Schimbare motoras aeroterma, Schimbare cu unul de masina straina!!!!
![]() ![]() ![]() |
Schimbare motoras aeroterma, Schimbare cu unul de masina straina!!!!
bagherra6 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|||
StefanT |
![]()
Post
#2
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu personal inclin sper asa ceva: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=31430&hl=Ford
De ce? Pt ca in primul rand intreg circuitul de aer original al daciei este prost !! Se pierde f mult din debit. Da grila jos si ai sa te convingi. In al doile rand nu cred ca ai sa gasestiuna exact la fel ca diametru, si toate alea. Deci probleme cu etansarea. Si gaura originala de aspirare este cam mica pt un debit de aer serios. S-ar putea mari, dar sunt prea multe compromisuri. Oricum, nu vei gasi una sa iti vina in locul original, garantat. Ai nevoie sa se potriveasca sistemul de prindere, si gurile de aspiratie si pe unde sufla aerul. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
In cel mai rau caz se recurge la montarea climatizarii de pe Golf 2 care e mult mai eficienta
Am vazut la cineva si avea o caldura ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
mesteru surubel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 November 05 From: Brasov ![]() |
100120060024rs.jpg
100120060031dq.jpg sau asa ceva. caldura garantata deoarece recircula aerul din cabine , deci se incalzeste mult mai repede , doua trepte de viteza din fabricatie , foarte usor de montat , isi merita banii , si foarte fiabila. |
--------------------
Dacia
Berlina
1310 TLX Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul |
|
Devils |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
Nu inteleg, ai bagat furtunul de la caldura prin bord sau cum?
Edit: Offf...acum am observat ca incalzire suplimentara ![]() This post has been edited by Devils: 12 Jan 2006, 10:46 |
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
mesteru surubel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 November 05 From: Brasov ![]() |
nu , nu sunt bagate prin bord. in spatele bordului e un carton cu rol estetic. faci doua gauri in ala si tragi furtunele. cel mai greu e pana faci gaura in tabla deoarece flexu e cam greu de manevrat. oricum e foarte simplu si poti sa ti-o faci singur acasa
|
--------------------
Dacia
Berlina
1310 TLX Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul |
|
amc |
![]()
Post
#7
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
si cu dezaburirea cum faci??
![]() This post has been edited by amc: 12 Jan 2006, 16:17 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
I-mi chiar place de ce raspunsuri primesc...........
![]() Eu intreb una si primesc alta.... ![]() Solutia cu ocupatul cutiei de acte cu o aeroterma suplimentara mi se pare o solutie care ocupa spatiu inutil Sau poate merge inlocuit cu parti din climatizarea de la Renault 19???? cHIAR NIMENI NU A FACUT ASA CEVA???? This post has been edited by bagherra6: 13 Jan 2006, 17:55 |
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
Ma gandeam al sistemul de climatizare la Dacia si ma gandeam ca ar fi o idee buna sa astup gaurile prin care intra aer de afara cand merge masina....
DECI ramane ca aerul sa treaca pe la motorasul aerotermei (prin fanta aia de aspirare a aerului ) si apoi ajunge in masina. Daca se face aceasta modificare se imbunatateste ceva??????? :wub This post has been edited by bagherra6: 15 Jan 2006, 18:53 |
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
StefanT |
![]()
Post
#10
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca astupi grila, astupi si gura de aspirare a aerotermei. Nu e o solutie buna..
Pt cine a propus recircularea aerului.. Se vor aburi geamurile de ai sa stai numai cu carpa in mana ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
Nu astup grila adica gaurile prin care intra si frunzele ci numai parte din fata(adica zona caloriferului) .
|
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
tuner |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
QUOTE(Steffyx @ 15 Jan 2006, 23:02) Daca astupi grila, astupi si gura de aspirare a aerotermei. Nu e o solutie buna.. Pt cine a propus recircularea aerului.. Se vor aburi geamurile de ai sa stai numai cu carpa in mana ![]() pai din cate am auzit cam asta ar fi o problema a mesterului surubel cam fac condens geamurile!!!!!!!!!! |
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
bogdan B-14-FNF |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 16 December 05 ![]() |
QUOTE(bagherra6 @ 12 Jan 2006, 20:01) I-mi chiar place de ce raspunsuri primesc........... ![]() Eu intreb una si primesc alta.... ![]() Solutia cu ocupatul cutiei de acte cu o aeroterma suplimentara mi se pare o solutie care ocupa spatiu inutil Sau poate merge inlocuit cu parti din climatizarea de la Renault 19???? cHIAR NIMENI NU A FACUT ASA CEVA???? Hai sa iti arat eu ce am facut dupa ani de inghet si aburire la greu , dupa ce era sa dau peste unu din cauza geamurilor aburite , ma cam costat si ma cam chinuit vreo doua zile dar a meritat..... Attached thumbnail(s) 27_12_05_0012.jpg ( Size: 301.3k ) Number of downloads: 121 |
--------------------
dacia
break
- B-11-FNF
|
|
bogdan B-14-FNF |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 16 December 05 ![]() |
Acum pe langa geamuri neaburite mai am si caldura cata vreau mai ales ca dricul este destul de spatios . Asta este vinovatul aburirilor si gerului in masina ca afara .....
