Cât de mult pot greși în alegerea unui 1.5 dCI SH?
![]() ![]() ![]() |
Cât de mult pot greși în alegerea unui 1.5 dCI SH?
Tetelu1980 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 20 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI
2005
- B-XX-SLT Dacia Logan Laureate 1.4 MPI PH1 (2005) B-XX-SLT
|
|||
dizzy |
![]()
Post
#2
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
la 10000 km pe an -benzina, nu motorina.
0.9 turbo e foarte ok. eu as lua MCV. This post has been edited by dizzy: 23 Oct 2018, 22:13 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
cosmintt26 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 12 October 18 ![]() |
cu 6000 plus rabla iei un logan 0.9 nou (chiar daca mai chel) sau esti extrem de aproape de el.
crezi ca pe loganul2 nu il va afecta rugina in timp? care este sensul sa iei deja o masina cu 5 ani vechime cand poti sa o iei noua si va avea vechimea asteia abia peste 5 ani? de ce sa iei o masina la bani asa multi fix dupa 4-5 ani cand incep primele semne sa pice una alta. motorul 1.5 dci chiar nu este de evitat dar crezi ca gasesti cu usurinta masina diesel care sa aiba asa putini km in 5 ani? eu daca as fi in locul tau ori as cauta sa dau mult mai putin pe masina (3000 max 3500 chiar daca as inseamna rulaj de 120-150.000km) ori o iau noua (chiar si logan 1.0 pana la urmaa). inca 10 ani eu spun ca te "tine" mai ales ca nu faci decat 10-12.000 pe an |
--------------------
Renault
Megane 3
2011
|
|
trabinatorccc |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 12 January 15 From: radauti ![]() |
Logan 0,9tce si chel, mai bine lipsa. Caruta, iti e jena sa te urci in el,iar vara fara ac iti blestemi zilele.Iar motorul nu e pentru mers extraurban, cu viteze peste 100km.Aici dieselul e alegerea corecta, chiar daca nu faci decit 10000km pe an.Totusi, logan dci cu peste 150000km nu as lua, ca atunci incep sa apara problemele.Daca cauti gasesti si cu km mai putini,iar rugina nu e o problema nici chiar la 7ani vechime.Cauta motor euro 4,chiar daca e mai vechi de 5ani. La euro5 o sa trebuiasca sa schimbi filtrul de particule dupa km astia.
Un exemplu perfect ar fi loganul meu: dci 90cp,euro5(din pacate), 50500km in 7ani(fabricatie 10.2011).Placutele de frina sunt abia la 50% uzura.Nici o problema in afara de senzorul de apa din filtrul de motorina si un colier de planetara crapat.Schimbat doar distributia la 45000km si toate fluidele.Desi am o medie de doar 7000km/an nu regret ca am luat diesel, desi nu merg cu el decit extraurban.Euro5 cu dpf nu e pentru drumuri scurte de 2-5km in oras. Din pacate, nu imi da nimeni 6000euro pe el,chiar daca are km putini si nu are pic de rugina(l-am ceruit tot pe dedesubt). Daca iti iei dci la 3-4000euro si cu 100-150000k o sa ai in curind de bagat bani in ea.Depinde de cum a mers cu ea si cum a intretinut-o fostul proprietar. |
--------------------
dacia
logan
2011 1,5dci laureate
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
dupâ 2013 sunt absolut ok
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:36 |