Consum benzina imens, la 220km parcuri am consumat aprox. 30L
![]() ![]() ![]() |
Consum benzina imens, la 220km parcuri am consumat aprox. 30L
raresito |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 8 December 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CJ 45 DAR
|
|||
jaf |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru din mijloc Group: Members Posts: 641 Joined: 25 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ai carton pus la radiator ? Probabil multi o sa o dea in bascau de ce zic dar daca eram mai destept si imi puneam amaratul ala de carton in fata la radiator cand o dat frigul faceam economie la benzina si imi mergea motorul normal.. Ceva de genul am patit si eu.. Am ajuns la concluzia asta pentru ca vad diferenta.. acum ca sunt in randul daciistilor cu carton
![]() |
--------------------
trotineta
tri roti
2012 ful vidaut chiele "ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
NU influentiaza cartonul consumul in halul asta, MAXIM 0,5 litri la suta in plus fara carton.
Problema poate fi de la nivel dereglat in CNC, aprindere proasta..etc...pe jojo te-ai uitat? e benzina in ulei? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
rtulea |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Sau cui poantou blocat si implicit nivel foarte marit in CNC. Cand ai verificat jiglerele cum ai procedat? Vreau sa spun ca o simpla privire nu este suficienta. Trebuia sa le sufli cu aer ca sa fi sigur ca nu sunt infundate. Mersul scuturat poate avea ca si cauza si defectarea sau functionarea proasta a unei bujii, avansul reglat prost, distanta la platini necorespunzatoare, distanta la bujii reglata aiurea.
This post has been edited by rtulea: 10 Feb 2006, 12:39 |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
raresito |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 8 December 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Motorul a fost facut nu de multa vreme.
Bujii noi, platina,condensator, fise,aprinderea reglata, etc... Cat despre cui ponto, nu stiu ce sa zic. Si carburatorul e nou... Carton nu am la radiator (mi-a zis mecanicul care mi-a facut motorul sa nu pun, sa nu se incalzeasca prea tare probabil motorul) Jiglere date jos si suflate la pompa de picior. Uleiul e curat ca lacrima... Dupa ce am facut motorul amfacut vreo1.000 km cu masina... pe distante mai scurte Acuma am patiti prima data o chestie de-asta... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CJ 45 DAR
|
|
driverx |
![]()
Post
#6
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
- Retur infundat
- Furtune rezervor sparte - Cui poanto blocat. ORICARE din astea pot fi. Eu le-am patit pe toate. Ar mai putea fi: membrana pompa benzina dusa. Dar atunci cred ca deja aveai in baia de ulei benzina cu ulei, nu ulei cu benzina. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
danny_b |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Din cite spui,erai cu motorul in rodaj.Apoi dragul meu ,nu se prea face rodajul la asemenea viteza 80km/ora.Mai mult de 60km/ora nu se indica sa se depaseasca.S-ar putea ca motorul sa mai stringa inca si atunci se supraincalzeste si apare ce ai spus tu.Depinde cine si cum ti-a facut motorul.
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
dex lada |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danny_b @ 10 Feb 2006, 20:04) Din cite spui,erai cu motorul in rodaj.Apoi dragul meu ,nu se prea face rodajul la asemenea viteza 80km/ora.Mai mult de 60km/ora nu se indica sa se depaseasca.S-ar putea ca motorul sa mai stringa inca si atunci se supraincalzeste si apare ce ai spus tu.Depinde cine si cum ti-a facut motorul. ![]() Cine zice ca mai mult 60km nu este indicat in rodaj . In rodaj nu este indicat sa depasesti 3000 rpm. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
raresito |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 8 December 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
[quote=danny_b,10 Feb 2006, 20:04]
Din cite spui,erai cu motorul in rodaj.Apoi dragul meu ,nu se prea face rodajul la asemenea viteza 80km/ora. Primii 500km ii aveam facuti deja, si asta la viteze nu mai mari de 70km/h. Deja uleiul si filtrul erau schimbate, chiuloasa stransa, tachetii reglati... etc Doar nu oi face 10.000 km tot cu 70km/h In rodaj poti sa mergi si cu viteza mai mare, depinde unde schimbi vitezele ... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CJ 45 DAR
|
|
cipri19 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 22 February 04 From: baia-mare ![]() |
in rodaj poti merge cu max. 80 KMH!!!!!!!!!!!!!!daca-i cu 4 viteze. vorbiti prostii!!! uitati-va in orice vreti: manual utilizare, carte,etc
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- MM-05-HDZ
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
danny_b |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu am spus ca nu este indicat sa mergi cu 80km/ora nestiind citi km ai facut deja, avind in vedere ca a trebuit sa urci DUMBRAVA si PIATRA CRAIULUI.Am facut mai multe motoare, si pe toate le-am rodat in jur de 60 km /ora primii 500km si sa stii ca toate merg bine.Fiecare mecanic stie cum lucreaza si ce poate cere unui motor.Rodajul la noi se face la Bistrita unde nu e deal.Ironiile nu-si au rostul aici. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
autom |
![]()
Post
#13
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Salut....
