Nu tine relantiul, moare motorul
![]() ![]() ![]() |
Nu tine relantiul, moare motorul
TudorMarian98 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 December 20 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1
2010
|
|||
alfabit |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 447 Joined: 26 September 09 ![]() |
Se reface nivelul de relanti din ecu injecție, cine a scris codul injectoarelor în ecu trebuia să știe că e necesar să fie refăcut și relanti-ul, poate s-a grăbit și a sărit partea asta.
Du-te peste ei să facă treaba până la sfârșit. |
--------------------
Dacia
patru cilindri
201x
|
|
TudorMarian98 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 December 20 ![]() |
QUOTE(alfabit @ 28 Jun 2022, 11:23) Se reface nivelul de relanti din ecu injecție, cine a scris codul injectoarelor în ecu trebuia să știe că e necesar să fie refăcut și relanti-ul, poate s-a grăbit și a sărit partea asta. Du-te peste ei să facă treaba până la sfârșit. In urma unor sfaturi am luat masina putin la alergat.. a inceput sa si tina relantiul, dar mai are unele smucituri.. dar sper sa isi revina la parametrii optimi. Problema partial rezolvata.. insa totusi nu inteleg de ce se aprinde martorul STOP cand masina isi pierde puterea si isi revine.. dar poate este tot din aceasta cauza. |
--------------------
Dacia
Logan 1
2010
|
|
alfabit |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 447 Joined: 26 September 09 ![]() |
Asta e altceva, parcă spuneai că nu apar erori nici în bord nici pe tester ( ce s-a testat acolo și cu ce sculă doar tu știi ... )
Martor STOP e defecțiune care sigur rămâne în ecu injecție memorizată cel puțin ca tranzitorie dacă nu și prezentă. Mergi la un tester reprezentanță CLiP și caută pe cineva care știe ce are de făcut acolo, ăștia de care ai povestit până acum par niște amatori. |
--------------------
Dacia
patru cilindri
201x
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
![]() ![]() (foarte bine si corect scris, subscriu) |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
TudorMarian98 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 December 20 ![]() |
QUOTE(alfabit @ 28 Jun 2022, 15:34) Asta e altceva, parcă spuneai că nu apar erori nici în bord nici pe tester ( ce s-a testat acolo și cu ce sculă doar tu știi ... ) Martor STOP e defecțiune care sigur rămâne în ecu injecție memorizată cel puțin ca tranzitorie dacă nu și prezentă. Mergi la un tester reprezentanță CLiP și caută pe cineva care știe ce are de făcut acolo, ăștia de care ai povestit până acum par niște amatori. Initial masina nu avea martori aprinsi, dar mergand cu ea a aparut.. Am observat ca masina nu tine relantiul la rece, odata ce se incalzeste motorul masina merge destul de normal.. cu exceptia faptului ca mai are unele momente cand imi taie acceleratia si se aprinde martorul stop cu rosu.. Ramane sa ma duc cu ea la reprezentanta cand oi avea ceva timp.. multumesc de sfaturi! 9 Jul 2022, 08:33: QUOTE(alfabit @ 28 Jun 2022, 11:23) Se reface nivelul de relanti din ecu injecție, cine a scris codul injectoarelor în ecu trebuia să știe că e necesar să fie refăcut și relanti-ul, poate s-a grăbit și a sărit partea asta. Du-te peste ei să facă treaba până la sfârșit. Nu am stiut si probabil si baiatul care a montat injectoarele.. o sa il sun sa-i spun. This post has been edited by TudorMarian98: 9 Jul 2022, 08:33 |
--------------------
Dacia
Logan 1
2010
|
|
TudorMarian98 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 December 20 ![]() |
Revin cu reply in urma unor teste..
