Logan2 nu porneste, martori ABS, ESP,Frana de mana
![]() ![]() ![]() |
Logan2 nu porneste, martori ABS, ESP,Frana de mana
AdyB |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 July 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) 20231120_BordLogan2_1.jpg ( Size: 449.71k ) Number of downloads: 138 |
||
--------------------
Dacia
1300
1981
|
|||
robbie_ro |
![]()
Post
#2
|
![]() ----------------------- Group: Members Posts: 464 Joined: 25 June 07 ![]() |
Primul suspect: acumulatorul.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate Plus
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.613 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Aparent acumulator descarcat. Incearca sa iei curent (sau macar sa masori tensiunea) pana sa chemi platforma, apoi o plimbi 2 sau 3 ore pana sa opresti iar motorul.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
AdyB |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 July 06 ![]() |
Multumesc pentru indicatii.
Intradevar, se pare ca este bateria, desi nu ma asteptam inca... Am pus un tester de bricheta si indica 7-8 V fara contact, iar cand puneam contactul disparea orice indicatie. Am pus bateria la priza si, aseara, dupa 10 ore, inca incarca. Dimineata era incarcata, 12.8 V , dar am mai lasat-o sa se mai regenereze macar pana dupa-amiaza, pe functia de la redresor. Mai ramane sa vad cat de stabila mai este sau daca chiar trebuie inlocuita si ce anume a descarcat-o atat de drastic. E e adevarat ca in ultimele zile vremea a fost foarte urata, ploaie multa si vant intens, dar nu m-as fi asteptat, cu atat mai mult cu cat, cu o zi inainte am pornit-o si am miscat-o putin. Sper ca nu sunt alte probleme la electromotor, de pilda, pentru ca la trei ani nu ar fi cazul. Multumesc inca o data pentru sprijin si revin daca am informatii utile. |
--------------------
Dacia
1300
1981
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.613 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pai pornit si miscat putin a scos destula energie din ea. Daca masina nu face si drumuri lungi din cand in cand ???,
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DFA |
![]()
Post
#6
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.561 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Dacă bateria a ajuns la 7-8 Volți poți să-ți iei adio de la ea - nu o să mai fie întreagă la minți niciodată - pierzi timp și bani cu ea.
Ai nevoie de alta. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
AdyB |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 July 06 ![]() |
Imi dau seama ca dupa cca 3.5 ani e posibil sa nu mai duca mult, cu toate astea, pe cealalta masina am avut cazul in care electromotorul a cedat natural si bateria, evident, s-a dus in cap, ba inca pe timpul iernii.
N-am stiut din start ca electromotorul era cauza si am insistat sa reincarc bateria, la priza, o perioada de cateva saptamani, din cand in cand, pana redresorul o dadea verde. Incet, incet "ochiul magic" s-a inverzit si el, de unde era inchis si o mai folosesc si acum, dupa un an si jumatate. Asta, deocamdata, dimineata avea 11.8 v, a pornit fara probleme si am mai incarcat-o pe loc vreo 15 min. cu tensiuni pe la 14.5 v +/, iar la inchidere. fara contact, avea 12.6 v. Momentan tind sa cred ca bateria e lucrabila, dar nu-mi dau seama ce a drenat-o in halul asta, ca sa inteleg daca ma mai asteapta vreo surpriza sau nu. |
--------------------
Dacia
1300
1981
|
|
DFA |
![]()
Post
#8
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.561 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Ca să vezi cât de moartă e bateria ai nevoie să o pui la un tester de baterie care indică SoH - State of Health - deconectată de la mașină - NU conectată.
SoH/%=100 x (Qmax/Cr) Qmax/mAh = Încărcarea maximă disponibilă a bateriei Cr= Capacitatea nominală a bateriei This post has been edited by DFA: 23 Nov 2023, 10:30 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
trabinatorccc |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 12 January 15 From: radauti ![]() |
QUOTE(DFA @ 22 Nov 2023, 09:17) Dacă bateria a ajuns la 7-8 Volți poți să-ți iei adio de la ea - nu o să mai fie întreagă la minți niciodată - pierzi timp și bani cu ea. Ai nevoie de alta. Nu neaparat, daca nu o lasi mult asa mai poate fi salvata. Anul trecut pe vremea asta eram in Germania si am uitat cheia pe prima pozitie si ventilatorul pe treapta 1.Masina era deschisa in curte la munca. A doua zi cind m-am dus la masina am gasit bateria la 8V. Bateria originala din fabrica care avea atunci aproape 13ani. Mi-am zis ca e moarta daca are sub 10V si ca nu o mai recuperez. A doua zi trebuia sa plec in Romania si eu nu aveam cu ce sa ma duc sa cumpar alta baterie. Neavind ce pierde am zis sa incerc totusi sa o incarc poate reusesc sa ma duc cu masina sa caut alta baterie. Am luat o baterie de camion si am conectat-o la bateria mea vreo 15min. pina ce a crescut tensiunea la vreo 11V. Apoi am pus inapoi borna pe bateria mea si am pornit motorul lasind bateria de camion conectata la a mea. Dupa ce a pornit(normal) am deconectat bateria de camion si am tinut motorul turat la 1500-2000rpm vreo 20-30min. Apoi am scos bateria de pe masina si dupa vreo ora am masurat-o din nou. Avea vreo 12,5V deci cam 50% incarcata. As fi putut pleca asa cu ea spre Romania pentru ca in 2k km s-ar fi incarcat cu siguranta dar am preferat sa mai stau o zi si sa o incarc complet pe redresor. Aveam la mine un redresor facut dintr-un transformator de 12V de la o combina audio si o punte dintr-un televizor ce scotea max 1,5A. Asta era suficient pentru incarcari de corectie daca nu porneam masina 2 luni, dar mult prea slab pentru o baterie "moarta". Am tinut bateria pe acest redresor vreo 12h, cu intreruperi pentru ca se incalzea deoarece bateria tragea mai mult curent decit putea da transformatorul. A doua zi inainte de plecare aveam 12,8V pusa pe masina. Nu numai ca am venit cu ea acasa, dar am mai trecut si iarna cu ea si merge fara probleme de un an. Baterie Rombat, in septembrie face 14 ani. Un prieten a patit la fel, dar a lasat-o descarcata vreo 2-3 saptamini si nu a mai putut fi recuperata desi avea doar vreo 4 ani. Nu am povestit pentru tine, ca au trecut doi ani de la postarea ta ci pentru altii care ar putea citi postul asta si si-ar mai putea salva bateriile. |
--------------------
dacia
logan
2011 1,5dci laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 01:12 |