DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Schimbare motoras aeroterma, Schimbare cu unul de masina straina!!!!

bagherra6
post 10 Jan 2006, 21:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 8 February 05
From: IASI sau Botosani




Incercand sa rezolv problema cu caldura m-am gandit ca ar fi de folos sa schimb MOTORUL ALA IDIOT cu unul similar de pe o masina straina (POATE CHIAR C U TOT CU turbina aia)

ADICa SA INCAPA IN CARCASA AIA DE PLASTIC NEGRU!!!!!!!!

Studiin problema ma gandeam la un motoras de la Audi 80 butoias sau Passsat din anii 90 sau parca si ala de la Golf 2 e cam al fel...



A facut cineva asa ceva ????

This post has been edited by bagherra6: 10 Jan 2006, 22:12


--------------------
Dacia Berlina TLX - BT-02-VAU
Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 10 Jan 2006, 21:44
Post #2


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Eu personal inclin sper asa ceva: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=31430&hl=Ford

De ce? Pt ca in primul rand intreg circuitul de aer original al daciei este prost !! Se pierde f mult din debit. Da grila jos si ai sa te convingi.
In al doile rand nu cred ca ai sa gasestiuna exact la fel ca diametru, si toate alea. Deci probleme cu etansarea.
Si gaura originala de aspirare este cam mica pt un debit de aer serios. S-ar putea mari, dar sunt prea multe compromisuri.

Oricum, nu vei gasi una sa iti vina in locul original, garantat.
Ai nevoie sa se potriveasca sistemul de prindere, si gurile de aspiratie si pe unde sufla aerul.


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagherra6
post 12 Jan 2006, 01:07
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 8 February 05
From: IASI sau Botosani




In cel mai rau caz se recurge la montarea climatizarii de pe Golf 2 care e mult mai eficienta


Am vazut la cineva si avea o caldura biggrin.gif



--------------------
Dacia Berlina TLX - BT-02-VAU
Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 12 Jan 2006, 08:59
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




100120060024rs.jpg
100120060031dq.jpg


sau asa ceva. caldura garantata deoarece recircula aerul din cabine , deci se incalzeste mult mai repede , doua trepte de viteza din fabricatie , foarte usor de montat , isi merita banii , si foarte fiabila.


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 12 Jan 2006, 09:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




Nu inteleg, ai bagat furtunul de la caldura prin bord sau cum?

Edit: Offf...acum am observat ca incalzire suplimentara wub.gif

This post has been edited by Devils: 12 Jan 2006, 10:46


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 12 Jan 2006, 14:49
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




nu , nu sunt bagate prin bord. in spatele bordului e un carton cu rol estetic. faci doua gauri in ala si tragi furtunele. cel mai greu e pana faci gaura in tabla deoarece flexu e cam greu de manevrat. oricum e foarte simplu si poti sa ti-o faci singur acasa


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 12 Jan 2006, 16:17
Post #7


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




si cu dezaburirea cum faci?? sleep.gif

This post has been edited by amc: 12 Jan 2006, 16:17


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagherra6
post 12 Jan 2006, 20:01
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 8 February 05
From: IASI sau Botosani




I-mi chiar place de ce raspunsuri primesc........... excl.gif

Eu intreb una si primesc alta.... wub.gif
Solutia cu ocupatul cutiei de acte cu o aeroterma suplimentara mi se pare o solutie care ocupa spatiu inutil

Sau poate merge inlocuit cu parti din climatizarea de la Renault 19????


cHIAR NIMENI NU A FACUT ASA CEVA????

This post has been edited by bagherra6: 13 Jan 2006, 17:55


--------------------
Dacia Berlina TLX - BT-02-VAU
Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagherra6
post 15 Jan 2006, 18:51
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 8 February 05
From: IASI sau Botosani




Ma gandeam al sistemul de climatizare la Dacia si ma gandeam ca ar fi o idee buna sa astup gaurile prin care intra aer de afara cand merge masina....
DECI ramane ca aerul sa treaca pe la motorasul aerotermei (prin fanta aia de aspirare a aerului ) si apoi ajunge in masina.


Daca se face aceasta modificare se imbunatateste ceva??????? :wub

This post has been edited by bagherra6: 15 Jan 2006, 18:53


--------------------
Dacia Berlina TLX - BT-02-VAU
Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 15 Jan 2006, 23:02
Post #10


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Daca astupi grila, astupi si gura de aspirare a aerotermei. Nu e o solutie buna..
Pt cine a propus recircularea aerului.. Se vor aburi geamurile de ai sa stai numai cu carpa in mana wink.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagherra6
post 16 Jan 2006, 22:04
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 8 February 05
From: IASI sau Botosani




Nu astup grila adica gaurile prin care intra si frunzele ci numai parte din fata(adica zona caloriferului) .