Nu patesti asa ceva daca iti patineaza ambreiajul? Adica o accelerezi dar nu prinde mai mult de 60 pe ora..... Gresesc? |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
LYM |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cipri19 @ 11 Feb 2006, 14:13) in rodaj poti merge cu max. 80 KMH!!!!!!!!!!!!!!daca-i cu 4 viteze. Adica 3000 rpm |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
danny_b |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(cipri19 @ 11 Feb 2006, 14:13) in rodaj poti merge cu max. 80 KMH!!!!!!!!!!!!!!daca-i cu 4 viteze. vorbiti prostii!!! uitati-va in orice vreti: manual utilizare, carte,etc Questie valabila la masinile noi,ce spui tu.Stii oare cum se face un rodaj al unui motor la cota de reparatie cu arborele rectificat ,ax cu came bucsat si multe altele? Aici isi spune cuvintul o oarecare experienta . Daca esti numai sofer amator te inteleg. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
cipri19 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 22 February 04 From: baia-mare ![]() |
posibil, nu zic nu...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- MM-05-HDZ
|
|
raresito |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 8 December 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
[quote=danny_b,11 Feb 2006, 17:09]
Eu am spus ca nu este indicat sa mergi cu 80km/ora nestiind citi km ai facut deja, avind in vedere ca a trebuit sa urci DUMBRAVA si PIATRA CRAIULUI.Am facut mai multe motoare, si pe toate le-am rodat in jur de 60 km /ora primii 500km si sa stii ca toate merg bine. Aaa... Si eu rodajul l-am facut pana la dej... vreo 3 drumuri de dej... alea is aproape 400km ... si restu prin oras.. drumurile de dej au fost facute in zile consecutive.... Deci rodajul pot sa zic ca l-am facut bine... si cand am urcat dumbrava si piatra craiului nu sm urcat ca nebunu, intr-a 2 si super turata... Ambreiaju e schimbat si ala... placa de presiune cu disc si cu rulment... deci nu din cazua ca era patinat si am mers in turatii mari... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CJ 45 DAR
|
|
danny_b |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Rares,probabil ca la ora asta ai gasit defectiunea.Daca nu,se poate ca circuitul de ralanti sa fi fost infundat,de aceea ti se oprea motorul la schimbarea vitezelor.Cele 3 gauri mici de sub clapeta.O alta cauza ar putea fi membrana de la servo ,care daca e fisurata iti deregleaza tot ralantiul.In concluzie,nu alimentarea cu benzina e musai sa fie de vina ci se poate sa fie si un surplus de aer in amestec , saracindu-l.De obicei pe la furtune,supapa de la servo,la stutul de la galerie,deci pe unde ar putea trage aer fals.Eu am intentionat sa te ajut doar.
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cosumul meu: benzina de 500 000, aproximativ 15 litri, am facut 100 de km in oras...consum 15%, asta e , asta e Dacia iarna, nu se poate face nimic in privinta asta, e reglata perfect, niciodata nu am scos consum mai mic iarna in oras, nici cand era noua.
Cu toate asta , in afara la 90 km/h consuma 6,5 litri, deci masina nu are nimic in neregula Poate daca ii puneam carton la radiator si dadeam filtru pe pozitia de iarna scoteam 13-14 litri, dar nu vreau sa am grija cartonului..ca fierb motorul..asa ca nu pun ![]() This post has been edited by argon: 12 Feb 2006, 19:58 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 17:04 |