Attached thumbnail(s) 27_12_05_0010.jpg ( Size: 96.13k ) Number of downloads: 91 |
--------------------
dacia
break
- B-11-FNF
|
|
milu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 23 April 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bagherra6 @ 10 Jan 2006, 21:29) Incercand sa rezolv problema cu caldura m-am gandit ca ar fi de folos sa schimb MOTORUL ALA IDIOT cu unul similar de pe o masina straina (POATE CHIAR C U TOT CU turbina aia) ADICa SA INCAPA IN CARCASA AIA DE PLASTIC NEGRU!!!!!!!! Studiin problema ma gandeam la un motoras de la Audi 80 butoias sau Passsat din anii 90 sau parca si ala de la Golf 2 e cam al fel... A facut cineva asa ceva ???? Da, eu am facut asa ceva, am gasit un motor de climatizare de la un BMW520 si l-am pus in locul celui de pe dacie. Turbina de la BMW (de fapt erau doua pentru ca axul motorului iasa prin ambele capete ale motorului si pe fiecare parte era o turbina) a trebuit sa o dau jos si am pus-o pe cea de dacie. Capacul "ala negru" l-am modificat in sensul ca a trebuit sa-i tai partea de jos deoarece motorul era prea lung si motorul l-am prins cu un colier. Turatia motorului de la BMW este mult mai mare decat cea de la Dacie, dar sa stii ca randamentul nu a crescut cu mult. Cu noul motor baga ceva mai bine caldura dar nu cu mult. In schimb a crescut zgomotul destul de mult din cauza turatiei, vajaie de te doare capul! Eu am avut un coleg de facultate care si-a pus motor de climatizare de la Cielo, si ala baga mai bine decat la mine dar si la el zgomotul, vajaiala era mare. |
--------------------
Duster 1.5 dCi
&
Logan 0.9 TCe
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bogdan B-14-FNF @ 17 Jan 2006, 00:12) Hai sa iti arat eu ce am facut dupa ani de inghet si aburire la greu , dupa ce era sa dau peste unu din cauza geamurilor aburite , ma cam costat si ma cam chinuit vreo doua zile dar a meritat..... Cat te-a costat toata afacerea si cam ce ti-a trebuit pentru o astfel de afacere? |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#17
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Cea mai buna varianta e cea prezentata de Steffy ... e buna si pentru caldura si pentru dezaburire.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
Ma gandea msi la o combinatie de genul: astuparea voletilor de pe peretele median(aia care se deschid la viteza), montarea unei masti din alea cu care au venit majoritatea masinilor Daciilor aduse din afara, si montarea unui motor din ala de BMw / sau Cielo . Zgomotul nu e o problema deoarece nu il folosesti la capacitate maxima tot timpul
M-ar interesa pretul la asa un motoras............ |
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
milu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 23 April 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bagherra6 @ 17 Jan 2006, 09:43) Nu stiu cat ar costa, deoarece eu am luat motorasul de BMW de pe o caroserie care era dusa la fier vechi, iar colegul meu l-a luat de pe un CIELO busit. In Timisoara in piata de vechituri gasesti asa ceva dar nu stiu preturile. Probabil ca si pe la Iasi exista asa ceva. Si apropo de asstuparea alveolelor, am incercat si eu: avantaj: baga un pic mai multa caldura dezavantaj: daca motorasul e oprit se abureste tot, astfel ca trebuie tot timpul lasat motorasul sa mearga. Eu tot am vrut sa fac o clapeta care sa inchida/deschida alveolele actionat de un cablu de soc, dar nu am avut timp si nici materiale cum sa-l fac. Utilitatea clapetei era ca in oras la viteza mica sau cand era rece in masina alveolele stateau inchise si motorasul baga aer. La rularea in afara orasului clapeta sa deschida alveolele astfel ca aerul sa vina de afara datorita vitezei; astfel motorasul putea fi oprit. Daca mergi cu masina mai mult pe afara merita sa pui si un plastic de captare a aerului la grilajele de pe capacul unde se afla alveolele. This post has been edited by milu: 18 Jan 2006, 10:00 |
--------------------
Duster 1.5 dCi
&
Logan 0.9 TCe
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
Pai am spus ca astup alveolele si pun un plastic de captare(deja il am )
Aerul va intra fortat pe unde trage motorul ventilatorului .Atat.... |
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
nu stie careva daca pot adapta la bordul scoica butonul acela cu 4 trepte de comanda al motorului aerotermei de la bordul de cn??
trebuie ceva rezistente?? nu a facut nimeni modificare? |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
Da trebuie o>>rezistenta<< compusa din 3 rezistoare si mai trebuie comutatorul. Dar la bordul scoica nu prea are sens sa montezi asa ceva.......
|
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
florinnet |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 January 06 ![]() |
QUOTE(bogdan B-14-FNF @ 17 Jan 2006, 00:12) Hai sa iti arat eu ce am facut dupa ani de inghet si aburire la greu , dupa ce era sa dau peste unu din cauza geamurilor aburite , ma cam costat si ma cam chinuit vreo doua zile dar a meritat..... salut vroiam sa stiu mai exact cat ai investit in tot jobul asta ? as vrea sa fac si eu o scimbare de genul asta dar un meserias mi-a spus ca nu se poate monta aeroterma asta la un model din 86 |
--------------------
Dacia
1310
- GL 79 HEF
|
|
Radduu |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
bagherra6 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani ![]() |
aeroterma2id.jpg
e O IMAGINE DESPRE CUM se leaga aeroterma. Principiul e simplu : e un comuator care are 4 trepte . Cea la care turatia e maxima firul este legat direct la +, iar prin celelalte trepte se inseriaza un rezistor (1 pt fiecare treapta). La modelul clasic exista numai un rezistor deic numai 2 trepte. la bordul Cn stiu ca sunt 4 trepte deci 3 rezistoare.... This post has been edited by bagherra6: 20 Jan 2006, 15:43 |
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 18:10 |