlugs/PlatinumPlus4/
http://www.synthetic-solutions.com/bosch.asp This post has been edited by costi: 12 Dec 2005, 10:04 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
padual |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
MULTUMESC.Inteleg deci ca merg asa ceva pe motorul de 1300 fara probleme?
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca sunt si cu filet scurt, nu vad de ce nu ar merge, dar ca in link-uri cu filet lung nu merg, o sa se strice filetul din chiulasa...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Problema la montarea unor bujii cu filet lung este urmatoarea: dupa montare o parte a filetului ajunge in chiloasa, dupa un anumit timp se depune calamina iar cand vrei sa desfaci, o scoti cu tot cu filet. Rezolvare pe stung se ia din filetul exterior al bujiei pana la nivelul unei normale merge beton.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 13 Dec 2005, 11:13) Problema la montarea unor bujii cu filet lung este urmatoarea: dupa montare o parte a filetului ajunge in chiloasa, dupa un anumit timp se depune calamina iar cand vrei sa desfaci, o scoti cu tot cu filet. Rezolvare pe stung se ia din filetul exterior al bujiei pana la nivelul unei normale merge beton. As fi curios cum iei tu la strung bujiile in discutie, cu 4 electrozi....foarte complicat, daca nu nerealizabil... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Mergi la un strungar bun si rezolva eu am facut de solenza
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
Dar exista bujii cu 4 electrozi cu filet scurt pentru Dacia
Deci nu mai e nevoie de strungar ![]() This post has been edited by bagherra6: 13 Dec 2005, 19:10 |
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
bodel |
![]()
Post
#15
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 11 Dec 2005, 22:36) Dacia din constructie are o pedala in partea stanga, care comanda ambreiajul => in caz de ceva se apasa ambreiajul si singurul lucru care se poate intampla este o supra turare a motorului. NU MAI DRAMATIZATI ATAT .....Plus de faza cu alternatorul mare aberatie ai mai putut scrie (am alternator de BMW 728 , 110A) si motorul trage foarte bine. |
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#16
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu cat sunt mai multi utilizatori electrici, cu atat puterea motorului scade, alternatorul opune mai multa rezistenta. Idem si in cazul compresorului de aer conditionat. Energia se transforma in energie, ce consumi trebuie sa vina de undeva.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 15 Dec 2005, 08:43) Cu cat sunt mai multi utilizatori electrici, cu atat puterea motorului scade, alternatorul opune mai multa rezistenta. Idem si in cazul compresorului de aer conditionat. Energia se transforma in energie, ce consumi trebuie sa vina de undeva. Asa e, am pornit odata toti consumatorii, faza lunga, aeroterma, cas la maxim, dezaburire, stergatoare, si mai era si bateria putin descarcata, deci intra si la ea curent...asa...toti astia porniti la relanti. Motorul tragea foarte greu, relatiul a scazut de la 950 pe la 5-600rpm, si se accelera si mai greu, nu mai era motorul asa elastic, cadea ca plumbul la 500-600 rpm cand nu il mai acceleram....si asta cu un alternator clasic de 52, imi dau seama ca virgula cu unul mai mare scade puterea si mai mult.... This post has been edited by argon: 15 Dec 2005, 09:03 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bodel |
![]()
Post
#18
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 15 Dec 2005, 10:43) Cu cat sunt mai multi utilizatori electrici, cu atat puterea motorului scade, alternatorul opune mai multa rezistenta. Idem si in cazul compresorului de aer conditionat. Energia se transforma in energie, ce consumi trebuie sa vina de undeva. Aici este vorba de amperajul debitat de alternator nu de consumatori mai multi, consumatorii ramanand aceeasi. Alternatorul(avand releu regulator incorporat nu prea stiam cum vin firele) l-am montat la un atelier specializat in asa ceva. Dupa ce am montat am masurat curentul cu toti consumatorii porniti tensiunea nu scadea sub 13.8 V la 1000 rpm. This post has been edited by bodel: 15 Dec 2005, 17:14 |
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
Ce masori tu acolo se cheama tensiune, curentul se masoara in amperi...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#20
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
110Ax12V=1320W livrati de alternator, adica 1.32kw*1.36=1.79CP consumati de la motor . Daca consideram si randamentul alternatorului (ca nimeni nu e perfect), sau calculam puterea pentru 13.8 V puterea consumata va creste.
Interesant e cat de repede fierbe bateria daca tensiunea era mereu peste 13.8V, deoarece ea trebuie sa fie 13.4 V cu o toleranta de 0.3V. This post has been edited by einstein1984: 15 Dec 2005, 17:15 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
Dar de adaptarea unui delcou electronic de Audi 80 butoias nu e nimeni interesat??
|
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#22
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai ori e delcou (ruptor distribuitor mecanic , cu brat) ori e aprindere tranzistorizata? Oricum curbele de avns am sentimentul ca sunt diferite pentru cele doua motoare.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
deci e o prostie faza cu delcoul .
Totusi eu tind sa cred ca daca s-ar desface un asa delcou si sa schimbam arcurile alea de la avans centrifugal si greutatile sa le aducem la valoarea celor de dacie eu cred ca ar merge ideea ![]() Dar...... nu cred ca se merita......... ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
marianrec |
![]()
Post
#24
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 15 Dec 2005, 18:13) 110Ax12V=1320W livrati de alternator, adica 1.32kw*1.36=1.79CP consumati de la motor . Daca consideram si randamentul alternatorului (ca nimeni nu e perfect), sau calculam puterea pentru 13.8 V puterea consumata va creste. Interesant e cat de repede fierbe bateria daca tensiunea era mereu peste 13.8V, deoarece ea trebuie sa fie 13.4 V cu o toleranta de 0.3V. Este adevarat ce spui tu, dar acel alternator nu debiteaza tot timpul 1320w. Daca am aceiasi consumatori pe masina de ce as avea nevoie de 1320w ? |
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#25
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca nu ai nevoie, de ce nu ai pastrat alternatorul de Dacie?
Cica randamentul la alternator e 85%, deci daca ar debita puterea asta , ar consuma de fapt 1.79/0.85=2.1 CP |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
marianrec |
![]()
Post
#26
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
Pai eu nu l-am schimbat pe ala de dacie , dar ma batea gandul... Ma gandeam ca poate unul mai bun ar putea sa debiteze un curent mai mare la relanti, pt ca la mine cam asta ar fi problema.
|
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
Liviu-Ioan |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 14 January 06 ![]() |
Bateria nu fierbe la 13,8V.Daca credeti ca simtiti o putere mai mica
la motor, (1,7CP,chiar se simte?) luati elicea de pe pompa de apa si puneti electro-ventilator (si poate si castigati ceva putere!) ![]() |
--------------------
Dacia
Dacia Super Nova
2002 Clima
|
|
StefanT |
![]()
Post
#28
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Buiei telligentule... ce mananci tu acolo tata cu 13,4 volti? 14,2 e ideal, cine ti-a spus tie ca la 13,8 fierbe bateria? Esti bestial..
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 17:54 |