--------------------
Dacia Berlina TLX - BT-02-VAU
Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 16 Jan 2006, 23:32
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




QUOTE(Steffyx @ 15 Jan 2006, 23:02)
Daca astupi grila, astupi si gura de aspirare a aerotermei. Nu e o solutie buna..
Pt cine a propus recircularea aerului.. Se vor aburi geamurile de ai sa stai numai cu carpa in mana wink.gif
*




pai din cate am auzit cam asta ar fi o problema a mesterului surubel cam fac condens geamurile!!!!!!!!!!


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan B-14-FNF
post 17 Jan 2006, 00:12
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 16 December 05




QUOTE(bagherra6 @ 12 Jan 2006, 20:01)
I-mi chiar place de ce raspunsuri primesc........... excl.gif

  Eu intreb una si primesc alta.... wub.gif
  Solutia cu ocupatul cutiei de acte cu o aeroterma suplimentara mi se pare  o solutie care ocupa spatiu inutil
 
  Sau poate merge inlocuit cu parti din climatizarea de la Renault 19????
cHIAR NIMENI NU A FACUT ASA CEVA????
*


Hai sa iti arat eu ce am facut dupa ani de inghet si aburire la greu , dupa ce era sa dau peste unu din cauza geamurilor aburite , ma cam costat si ma cam chinuit vreo doua zile dar a meritat.....

Attached thumbnail(s)
27_12_05_0012.jpg ( Size: 301.3k ) Number of downloads: 121


--------------------
dacia break - B-11-FNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan B-14-FNF
post 17 Jan 2006, 00:15
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 16 December 05




Acum pe langa geamuri neaburite mai am si caldura cata vreau mai ales ca dricul este destul de spatios . Asta este vinovatul aburirilor si gerului in masina ca afara .....

Attached thumbnail(s)
27_12_05_0010.jpg ( Size: 96.13k ) Number of downloads: 91


--------------------
dacia break - B-11-FNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milu
post 17 Jan 2006, 08:04
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 April 04
From: Timisoara




QUOTE(bagherra6 @ 10 Jan 2006, 21:29)
Incercand sa rezolv problema cu caldura m-am gandit ca ar fi de folos sa schimb MOTORUL ALA IDIOT cu unul similar de pe o masina straina (POATE CHIAR C U TOT  CU turbina aia)

  ADICa SA INCAPA IN CARCASA AIA DE PLASTIC NEGRU!!!!!!!!

  Studiin problema  ma gandeam la un motoras de la Audi 80 butoias sau Passsat din anii 90 sau parca si ala de la Golf 2 e cam al fel...
    A facut cineva asa ceva ????
*



Da, eu am facut asa ceva, am gasit un motor de climatizare de la un BMW520 si l-am pus in locul celui de pe dacie. Turbina de la BMW (de fapt erau doua pentru ca axul motorului iasa prin ambele capete ale motorului si pe fiecare parte era o turbina) a trebuit sa o dau jos si am pus-o pe cea de dacie. Capacul "ala negru" l-am modificat in sensul ca a trebuit sa-i tai partea de jos deoarece motorul era prea lung si motorul l-am prins cu un colier. Turatia motorului de la BMW este mult mai mare decat cea de la Dacie, dar sa stii ca randamentul nu a crescut cu mult.
Cu noul motor baga ceva mai bine caldura dar nu cu mult. In schimb a crescut zgomotul destul de mult din cauza turatiei, vajaie de te doare capul!

Eu am avut un coleg de facultate care si-a pus motor de climatizare de la Cielo, si ala baga mai bine decat la mine dar si la el zgomotul, vajaiala era mare.


--------------------
Duster 1.5 dCi & Logan 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 17 Jan 2006, 08:15
Post #16


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(bogdan B-14-FNF @ 17 Jan 2006, 00:12)
Hai sa iti arat eu ce am facut dupa ani de inghet si aburire la greu , dupa ce era sa dau peste unu din cauza geamurilor aburite , ma cam costat si ma cam chinuit vreo doua zile dar a meritat.....
*




Cat te-a costat toata afacerea si cam ce ti-a trebuit pentru o astfel de afacere?


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 17 Jan 2006, 08:35
Post #17


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Cea mai buna varianta e cea prezentata de Steffy ... e buna si pentru caldura si pentru dezaburire.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagherra6
post 17 Jan 2006, 09:43
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 8 February 05
From: IASI sau Botosani




Ma gandea msi la o combinatie de genul: astuparea voletilor de pe peretele median(aia care se deschid la viteza), montarea unei masti din alea cu care au venit majoritatea masinilor Daciilor aduse din afara, si montarea unui motor din ala de BMw / sau Cielo . Zgomotul nu e o problema deoarece nu il folosesti la capacitate maxima tot timpul

M-ar interesa pretul la asa un motoras............


