miros de benzina
![]() ![]() ![]() |
miros de benzina
bursuck |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|||
danygaro |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
QUOTE(bursuck @ 10 Jan 2006, 11:46) De câteva zile, când pornesc (în special când este motorul rece), mă izbește un oarecare miros de benzină, care dispare însă după câteva minute. Pentru că n-aș prea vrea să-mi ia foc hardughia, accept orice sugestii care să mă ajute să localizez eventuala problemă... S-a mai lovit cineva de așa ceva ? Pe frigurile astea si masini mai cu pretentii pornesc mai greu si ajung in parametrii optimi de functionare dupa ceva timp. La noi este acel "soclu electronic" care regleaza cantitatea de aer necesara combustiei benzinei obtureaza accesul aerului (intr-o oarecare masura, mai mare la inceput) si se arde mai multa benzina, prilej cu care noxele emise sunt mai "mirositoare" a benzina. Din acest motiv si consumul masinii creste pe perioada rece. Odata ce motorul se incalzeste, acel "soclu" permite aerului accesul intr-o cantitatate mai mare, arderea este mai buna si noxele evacuate mai putin mirositoare. Noutatea consta in faptul ca la masinile pe injectie (SLZ) nu mai este necesara astepatrea pentru incalzire cum se facea la Daciile vechi, deoarece se incalazeste "pe drum". Am vecini cu Dacii mai vechi care stau si cate 5 min acum pana le incalzesc cat de cat de trezesc toti vecinii cand le ambaleaza. Eu nu astept mai mult de 1 min ( de altfel si in manual scrie), cat sa se barboteze uleiul un pic, si plec fara sa o fortzez tare. Cam asta ar fi explicatia in linii mari, daca de aici provine "buba". Daca nu vezi urme de benzina pe sub masina nu prea vad alte motive sa te ingrijorezi. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
bursuck |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
Sper să fie ce spui tu. Sunt un pic ingrijorat de faptul ca mirosul se simte in interiorul mașinii, venind o data cu primele pale de aer ventilat. Nu stiu ce mă face să cred că treaba asta are legătură cu amorsarea pompei de benzină la prima cheie, respectiv cu racordul la rampa de alimentare a injectoarelor. Totuși, la prima vedere respectivul racord pare a fi uscat. Si ca tot a venit vorba, acolo (la racord),n-ar trebui să existe un colier ?
|
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|
costi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
pai nu ai decit sa faci o pornire cu capota deschisa si sa verifici zona respectiva !
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
bursuck |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|
danygaro |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
QUOTE(bursuck @ 10 Jan 2006, 13:47) Tocmai asta am facut. Nici urmă de benzina pe acolo. Se pare ca danygaro are adreptate 100%. Consider topicul inchis. Nu exista colier in locul pe care il aminteai. Sunt 99% ca de acolo provine mirosul. Daca stau si ma gandesc, de cate ori alimentez de la PECO, eu imi fac singur plinul, si dupa ce intru in masina inca imi mai persista in nari mirosul de benzina ceva vreme. Daca mai dau si pe jos... . Apropo, vezi ca nu cumva sa ai prin masina vreo carpa cu care ai sters ceva de benzina si inca este impregnat mirosul in ea. Chiar sper sa te fi lamurit si linistit. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
Cib |
![]()
Post
#7
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
verifica intrarea in rampa de inalta presiune. Conducta care intra in rampa are un colier de plastic f prost care cedeaza in timp. Ai toate sansele sa iei foc daca itisare de acolo acea conducta. Eu am patit-o, dar am avut norocul sa simt miros de bezina si nu am mai incercat sa pornesc masina
detalii aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=28358&st=60 This post has been edited by Cib: 12 Jan 2006, 10:53 |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:23 |