Iarna-i grea, omatu-i mare..., ... de motor tare ma doare...
![]() ![]() ![]() |
Iarna-i grea, omatu-i mare..., ... de motor tare ma doare...
punctweb |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 31 December 05 From: Tulcea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- TL-02-XYZ Mintile umane sunt ca parasutele: functioneaza doar cand sunt deschise...
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Goleste apa din motor daca nu esti sigur de concentratia de antigel, si asta e tot, fierul poate sa inghete...cu apa e problema
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Axll |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
da drumu la apa si pune atigel in concentratie mai mare ( sa reziste la -40* ) si eu cred ca poti sa si circuli.
apropo baga niste alcool in benzina ca sa nu inghete pe traseu ( cam 1/2 l la 30 l da benzina) |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
ATM |
![]()
Post
#4
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si bineinteles, fii mai prudent in utilizare: la pornirea motorului, de regula cu socul tras cand e rece, nu o turezi din prima, asteapta macar cateva secunde pana isi face presiunea de ulei, termostat pentru temperatura stabila a lichidului de racire, ...
Iar ideea cu paturile pe motor... NU prea cred ca e recomandabil... Ce se intampla daca totusi vei vrea sa folosesti masina, le prinzi aiurea (paturile) si intra una la elicea ventilatorului? faci si patura, si elice, si radiator franjuri...si posibil altele, cum ti-o fi norocul...Plus ca risti sa se agate cablurile de la motor de ea...Motorul, la randul lui, se incalzeste in timpul mersului, nu cred ca materialul textil e recomandat la contact direct cu bloc etc... Daca planuiesti totusi sa nu o folosesti toata iarna, ia bateria de pe ea (ca se consuma de-aiurea) si du-o in casa, , scade presiunea in pneuri, cauta pe forum sa afli pareri daca sa folosesti frana de mana sau nu in garaj (parerea mea e ca nu, risti sa blochezi sabotii, dar ideile sunt impartite aici), eventual injecteaza ulei cu seringa in pistoane (prin gaura de bujii)... Da un search, ca e un thread destul de complet cu pregatirea masinii pentru hibernare... ![]() |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Daca pui antigel, trebuie diluat cu apa distilata, si trebuie aerisit circuitul ca sa aiba efect
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ARO |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 January 06 ![]() |
daca intradevar ai de gand sa nu mai folosesti masina pana la primavara atunci e bine sa faci mai multe:
1. scoti tot antigelul (apa) 2. pui masina "pe butuci" - adicascoti rotiile - merge si treabva cu desumflatul cauciucurilor dar ... exista riscul de deformare 3. pui alcool tehnic (nu spirt medicinal ca asta are apa multa) in rezervor (cam 1 lla plin) 4.dai jos bateria si-o duci in casa intr-un loc unde sa fie temp cat mai constanta (in nici un caz langa soba) 5. se mai faceceva la suspensii ... dar eu nu stiu cum ... poate ne ajuta cineva dar ... eu zic sa nu faci asa decat daca mai ai o alta masina la dispozitie, nu sestie niciodata cand poate sa apara o urgenta ... iar asa ... ai nevoie de minim 1/2 zi sa pui masina in stare de functionare cel mai bine ar fi sa ... pui antigelca la carte (dai tot ce ai acum, faci amestec de antigel + apa distilalata corespunzator, aerisire + completare) slabesti un pic presiunea lapneuri si ... ai grija ca celputin o data pe saptamana sa mai pornesti motoru ptr a a agita uleiul si-a incarca bateria - asa in cazde urgenta nu ai decat sa umfli un pic pneurile si ai masina la dispozitie e drept ca te va costa ceva benzina arsa aiurea, dar .... tu stii ce ai nevoie |
--------------------
ARO
244
- B 74 BEE
|
|
rtulea |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Eu as mai adauga la cele enumerate de "ARO" urmatorul lucru:
- intre pedala de ambreiaj si tablia de la bord se introduce o scandura sau ceva tare astfel incat pedala de ambreiaj sa fie apasata, in acest fel se elimina riscul lipirii discului de ambreiaj si ruperii ferodourilor la urmatoarea pornire. |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(rtulea @ 23 Jan 2006, 12:19) Eu as mai adauga la cele enumerate de "ARO" urmatorul lucru: - intre pedala de ambreiaj si tablia de la bord se introduce o scandura sau ceva tare astfel incat pedala de ambreiaj sa fie apasata, in acest fel se elimina riscul lipirii discului de ambreiaj si ruperii ferodourilor la urmatoarea pornire. ...nu-i bun ca se detensioneaza arcul de la furca, ramane rulmentul presat pe "soare", se detensioneaza "soarele", se tine cablul in tensiune... deci eu nu recomand... Poti sa scoti bujiile si sa pui ulei in capul pistoanelor cu o seringa... cativa ml nu prea mult... |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 22:07 |