Probleme cu incalzirea la Dacia 1300, Masina "baga" caldura doar la sofer
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu incalzirea la Dacia 1300, Masina "baga" caldura doar la sofer
mardinu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 19 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
- B 40 JUU
|
|||
Electronistu' |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
Probabil in zona aceea este infundat partial caloriferul. Incearca sa il sufli cu jet puternic de aer.
Spui ca deranjeaza jetul de aer:) Nu mai ai acele clapete cu rol de directionare? Daca il pui sa bata inspre parbriz nu vad de ce ar mai deranja. Bafta! |
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
mihait |
![]()
Post
#3
|
![]() Idei putine si fixe ! Group: Members Posts: 81 Joined: 27 October 05 From: Bucharest ![]() |
Aceiasi problema si la mine de cand am masina.
La sofer mori de cald , in dreapta ioc. Am pus calorifer nou, scos toate frunzele si ce mai era sub el, bagat mana la voleti ( erau in pozitia ok ). Am incercat apoi pe la grila de sub parbriz cu o surubelnita sa vad daca e ceva pe acolo. Pe partea soferului intra mult surubelnita, in partea dreapta intra mult mai putin ( dupa 5 cm se loveste de tabla). Are cineva o idee de la ce ar fi ? PS Masina a fost recarosata. Am bord "scoica". This post has been edited by mihait: 19 Jan 2006, 22:15 |
--------------------
Dacia
BK
1996
- Nan ---
N/A |
|
Electronistu' |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
Ideea e ca daca intra aer, si caloriferul e bun, circula lichidul fierbinte prin el, nu are cum sa intre aer rece, pt ca aerul trece printre dintii caloriferului.... chiar nu are cum.
EDIT: Stai asa ca prin "ioc" caldura se inteleg 2 lucruri: 1). Baga canci aer, nici cald nici rece ( clapeta rupta, blocata, ceva care infunda, dai bordul jos) 2). Baga cald canci, dar baga rece (imposibil) Concluzia? ai de dat bordul jos si cureti ca la carte. This post has been edited by Electronistu': 19 Jan 2006, 22:20 |
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
mardinu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 19 January 06 ![]() |
Daca ar fi infundat, n-ar trebui sa nu bage aer deloc?
Clapetele de directionare exista si sunt catre parbriz...insa...tot vine rece si se simte... Ma gandesc, deoarece sensul apei in calorifer este de la sofer la pasager deci stanga-dreapta, poate pana la pasager se raceste agentul de incalzire si nu mai are putere sa incalzeasca caloriferul si in dreptul locului din dreapta... Posibil? |
--------------------
Dacia
1300
- B 40 JUU
|
|
mihait |
![]()
Post
#6
|
![]() Idei putine si fixe ! Group: Members Posts: 81 Joined: 27 October 05 From: Bucharest ![]() |
@Electronistu':
NU baga aer deloc in dreapta. De asta ma temeam si eu , ca trebuie dat bordul jos. In fine, am sa incerc cand va fi mai cald. Mutam' de info. |
--------------------
Dacia
BK
1996
- Nan ---
N/A |
|
Electronistu' |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
QUOTE(mardinu @ 19 Jan 2006, 22:21) pana la pasager se raceste agentul de incalzire si nu mai are putere sa incalzeasca caloriferul si in dreptul locului din dreapta... Posibil? EXCLUS Eu ziceam de celalat coleg cu probleme ca e infundat. La tin e ziceam ca e infundat caloriferul, nu gurile de aer. Ca daca e infundat calorifeul nu iti mai circula lichidul prin el, nu are treaba cu aerul, care circula printre dintii caloriferului. Sper ca ma intelgi. |
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
mardinu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 19 January 06 ![]() |
Bine-bine, am dat jos grila de afara si am pus mana pe calorifer: cald pe toata lungimea... nu cred ca e infundat. Apa circula prin el...
Ce e de facut? |
--------------------
Dacia
1300
- B 40 JUU
|
|
Electronistu' |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
practic, nu are cum. No ofence.... aerul nu are pe unde patrunde decat prin grila, trece prin calorifer, si apoi intra in habitaclu. exista o mica cantitate de aer care trece pe langa calorifer, e adevarat. dar e prea mica in raport cu ce trece prin calorifer pt rezultate bune se izoleaza cu burete (este un topic in care a facut cineva modificari interesante)....
Exista diferenta de temperatura intre extremitatile caloriferului? |
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
mardinu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 19 January 06 ![]() |
Nu exista, masurat empiric (cu mana) la ambele capete si e cam aceeasi temperatura.
Ciudat, nu? |
--------------------
Dacia
1300
- B 40 JUU
|
|
Electronistu' |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
Putin spus ciudat, daca nu imposibil...
Repet: aer->grila->calorifer->gurile alea pe unde iese el->habitaclu. Chiar nu vad vreo explicatie plauzibila. |
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
calinp |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
problema asta m-a chinuit o gramada
![]() pana la urma problema era in zona gurii prin care trage aeroterma (turbina) aer - gaura aia ovala din dreapta de sub grila. practic aerul nu mai trecea prin calorifer si intra pe langa aeroterma direct in compartimentul de directionare (in care sunt voletii) din cauza neetanseitatii imbinari a doua table exact la gaura aia (cred ca in fabrica au "uitat" sa puna mastic). poza.JPG ( Size: 13.42k ) Number of downloads: 75 poza este luata din tutorialul lui Steffyx |
-------------------- |
|
mardinu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 19 January 06 ![]() |
Calinp:
Wow! Multumesc. O sa verific dupa amiaza treaba asta, sa vedem daca e astupat acolo... Revin cu detalii dupa verificare. Multumesc. |
--------------------
Dacia
1300
- B 40 JUU
|
|
mardinu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 19 January 06 ![]() |
GATA!
Problema rezolvata dupa 1 1/2 de mesterit. Am desfacut to si am verificat: -cele doua table [Calinp], erau perfect etanse, deci nu acolo era problema; -caloriferul nu era mudar si se incalzea pe toata suprafata, chiar frigea; -am verificat gaurica cu gaurica toate spatiile, nu obtura nimic; IN FINAL, dupa ce demontasem tot, inclusiv scosesem caloriferul, mi-am dat seama ca pozitia lui era anormala in lacas, adica in stanga la sofer era mai sus si in dreapta la pasager era mai jos - CAZUSE DIN CLEMELE CARE IL TINEAU SI AERUL INTRA PESTE EL IN LOC SA TREACA PRIN EL. L-am fixat corect, si baga uniform acum. PS: O sa imi iau maieu, ca acum va fi foarte cald in masina ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- B 40 JUU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 19:41 |