Fum albastru 1.5 dci euro 3
![]() ![]() ![]() |
Fum albastru 1.5 dci euro 3
ionutfg |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 23 February 09 From: Tulcea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410
2004
- TL 03 HRB
|
|||
RazvanF |
![]()
Post
#2
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Un test de compresie ar fi ok, desi daca a pornit la -19 grade indica compresie buna. Are intercooler ? Daca da, trebuie demontat si curatat. Are ulei in el, daca turbina veche era dusa.
Fa si un drum mai lung, turatii mai ridicate, poate cureti resturile de ulei. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
ionutfg |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 23 February 09 From: Tulcea ![]() |
Este motorul 1.5 dci euro 3 fără intercooler. Am curățat cam tot ce se putea de la iesirea din turbină spre motor..(egr,carcasă egr, conducta inox in formă litera j, furtun iesire turbo, capsulă pcv) Ma gândesc totuși sa nu fie defectă capsula pcv ca oricum ai sufla prin ea se suflă normal. Cum ar trebui sa funcționeze asta? Sa o încerc fără furtunul care intra in ea o perioadă? Sau sa ii montez un oil catch can?
|
--------------------
Dacia
1410
2004
- TL 03 HRB
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#4
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Fara oilcatch can, sunt patit, am montat pe vechiul clio euro 4 , a facut dop de gheata pe unul din furtune si a mancat tot uleiul din motor prin turbina. Am avut si motorul in regim necontrolat pentru vro 5 secunde din cauza resturilor de ulei din intercooler.
Valva aia pvc din ce imi aduc aminte este ca o ciuperca cu o membrana din cauciuc, care are un arc sub ea de o ajuta sa o tina inchisa, iar cand turbina face presiune o deschide putin cate putin sa permita presiunii creeate in motor sa iasa. Faza e ca presiunea respectiva trece prin turbina si inapoi in camere de ardere. Membrana aia se strica in timp, verifica sa nu fie crapata. Daca e crapata pe acolo poate trage vapori de ulei. Totusi cred ca ar fi bine sa ii faci un test de compresie, astea euro 3 sunt cunoscute pentru blocarea simeringurilor pe piston. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
ionutfg |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 23 February 09 From: Tulcea ![]() |
Valva pcv am desfacut-o.Se decapsuleaza foarte usor si intradevar in ea are este un arc si peste el o membrana de cauciuc.Membrana nu era sparta,iar arcul respectiv o tine deschisa tot timpul la cum este pozitionat.Ma gandesc sa nu fie din simeringuri supape... Mai sap maine pe la ea sa vad ce si cum
|
--------------------
Dacia
1410
2004
- TL 03 HRB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:34 |