roti infranate pe fata, au ramas blocate pistonasele in pompa
![]() ![]() ![]() |
roti infranate pe fata, au ramas blocate pistonasele in pompa
Pedala |
![]()
Post
#1
|
||
![]() pedal2theMetal Group: Members Posts: 78 Joined: 24 June 04 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Dacia & Opel
Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4
1998
- AstraG 1.6i 3 usi "Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
|
|||
Dreamer |
![]()
Post
#2
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Scapa de toate improvizatiile si desfa fiecare eritrier si schimba garniturile. Aerisirea se poate face pe la furtun, cu toate ca nu iti recomand ....
Daca la ertrierele de pe fata ai rupte aerisitoarele, mai bine cumpara 2 noi ... sau cel putin 2 de la dezmembrari care sa fie cu aerisitoarele functionale, schimbi cilindrii cu altii noi si garniturile si ai rezolvat problema. Daca mai mergi asa distrugi placutele de frana, discurile si iti creste mult si consumul ... Iar ala la care ai fost .... nu era mecanic ... ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
Juliaen |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 18 November 05 From: Brasov ![]() |
Dupa cum spunea si Dreamer, scapa de improvizatii si nu mai circula cu rotile blocate.
Am facut lucrul acesta o saptamana. Efect: disc schimbat acum 4 luni busit, placute frane distruse, consum 14% in oras, cand normal nu lua mai mult de 8. S-a blocat roata fata dreapta tocmai cand treceam pasul Oituzului, la -5 grade Celsius motorul s-a incins la 95% (fara protectie la radiator), consum mediu 11%, cand normal imi lua 6,5. In plus, cu exceptia rotii infranate, am ramas fara frane la celelalte roti. Am schimbat tot ce se poate la sistemul de franare (ce era distrus). Doar repartitorul spate si cablul de la frana de mana au scapat. M-au ajuns 2,3 milioane piesele, dar e ok acum, ma simt mult mai in siguranta, iar consumul a reintrat in normal. |
--------------------
Dacia
1310
- NT-10-SET Dacia - nu trece-o zi fara sa-i deschizi capota!
|
|
Pedala |
![]()
Post
#4
|
![]() pedal2theMetal Group: Members Posts: 78 Joined: 24 June 04 From: Galati ![]() |
Pentru Dreamer si Juliaen:
Am precizat in ultimul aliniat ca in momentul de fata, nu mai am nici o roata infranata. Deasemenea, garniturile de la etriere le-am schimbat o data cu palcutele de frana, adica undeva acum 3 saptamani. Problema este cum se face sa demontezi pompa de frana ca sa inlocuiesti garniturile de la pistonase? |
--------------------
Dacia & Opel
Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4
1998
- AstraG 1.6i 3 usi "Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
|
|
Dyda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(Pedala @ 18 Jan 2006, 17:04) Am oprit la un serivce in Adjud si un mecanic a venit cu ideaa sa puna cate o saiba de 2-3 mm intre pompa de frana si servofrana, ca distantiere. Astfel s-a marit mai mult cursa la pedala si tine mai jos de jumate, dar tine si aproape se blocheaza rotile pe asfalt (pot sa merg in siguranta). Tot mecanicul asta a spus sa-mi schimb o granitura de la servo (aia prin care iese tija ce impinge pistonasele din pompa) si cand ajung acasa sa schimb si garniturile de la pistonele din pompa de frana. Intrebarea mea este oare are dreptate mecanicul? Daca da, a mai schimbat cineva garniturile de la pistonase, cum? Pot sa adaug ca in stadiul acesta, nici o roata nu mai este infranata si masina merge lin, dar... am o improvizatie si nu ma impac cu gandul asta. Se pare ca tu ai incercat sa faci ceva reglaje si ai dereglat total garda la pedala astfel incit rulai cu pompa atacata. Trebuie sa refaci distanta intre servo si piston de 9 mm, de asemeni distanta de la centrul gaurii unde intra boltul la pedala si capac servo de 131 mm In atas am pus o mica schita ptr ghidare. Daca mecanicul a spus ca trebuie inlocuit simeringul tija actionare piston , trebuie sa-l inlocuiesti ptr ca pierde vacuum Acel mecanic a spus numai de simering, tu de ce vrei sa inlocuiesti si garnituri etrier, iti curge ? Daca nu lasele in pace. Attached File(s) ![]() |
-------------------- Kox
|
|
Pedala |
![]()
Post
#6
|
![]() pedal2theMetal Group: Members Posts: 78 Joined: 24 June 04 From: Galati ![]() |
OK Dyda, o sa aplic chiar azi indicatiile care mi le-ai dat.
