Masina trage dreapta - suspensii spate busite
![]() ![]() ![]() |
Masina trage dreapta - suspensii spate busite
c1p0 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|||
dragOn |
![]()
Post
#2
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Garnituri etrier, garnituri la frane de tot felul... schimbă-le!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
Rew |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca ai o problema la repartitor. Si la mine tragea intr-o parte cind frinam si am fost la service de vreo 2 ori pina au reusit sa-l regleze cum trebuie.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2000
- B 04
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#4
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
Ce este mai exact repartitorul??
|
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
Rew |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Repartitorul e un dispozitiv din care se regleaza forta de frinare pe puntea spate. Vine in el o conducta de la pompa de frina si pleaca 2 conducte la roti. Repartitorul se regleaza astfel incit forta de frinare pe cele 2 roti sa fie egala. Ca sa umbli la el trebuie urcata masina pe elevator.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2000
- B 04
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#6
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
Mersi!
Cred ca o duc saptamana viitoare la un mecanic sa se uite la ea cum trebuie si sa imi faca tot ce trebe ca sa mearga klumea. O sa incerc sa ii schimb cam tot ce se poate schimba! Sper sa rezolv asa..... |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
ghc |
![]()
Post
#7
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am si eu o problema de frana: cand pornesc de pe loc pe ger roata spate-dreapta parca ar fi blocata. Am crezut ca e de la frana de mana, asa ca n-am mai tras-o dar s-a intamplat exact la fel. Dupa nici 50 m simt ca nu mai "tine" nimic. Am "pipait" roata, nu se incalzeste deloc.
La franare mie imi trage stanga (nu foarte tare), dupa logica mea inseamna ca frana "prinde" mai tare pe roata respectiva. PS: Subiectul e o berlina din 91 |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
MoGas |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 2 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Repartitorul de franare de la dacia e de fapt un limitator, ce are rolul de a impiedica blocarea rotilor de pe puntea spate inaintea celor fata (teoria e lunga). El nu repartizeaza nimic stanga-dreapta, doar distribuie lichidul de frana la presiune egala catre rotile puntii spate. Daca trage intr-o parte la franare, nu inseamna neaparat ca e de la puntea spate. Du masina pe un stand de frane si ti se va spune exact care se blocheaza. Daca tot umbli la garnituri si nu e deranjul prea mare, schimba-le pe toate (si schimba si lichidul daca e mai vechi de 4 ani). E pacat sa constati ca dupa o luna incepe sa faca figuri in alta parte.
|
-------------------- |
|
oly |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 2 February 04 From: Bistrita ![]() |
am patit si eu de doua ori la un break CLi m-am dus in service si mi sa spus ca s-au dus bucsele de la tiranti.prima data pe dreapta apoi pe stanga.Cert este ca de fiecare data dupa ce am schimbat bucsele alea masina mi-a mers drept si la franare si la accelerare.Eu zic sa te uiti si la bucsele alea mai ales daca ai luat ceva gropi la viteza.
Daca am spus vreo perla scuze dar asa am patit si asa am rezolvat ![]() |
-------------------- R9 1.7 '83
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#10
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
Yep, ai dreptate. Asta am schimbat si eu. Bucsele de la roata din stanga spate...
|
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
Cipri |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 January 04 ![]() |
Daca franeaza mai repede spatele,dupa mine probl. ar fi pe fata!Am avut o Dacie 1300 fara nici un repartitor pe puntea spate.Franele au fost beton!Deci nu cred ca are ceva spatele(in afara de uzura aceea)...numai prostii vorbesc!Mai bine refa-ti fata si spatele! :idea:
![]() |
-------------------- Un dac intr-o Dacie,nu?
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#12
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
M-am uitat la toate rotile si numai la aia din spate avea garniturile fucked up. In afara de asta, aia din spate se incalzea...
|
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
daciaclub-Stef |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 31 January 04 From: Mangalia ![]() |
Nu ignora mesajul de mai sus cu tirantii...Se pot fi intamplat multe chiar sa iti fi sarit piulitele de reglaj a tirantilor(poate nu au fost asigurate-ca de obicei la Dacie).
Ai aceesi problema la acceleratie?Trage intr-o parte cand accelerezi?In mod normal ar trebui sa traga in cealalta directie la acc. dar ma rog daca ai ambii tiranti desfacuti sau slabiti nici ea nu mai stie unde sa se duca. Ah...deci tirantii sunt niste bari,tije care se prind pe bascula superioara si in partea din fata a masinii-spre masca.Se aspecteaza foarte usor asa ca poti verifica.Pune mana si trage de ei vezi daca se misca... Dupa ce spui tu cu franare mai violenta pe spate e cam grav.Verifica etrierele insa dupa si pe la pompa si verifica circuitul de presiune pe puntea fata.S-ar putea ca pistonasu sa fi ramas blocat pe liber(pistonasul din pompa de frana ce raspunde de rotile din fata).Roaga pe cineva sa apese pe pedala in timp ce tu desfaci o conducta ce duce la franele din fata si vezi daca iese lichid serios... |
-------------------- The wait it's over the time is now...
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#14
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
Dap, mersi pentru reamintire...inca nu am schimbat telescoapele pe spate si s-ar putea sa mai am aceeasi problema. Treaba e ca nu prea ma pricep la mecanica, asa ca trebuie sa o duc undeva.
Masina tragea dreapta si cand acceleram... Deocamdata nu pierd lichid de frana pe nicaieri, am verificat in ultimele zile de cateva ori si am mers nitel cu ea... |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
LIVIAN34 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 June 04 ![]() |
Poate să-mi spună cineva cum rezolv și eu problema cu suspensiile spate la o novă să nu mai troncăne și după ce am schimbat arcuri și telescoape
(la 1 an)după schimb,m-a lăsat 3 luni după care au început din nou!!!!! :x |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 18:09 |