Mi am facut programare la dacia, surpriza.. peste 1 luna sunt asteptat.. vazand asta, am zis sa caut pe cineva cu un canclip cat de cat ok.. zis si facut. Am gasit, am sunat si a si venit.. testul a fost simplu si problema se pune in felul urmator.. pompa de inalte face presiunea necesara pentru pornire, masina porneste dar imediat (fiind motorul rece) presiunea in rampa scade si motorul da sa moara pana cand moare.. concomitent cu martorul stop aprins. Dupa cateva incercari de porniri, masina se stabilizeaza intr-un final si presiunea in rampa ramane la 230 (cum este si normal din ceea mi-a spus el).. ca si rezultat final este ori distributia pusa prost pe retard sau pe avans, ori pompa de inalte are o problema.. voi ce spuneti? Am observat ca dupa ce isi revine si incep sa o alerg putin, martorul stop se aprinde si imi taie acceleratia.. plus masina merge in suturi cateodata si nu mai tine relantiul.. nu mai stiu ce sa i mai fac... |
--------------------
Dacia
Logan 1
2010
|
|
alfabit |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 447 Joined: 26 September 09 ![]() |
Vana EGR a fost curățată în ultimii 10 ani ?
Plin de funingine, de asta unii dau bani pentru EGR off . |
--------------------
Dacia
patru cilindri
201x
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
test de presiune la pompa de inalta, test de retur la injectoare a facut? Sau are doar clip?
Pompa inlocuita e din dezmembrari, ce varsta are de la fabricatie? ca poate a facut si aia pilitura. Apoi curatatul ala de instalatia m-am mai auzit eu, daca nu schimba rezervorul si conductele footea si pompa noua. P.S. in clip poti vedea daca e defazaj intre distributie si arborele cu came. This post has been edited by einstein1984: 13 Jul 2022, 15:15 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
TudorMarian98 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 December 20 ![]() |
QUOTE(alfabit @ 13 Jul 2022, 15:09) Vana EGR a fost curățată în ultimii 10 ani ? Plin de funingine, de asta unii dau bani pentru EGR off . A fost curatata.. si ea si teava si corpul ala.. surprinzator avea foarta putina funingine si cam atat.. 13 Jul 2022, 15:39: QUOTE(einstein1984 @ 13 Jul 2022, 15:14) test de presiune la pompa de inalta, test de retur la injectoare a facut? Sau are doar clip? Pompa inlocuita e din dezmembrari, ce varsta are de la fabricatie? ca poate a facut si aia pilitura. Apoi curatatul ala de instalatia m-am mai auzit eu, daca nu schimba rezervorul si conductele footea si pompa noua. P.S. in clip poti vedea daca e defazaj intre distributie si arborele cu came. La injectoare o sa le fac eu.. pompa este din dezmembrari de la o firma numita terra-auto. Nu stiu exact ce varsta are.. iar in legatura cu distributia nu am stiut.. si probabil nici tipul cu clipul.. aveti vreo recomandare de cineva care stie exact ce sa faca cu acel aparat? Am dat la sute de lei pana acum de mi s a acrit, iar rezultatul se vede... This post has been edited by TudorMarian98: 13 Jul 2022, 15:39 |
--------------------
Dacia
Logan 1
2010
|
|
GIC |
![]()
Post
#11
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
QUOTE(TudorMarian98 @ 13 Jul 2022, 16:05) pompa de inalte face presiunea necesara pentru pornire, masina porneste dar imediat (fiind motorul rece) presiunea in rampa scade si motorul da sa moara pana cand moare Eu as verifica de ce scade presiunea in rampa. Poate ceva infundat in alimentarea cu motorina (furtun, filtru .....) sau primeste aer in sistem? E complicat sa alimentezi dintr-un flacon si sa vezi daca mai face - astfel elimini posibil traseu infundat. |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
TudorMarian98 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 December 20 ![]() |
