2 dublu corpuri veticale!, sfaturi,montare,rezultate
![]() ![]() ![]() |
2 dublu corpuri veticale!, sfaturi,montare,rezultate
ydaniel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
||
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|||
SiloS |
![]()
Post
#2
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ai si tu o poza ?
Ai si galerii pentru carburi ? Ai idee ca o sa iti consume 20 la suta daca te dai la ea ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
payty |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
de ce nu iti iei orizontale? daca nu ai galeria facuta deja, cred ca se face mai usor una pentru orizontale decat pentru cele pe care vrei tu sa le montezi. in plus nu ai probleme cu inchisul capotei s.a.m.d.
Vezi ca erau pozele alea cu 2 carburi verticale weber IDF la topicul Dacia Alpine. Nu are chiulasa de dacie, dar se poate vedea destul de bine http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5147&st=300 This post has been edited by payty: 29 Jan 2006, 18:22 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Axll |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
da se poate, dar iti trebuie un subor bun ca sa iti faca 2 buc galerii de admisie.
trebuie sa ai 2 buc platouri de prindere a carburatorului de galerie si un cablu de acceleratie mai lung. reglajele se fac in paralel si sa fie identice la ambele carburi. mari probleme nu intilnesti, totusi sa nu te astepti la un consum prea mic. daca ii mai dai si talpa o sa consume cam 25-30 % lejer. oricum o sa ramii surprins de performantele masini care se vor imbunatati considerabil. ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 29 Jan 2006, 15:38) Pe cel mai tare topic de pe acest forum "DACIaA ALPINE" a postat cineva o poza cu 2 carburatoare pe chiulasa de 1,4.Daca nu ma insel chiar SGM. This post has been edited by ROBY 06-TFA: 29 Jan 2006, 19:09 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
SiloS |
![]()
Post
#6
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
alea erau dhla .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
amc |
![]()
Post
#7
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(amc @ 29 Jan 2006, 19:40) Observ ca a dat elicea jos, probabil pentru mai multa putere..nu cred ca merita pentru o,5 CP in plus, sa nu poti sa stai pe loc cu masina, ca-ti fierbe motorul...nasol oricum.. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
payty |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Axll @ 29 Jan 2006, 19:06) da se poate, dar iti trebuie un subor bun ca sa iti faca 2 buc galerii de admisie. trebuie sa ai 2 buc platouri de prindere a carburatorului de galerie si un cablu de acceleratie mai lung. reglajele se fac in paralel si sa fie identice la ambele carburi. mari probleme nu intilnesti, totusi sa nu te astepti la un consum prea mic. daca ii mai dai si talpa o sa consume cam 25-30 % lejer. oricum o sa ramii surprins de performantele masini care se vor imbunatati considerabil. ![]() ![]() sa fim seriosi ![]() This post has been edited by payty: 29 Jan 2006, 20:26 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(payty @ 29 Jan 2006, 20:22) sa fim seriosi ![]() si daca prin absurd va consuma 25-30, motorul nu o sa reziste mai mult de 1000 de km, e o cantitate imensa de benzina pentru un 1400 cc, uleiul va trebui schimbat la fiecare 100 de km, pentru ca va fi imbibat cu benzina, e ca si cum ai merge cu socul tra la maxim tot timpul ![]() Think people, inainte sa bagati cifre deastea ca si consum ![]() Consumul o sa se situeze undeva pe la 15-18 litri in oras si cam 10-12 in afara This post has been edited by argon: 29 Jan 2006, 20:26 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
payty |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 29 Jan 2006, 20:25) si daca prin absurd va consuma 25-30, motorul nu o sa reziste mai mult de 1000 de km, e o cantitate imensa de benzina pentru un 1400 cc, uleiul va trebui schimbat la fiecare 100 de km, pentru ca va fi imbibat cu benzina, e ca si cum ai merge cu socul tra la maxim tot timpul ![]() Think people, inainte sa bagati cifre deastea ca si consum ![]() Consumul o sa se situeze undeva pe la 15-18 litri in oras si cam 10-12 in afara corect ![]() |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#12
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
eu am spus 20 pentru ca am vrut sa il sperii pe daniel . se pare ca au venit altii care mi-au aratat ca de fapt se glumeste cu 30