O sa indepartez improvizatia cu cele doua saibe-distantiere dintre pompa si servomecanism. O reglez tija actionare piston primar la 9mm si vad cum ma descurc sa ajung pe sub bord sa verific lungimea tijei de actionare servo. O sa revin cu rezulatul operatiei. In ce priveste graniturile de la ertrire, nu am nimic cu ele, am scris in mesajele 1 si 4 ca le-am schimbat in decembrie. Problema mea mai este si daca trebuie sa schimb sau nu garniturile la pistonasele din pompa de frana.. si daca da, cum se face? Multumesc pentru specificatiile tehnice, imi plac lucrurile exacte ![]() |
--------------------
Dacia & Opel
Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4
1998
- AstraG 1.6i 3 usi "Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
|
|
Pedala |
![]()
Post
#7
|
![]() pedal2theMetal Group: Members Posts: 78 Joined: 24 June 04 From: Galati ![]() |
Dyda, am incercat sa umblu la servomecanism sa inlocuiesc simeringul tija actionare piston. Am dat pompa la o parte cat se putea da, avand in vedere ca are conductele atasate de ea. Din ce am vazut eu, simeringul respectiv se poate inlocui numai daca demontezi servomecanismul - ceea de mi se pare foarte dificil.
Am vazut ca servomecanismul este prins de caroserie cu doua suburi accesibile (mult spus) pe deasupra pedalei de frana. Plus, trebuia sa demontez si conductele din pompa de frana - asta insemna sa am grija cu lichidul din ele. Nu am mai facut operatiunea asta niciodata, ai putea sa insirui o desfasurare a operatiilor pentru demontarea pompei de frana si a servomecanismului, te rog ![]() |
--------------------
Dacia & Opel
Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4
1998
- AstraG 1.6i 3 usi "Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
|
|
Dyda |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(Pedala @ 20 Jan 2006, 08:43) Dyda, am incercat sa umblu la servomecanism sa inlocuiesc simeringul tija actionare piston. Am dat pompa la o parte cat se putea da, avand in vedere ca are conductele atasate de ea. Din ce am vazut eu, simeringul respectiv se poate inlocui numai daca demontezi servomecanismul - ceea de mi se pare foarte dificil. ![]() Pentru a inlocuii simeringul nu este necesar demontarea servomecanismului, se poate fece pe masina. Daca indepartarea pompei de frina cu conductele pe ea nu iti permite accesul la simering , vei demonta conductele apoi pompa, dupa ce cu o seringa ai golit lichidul din vas. Cu o surubelnita demontezi mai intii siguranta elastica din otel apoi simeringul cu aceiasi scula. La remontare in ordine inversa trebuie sa ai siguranta si simering noi, apoi montezi pompa dupa ce ai verificat ca distanta tijei sa fie de 9 mm , apoi conductele. De regula nu este necesar aerisirea dar daca pedala este elastica si cursa marita se face si aerisirea. |
-------------------- Kox
|
|
mihibod |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 March 06 ![]() |
QUOTE(Pedala @ 19 Jan 2006, 10:02) Pentru Dreamer si Juliaen: Am precizat in ultimul aliniat ca in momentul de fata, nu mai am nici o roata infranata. Deasemenea, garniturile de la etriere le-am schimbat o data cu palcutele de frana, adica undeva acum 3 saptamani. Problema este cum se face sa demontezi pompa de frana ca sa inlocuiesti garniturile de la pistonase? Salut,daca tine frina inseamna ca pompa e buna.Fa urmatoarele: 1.Cursa libera a pedalei de fina( distanta dintra tija prinsa de pedala si pistonul pompei)sa fie de 3-4mm; 2.Ca sa ai pedala sus fa aerisire astfel :pompa(daca are aerisitor),etrier stinga fata,etrier dreapta fata(rezolva problema aerisitoarelor),cilindru dreapta spate,cilindru stinga spate. Dupa aerisire dai tamburii jos de pe spate si reglezi sabotii sa frece usor,dar sa se invirta roata !!!!!!!!!!!!! ( aspect foarte important ). |
--------------------
dacia
1400 sport
- sv 02 jbx
|
|
sustinromania |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 5 January 15 From: Brasov ![]() |
aceeasi problema o am si eu
eram curios daca pana la urma userul acesta a reusit in operatiunea de reparare a pompei |
--------------------
skoda
octavia
2001 Ambiente 1.6SR benzina combi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:41 |