QUOTE(GIC @ 14 Jul 2022, 07:28) Eu as verifica de ce scade presiunea in rampa. Poate ceva infundat in alimentarea cu motorina (furtun, filtru .....) sau primeste aer in sistem? E complicat sa alimentezi dintr-un flacon si sa vezi daca mai face - astfel elimini posibil traseu infundat. La filtru i-am facut purjare.. para aia pare sa nu se intareasca cum trebuie.. o apas de 50 de ori si dabea dabea foarte putin se intareste.. Am observat ca dupa ce o pornesc si o tin accelerata scoate ceva fum gri.. si cand incerc sa o pornesc si sa o accelerez scoate ceva fum gri spre albicios asa.. Mai face si unele bipaituri care pare sa provina din zona pompei.. ceva de genul, exact la fel.. https://youtu.be/PLok0kwy5bg (asta pana se stabilizeaza si se incalzeste motorul.. Lasand asta, poate fi distributia decalata? This post has been edited by TudorMarian98: 14 Jul 2022, 08:18 |
--------------------
Dacia
Logan 1
2010
|
|
GIC |
![]()
Post
#13
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Chestia cu para sustine ipoteza mea ca problema ar fi pe alimentare. Rezolva chestia asta ca e mai simpla si apoi treci la cele mai complicate cum ar fi decalajul distributiei care e si putin plauzibila (spuneai undeva ca masina are perioade in care e ok)
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
TudorMarian98 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 December 20 ![]() |
QUOTE(GIC @ 14 Jul 2022, 13:20) Chestia cu para sustine ipoteza mea ca problema ar fi pe alimentare. Rezolva chestia asta ca e mai simpla si apoi treci la cele mai complicate cum ar fi decalajul distributiei care e si putin plauzibila (spuneai undeva ca masina are perioade in care e ok) O sa comand o para.. nu cred ca este cazul cu tot cu conducte.. Iar in legatura cu distributia.. are momente cand merge bine, pana cand incep sa o calc mai tare.. apoi se aprinde stop si imi taie acceleratia.. revin cu reply dupa ce rezolv cu para.. |
--------------------
Dacia
Logan 1
2010
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#15
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
cum zice colegu, alimenteaza din bidon si vezi cum merge.
Daca pompa e dezmembrari, poate a luat-o pe duca. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
GIC |
![]()
Post
#16
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Lasa para ca, saraca, nu are nicio vina. In cazul tau doar semnaleaza ca circuitul nu se amorseaza.
E ca si cand cainele latra ca intra hotul si tu vrei sa schimbi cainele...... |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
TudorMarian98 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 December 20 ![]() |
QUOTE(GIC @ 15 Jul 2022, 07:19) Lasa para ca, saraca, nu are nicio vina. In cazul tau doar semnaleaza ca circuitul nu se amorseaza. E ca si cand cainele latra ca intra hotul si tu vrei sa schimbi cainele...... Pare ca am gasit problema.. ieri cum am fost acasa, am zis sa ma apuc sa verific conductele, zis si facut.. niciuna cu probleme. Am ajuns la filtru pe care l am si schimbat (zic poate are el ceva) degeaba. Dupa ce am schimbat filtrul, am ajuns la pompa.. vazusem intr-un clip ca daca ii desfaci regulatorul si dai la pompita, trebuie sa arunce cu jet pe acolo pe orificiul regulatorului.. zis si facut. Am dat la pompita de mi-a venit rau iar motorina dabea se scurgea foarte putin.. nici urma de vreun jet.. zic am gasit problema, pompa are ceva.. pun regulatorul la loc, mai dau la pompita, pornesc motorul, merge ok 2 min apoi incepe iar sa faca probleme.. o pacalesc sa ramana pornita si zic sa dau la pompita poate merge asa.. si asa am facut si asa a fost.. daca dadeam la pompita, masina incepea sa se stabilizeze si mergea ok 1 min.. apoi cum lasam pompita cum se balbaia motorul, se aprindea stop.. deci problema este din pompa? Poate fi infundata sau poate sa aiba ceva atat de nasol incat sa nu traga motorina cum trebuie? |
--------------------
Dacia
Logan 1
2010
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#18
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
erau unii care suprimau pompa de transfer si puneau pompa electrica in rezervor... Dar nu as face asta daca nu vrei sa iei foc prin vreun accident.
