Problema ventilatie, Nu mai merge treapta 4
![]() ![]() ![]() |
Problema ventilatie, Nu mai merge treapta 4
seba3621 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 11 October 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza 1.4mpi
Clima 2004
- TM 36 xxx
|
|||
danygaro |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Dubios. Cred ca un contact imperfect la acel intrerupator rotataiv. Daca merge treapata a 3-a las-o ca e bine si asa. Cred ca este destul de zgomotos in tr.4. Eu nu i-am dat mai mult de treapata a 3 ( la ventilator) desigur. E suficient.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
razvan ion |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 6 January 06 ![]() |
ciudat intr-adevar...
oricum si eu la fel ca dany n-am folosit treapta 4....3 e suficient... |
--------------------
Solenza
Solenza
- B-70-RZN
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cine te pune dimineata cu toate inghetate sa te apuci tocmai la ventilatie sa o fortezi . Nici dupa o ora de mers iarna nu se incalzeste atat incat sa dai pe treapta 4 . Eu nu pot sporta nici 3 , dar 4 . Treapta 3 e feon , 4 e turbina !
Dimineata mai mult de treapta 2 nu folosesc . Oricum este muuult mai mare viteza decat la alte masinute conduse . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 10 Feb 2006, 11:35) Cine te pune dimineata cu toate inghetate sa te apuci tocmai la ventilatie sa o fortezi . Nici dupa o ora de mers iarna nu se incalzeste atat incat sa dai pe treapta 4 . Eu nu pot sporta nici 3 , dar 4 . Treapta 3 e feon , 4 e turbina ! Dimineata mai mult de treapta 2 nu folosesc . Oricum este muuult mai mare viteza decat la alte masinute conduse . smecher raspuns.. daca nu ai o rezolvare la problema omului sau macar ceva care sa-l ajute cred ca e mai bine sa nu zici. parerea mea.. de exemplu cum intrebai tu de cureaua de accesorii (pe toate topicurile..), ti-ar fi placut un raspuns gen : "pai cine te pune sa mergi cu masina pe frigurile astea.. ca daca nu ai merge n-ar mai scarțâi.." ? |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
david79 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
aha, deci mai gasesc pe cineva cu aceeasi problema. relativ
![]() sapt trecuta am plecat dimineata la munca, ventilatorul pe tr 2 ca de obicei. dupa 10 min se abureste tare in masina. pun mana pe aeratoare - nimic . nu sufla nimic, nu se auzea nimic, realizasem ca de cand am pornit nu mergea aeroterma.dau pe treptele 1,2,3 - nimic. pe treapta 4 sufla de parca era taifun. dau inapoi pe treptele inferioare si surprizaaa: functionau toate. ( asta pana cand am comutat pe tr.4 ). De atunci nu s-a mai intamplat sa nu functioneze. Ma gandesc ca am mancat gaini zapacite, sau am intrat printr-o zona "Zoster". Sigur e o problema pe la comutatorul ala ... ![]() |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
danygaro |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
QUOTE(david79 @ 12 Feb 2006, 16:13) aha, deci mai gasesc pe cineva cu aceeasi problema. relativ ![]() sapt trecuta am plecat dimineata la munca, ventilatorul pe tr 2 ca de obicei. dupa 10 min se abureste tare in masina. pun mana pe aeratoare - nimic . nu sufla nimic, nu se auzea nimic, realizasem ca de cand am pornit nu mergea aeroterma.dau pe treptele 1,2,3 - nimic. pe treapta 4 sufla de parca era taifun. dau inapoi pe treptele inferioare si surprizaaa: functionau toate. ( asta pana cand am comutat pe tr.4 ). De atunci nu s-a mai intamplat sa nu functioneze. Ma gandesc ca am mancat gaini zapacite, sau am intrat printr-o zona "Zoster". Sigur e o problema pe la comutatorul ala ... ![]() Nu stiu daca e o idee buna sa iti vina aerul pe aeratoare acum iarna. Nu de alta, dar iti bat chiar in fata. Pentru a dezaburi parbrizul (pe interior) alegi pozitia acelui comutator rotativ "pe parbriz" si "la picioare", asa fac eu. Cred ca este cea mai buna optiune, eu le-am verificat pe toate. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
Reed |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Contactele de la comutatoare mai fac condens iarna, mai ingheata dind tot soiul de probleme care sunt benigne rezolvindu-se de la sine.
Pozitia cea mai eficace e totul spre parbriz. Off Topic: e Zona Zooster. |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
danygaro |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
david79 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
oricum acum iarna am directionat aerul ori pe dezaburire full, ori dezaburire si picioare.
dar stiti si voi ca daca pui mana pe aeratorul din bord ( cel putin la mine ) cand ai comutat pe aceste 2 pozitii, tot se simte putin suflu, ca n-or fi galeriile alea sau reglajul perfecte, nu ? ideea e ca masina s-a aburit cu dezaburire full si tr II ventilare. Problema e ca nu se simtea nici o ventilare prin fata pe la parbriz pana nu m-am jucat cu comutatorul ala. ![]() |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 20:39 |