![]() Oricum , cu carburile alea o sa se faca masina racheta la turatii maricele si mari si foarte mari . Doar acum o sa aibva de unde sa isi suga benzina . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
va spun direct:nu ma intereseaza consumul de benzina.eu merg 90% cu ea afara.imi voi pune si electroventilator.si multe altele numai $ sa fie.mai astept pareri
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
SiloS |
![]()
Post
#14
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE :nu ma intereseaza consumul de benzina ASA DA ATITUDINE ! Daca vrei performante , da-i supradoza de benzina . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
bagykid |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 29 Jan 2006, 19:50) Observ ca a dat elicea jos, probabil pentru mai multa putere..nu cred ca merita pentru o,5 CP in plus, sa nu poti sa stai pe loc cu masina, ca-ti fierbe motorul...nasol oricum.. daca te uiti pe furtunul ce iese din motor si intra sus in radiator ai sa observi o cupla electrica (de la ce o fi oare ?) cred ca pe fata radiatorului se gaseste si un electroventilator |
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
Axll |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
daca tot nu te intereseaza consumul pune 4 carburatoare simple(cite 1 buc la piston) si chiar ca o faci racheta. dar sa stii ca si uzura totala a motorului e mai rapida.
apropo ca sa ai o alimenate buna cu benzina te sfatuiesc sa pui si o pompa electrica de benzina da de la o masina ci capacitate cilindrica ceva mai mare ( 2000 sau mai mare). |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da ce carburatoare?mai am o optiune 4 carburi de pe nova lui fred.si pompa vreau.acum astept rasp si dupa aia ma duc la shoping.una are termocupla sus alta jos.deci nu m-am decis.mai am timp oricum
![]() This post has been edited by ydaniel: 2 Feb 2006, 21:21 |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Axll |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
poti sa pui si carfi ( original dacia) ca tot racheta ajunge. sau daca vrei poti pune 4 buc. carburi de nova, dar cred ca decoleaza masina.
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu cred ca merge.am auzit de mituri din astea.eu vreau solutii concrete.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#20
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
no comment 5 cp daca nu ai elice la motor , consum de 25-30% mai mult la ca la bmw m5 , rezista motorul 1000 de km deci pana acum mie si la alti trb sa ne crape motoarele de 15 ori nu ? 4 carb carfil de dacie (baeti de la dellorto , weber si solex au fost fraieri ca au produs carburi trb sa ia 4 carburi de dacie si aia era) , si cu ce te ajuta o pompa de benzina electrica de la un motor de 2000 pe inj (o pompa electrica de benzina pt inj are o presiune de 3 bar minim) ? sa iti rupa cuile ponto mai repede sau cum ? poate vrei sa zici o pompa de benzina electrica pt carburi care "simte" cand se inchid cuile ponto si nu mai da benzina si asigura un anumit debit mai mare (maxim 1 bar) decat o pompa mecanica. daca pui carburile alea fara sa comprimi motorul si fara sa ai o axa mai tare decat cea de dacie nu o sa simti mari diferente . preferabil ar fi sa usurezi si vibrochenu si volanta .
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#21
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
iar consumul nu o sa sara de 11 la un mers normal in oras si 16 la un mers sportiv in oras . iar infara consumul pe la 120 e de 9 daca mergi constant . eu vb din proprie experienta restu din ce vb auzite ?
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
ydaniel |
![]()
Post
#22
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asa e ai dreptate.deci fara modificari gen usurari se merita?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#23
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
de se merita sa pui carburile alea pe motor si fara usurari . doar o axa mai buna si luat ceva din chiulasa ca sa mai compimi motorul . iar sa usurezi volanta e cea mai usoara trb pe care poti sa o faci te duci la un strung si aia e .
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
ydaniel |
![]()
Post
#24
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da chiuloasa este luata din ea.asa pai daca desfac motoru sa-l fac mai usor.cam stiu,axa cam cat 150 de europeni?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:08 |