This post has been edited by einstein1984: 21 Jul 2022, 09:58 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
GIC |
![]()
Post
#19
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Revin - alimenteaza direct pompa, din flacon. Te joci cu inaltimea la care este flaconul si vezi daca aspira sau nu. Daca merge bine cu flaconul pus sub masina (eu as cauta o groapa sa vad care e nivelul minim la care mai aspira pompa) inseamna ca traseul e infundat undeva.
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
TudorMarian98 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 December 20 ![]() |
QUOTE(GIC @ 22 Jul 2022, 09:59) Revin - alimenteaza direct pompa, din flacon. Te joci cu inaltimea la care este flaconul si vezi daca aspira sau nu. Daca merge bine cu flaconul pus sub masina (eu as cauta o groapa sa vad care e nivelul minim la care mai aspira pompa) inseamna ca traseul e infundat undeva. Am facut si treaba asta si degeaba.. tot cand si cum voia mergea. Pana la urma am desfacut pompa si am facut-o bucati, am suflat-o bine, am curatat-o (p.s la partea de joase avea niste pete ca de rugina destul de groase) am curatat cum am putut, am asamblat-o la loc si acum ramane sa o pun pe masina si sa o testez.. multumesc si revin cu reply. |
--------------------
Dacia
Logan 1
2010
|
|
metamax |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 June 22 ![]() |
Citeam mai sus ca la testele facute,citez ,,presiunea ramine la 230"....nu prietene,asta este doar presiunea de pornire minima,dupa care trebuie sa urce la 1050 bar si sa se mentina.
Daca ai pus pompa sh poti fi sigur ca asta este problema.Sper sa ai noroc si sa nu-ti fi bagat mizerie in injectoare ca asta inseamna ca trebuie sa le schimbi sau sa le repari inca odata. |
--------------------
dacia
1300
1975 clasica
|
|
TudorMarian98 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 December 20 ![]() |
Revin cu reply.. am schimbat pompa in urma unor pareri, aia era terminata...
Am pus una mai de doamne ajuta, tine relantiul acum si la rece si la cald dar inca exista o problema.. dupa ce o opresc trebuie sa dau la para cateva ori ca sa porneasca, altfel invarte si practic se chinuie sa porneasca.. probabil ma gandesc ca este sorbul ala din rezervor cu probleme.. o sa l desfac sa l curat sau sa l schimb chiar, caci conductele au fost suflate .. si filtrul de motorina schimbat.. |
--------------------
Dacia
Logan 1
2010
|
|
metamax |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 June 22 ![]() |
Nu are nicio treaba cu asa ceva,pierde presiune pompa,din cauza la garnituri,sau vreunul din injectoare care sa blocat partial cu ce aveai in pompa veche,mizerie,pilitura,etc.Eu as paria pe vreunul din injectoare,da mult retur,dar pot sa si gresesc.
PS: In sistemele Delphi,intotdeauna,ca regula generala,se verifica si repara daca este cazul atit pompa cit si injectoarele IN ACELASI TIMP. Daca risti sa pui o pompa sh fara sa fii sigur de ea 100% asta iti poate strica injectoarele doar pentru ca ai dat la cheie sa porneasca,nu e nevoie de mai mult. Inca o chestie,orice pompa sh care a fost scoasa de pe o masina care functiona 100% dar care dupa aceea a stat in raft 2..3 saptamini,trebuie revizata inainte de montaj,altfel risti ca mizeria,rugina,si ce o mai avea in interior,si care intre timp sa depus,sa iti strice injectoarele. This post has been edited by metamax: 27 Jul 2022, 09:01 |
--------------------
dacia
1300
1975 clasica
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:17 |