imi curge apa sub masina!
![]() ![]() ![]() |
imi curge apa sub masina!
pumanight |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 23 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
- B-19-YLB
|
|||
cnn |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 45 Joined: 20 September 05 ![]() |
Poate ca cei 29 de ani ai masinii se regasesc si in varsta furtunului respectiv si sigur este mai mult decat suficient cat a rezistat acel cauciuc. Poate ar fi cazul sa te gandesti si la cumpararea unuia nou.
Cat priveste inlocuirea lichidului de racire exista niste suruburi de golire: unul in partea inferioara a radiatorului si unul in blocul motor (deasupra capacului de distributie si/sau sub galeria de admisie-evacuare), evacuand lichidului de racire "in locul acestuia intra aerul, circuitul fiind astfel aerisit." Daca vrei sa elimini aerulul din instalatia de racire: - inchizi toate busoanele desfacute; - umpli instalatia cu lichid de racire (antigel+apa distilata) prin busonul radiatorului, avand robinetul caloriferului de incalzire deschis; - deoarece sigur nu dispui de o palnie speciala pentru eliminarea aerului, dupa umplerea radiatorului si inchiderea busonului acestuia, poti face aceasta operatie utilizand si vasul de expansiune, pe care il tii mai sus decat orice punct al instalatiei de racire si strangi, cu mana, unul din furtunele groase care fac legatura intre radiator si motor, moment in care vei observa ca apar bule de aer in vasul de expansiune (borcan). Prin aceast procedeu ai asigurata curgea lichidului din borcan in instalatie si pentru a elimina aerul nu ramane decat sa desurubezi, pe rand, cele 2 suruburi de "aerisire". In momentul in care observi ca va curge apa continuu, le strangi, completezi cu nivelul lichidului din vasul de expansiune, inchizi capacul si montezi borcanul la locul sau. Iti doresc succes, dar data fiind vechimea masinii (Dacia mea este din 1978) iti recomand sa inlocuiesti unele componente cu piese noi. |
--------------------
--
--
--
|
|
tabek |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Vezi ca ar putea sa curga chiar la pompa de apa, caz in care trebuie sa schimbi capacul...
|
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
bertro |
![]()
Post
#4
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
corect. ia si misca fulia pompei de apa sa vezi daca nu cumva are joc si nu curge pe acolo. si mie imi disparea antigelul din borcan si am dat vina pe calorifer, dar cand am testat fulia, avea joc destul de mare si intr-o anumita pozitie (cand o trageam inspre in sus), curgea lichid de racire pe langa ea ca de la izvor. si curge exact peste furtunul de care zici tu.
un capac nou de scornicesti (cel mai bun cica) e 590k in iasi. la ala mai trebe o garnitura si vreme buna sa faci schimbarea. eu inca n-am prins respectiva vreme ![]() This post has been edited by bertro: 27 Jan 2006, 16:21 |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
pumanight |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 23 October 05 ![]() |
nu are joc la pompa de apa deloc!!!curge pe la furtunul de sub pompa de apa.multumesc pt sfaturi
|
--------------------
dacia
1300
- B-19-YLB
|
|
pumanight |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 23 October 05 ![]() |
am aerisit circuitul, am pus antigel.curgea apa pe la imbinarea de la iesirea din calorifer si s-a prelins pe furtun pana sub pompa de apa.de aceea aveam senzatia k curge de acolo apa.acum totul e ok, am mers 10 km cu 100km/h constant si baga caldura de nu poti sa stai in masina.multumesc cnn pentru sfaturi.
|
--------------------
dacia
1300
- B-19-YLB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 20:15 |