--------------------
Dacia Berlina TLX - BT-02-VAU
Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milu
post 18 Jan 2006, 09:52
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 April 04
From: Timisoara




QUOTE(bagherra6 @ 17 Jan 2006, 09:43)
   M-ar interesa pretul  la asa un motoras............
*



Nu stiu cat ar costa, deoarece eu am luat motorasul de BMW de pe o caroserie care era dusa la fier vechi, iar colegul meu l-a luat de pe un CIELO busit.
In Timisoara in piata de vechituri gasesti asa ceva dar nu stiu preturile. Probabil ca si pe la Iasi exista asa ceva.

Si apropo de asstuparea alveolelor, am incercat si eu:
avantaj: baga un pic mai multa caldura
dezavantaj: daca motorasul e oprit se abureste tot, astfel ca trebuie tot timpul lasat motorasul sa mearga.
Eu tot am vrut sa fac o clapeta care sa inchida/deschida alveolele actionat de un cablu de soc, dar nu am avut timp si nici materiale cum sa-l fac.
Utilitatea clapetei era ca in oras la viteza mica sau cand era rece in masina alveolele stateau inchise si motorasul baga aer. La rularea in afara orasului clapeta sa deschida alveolele astfel ca aerul sa vina de afara datorita vitezei; astfel motorasul putea fi oprit.

Daca mergi cu masina mai mult pe afara merita sa pui si un plastic de captare a aerului la grilajele de pe capacul unde se afla alveolele.

This post has been edited by milu: 18 Jan 2006, 10:00


--------------------
Duster 1.5 dCi & Logan 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagherra6
post 19 Jan 2006, 15:35
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 8 February 05
From: IASI sau Botosani




Pai am spus ca astup alveolele si pun un plastic de captare(deja il am )

Aerul va intra fortat pe unde trage motorul ventilatorului .Atat....


--------------------
Dacia Berlina TLX - BT-02-VAU
Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 19 Jan 2006, 15:51
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




nu stie careva daca pot adapta la bordul scoica butonul acela cu 4 trepte de comanda al motorului aerotermei de la bordul de cn??
trebuie ceva rezistente?? nu a facut nimeni modificare?


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagherra6
post 19 Jan 2006, 19:02
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 8 February 05
From: IASI sau Botosani




Da trebuie o>>rezistenta<< compusa din 3 rezistoare si mai trebuie comutatorul. Dar la bordul scoica nu prea are sens sa montezi asa ceva.......



--------------------
Dacia Berlina TLX - BT-02-VAU
Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinnet
post 20 Jan 2006, 01:15
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 20 January 06




QUOTE(bogdan B-14-FNF @ 17 Jan 2006, 00:12)
Hai sa iti arat eu ce am facut dupa ani de inghet si aburire la greu , dupa ce era sa dau peste unu din cauza geamurilor aburite , ma cam costat si ma cam chinuit vreo doua zile dar a meritat.....
*



salut vroiam sa stiu mai exact cat ai investit in tot jobul asta ?
as vrea sa fac si eu o scimbare de genul asta dar un meserias mi-a spus ca nu se poate monta aeroterma asta la un model din 86


--------------------
Dacia 1310 - GL 79 HEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 20 Jan 2006, 11:21
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(bagherra6 @ 19 Jan 2006, 21:02)
Da trebuie o>>rezistenta<< compusa din 3 rezistoare si mai trebuie comutatorul.  Dar la bordul scoica nu prea are sens sa montezi asa ceva.......
*


Eu mi-am pus bord cn, de ce nu merge sa leg firele de la vechiul buton, la cel nou?


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagherra6
post 20 Jan 2006, 15:39
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 8 February 05
From: IASI sau Botosani




aeroterma2id.jpg


e O IMAGINE DESPRE CUM se leaga aeroterma. Principiul e simplu : e un comuator care are 4 trepte . Cea la care turatia e maxima firul este legat direct la +, iar prin celelalte trepte se inseriaza un rezistor (1 pt fiecare treapta).

La modelul clasic exista numai un rezistor deic numai 2 trepte. la bordul Cn stiu ca sunt 4 trepte deci 3 rezistoare....

This post has been edited by bagherra6: 20 Jan 2006, 15:43


--------------------
Dacia Berlina TLX - BT-02-VAU
Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 18:10
Forum Renault