turatie motor dacia papuc ~1600, ralanti si sarcina
![]() ![]() ![]() |
turatie motor dacia papuc ~1600, ralanti si sarcina
eurocat |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 February 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia papuc
dacia 106-0
- B-18-YTJ
|
|||
mike2madalin |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 17 September 05 ![]() |
pai verifca pompa de benzina, poate a prins pe undeva un dop de gheata pe tur, curata jigleoarele, uiate la buji
|
--------------------
Dacia 1310
Lada 1200
1989 1989
- BH 05 CHS
|
|
madcos |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
du-te cu carburiciul la reglat pe banc.nici cel mai adevarat mecanic nu-si baga nasul intr-un dublu-corp.mergi pe reglaje stiintifice.nu stintifice din ochi si ureche.
|
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
eurocat |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 February 06 ![]() |
Unde gasesc atelier pt reglare pe banc,va rog?
Pt carb dublu corp , de dacie ~1600 ? eventual mai aproape de baneasa ? Nu de alta da masina sta... Azi am mers cu ea dar la acceleratie parca se inneaca,sau nu-in vine benzina suficient , nu-mi dau seama prea bine ce e... This post has been edited by eurocat: 15 Feb 2006, 23:57 |
--------------------
dacia papuc
dacia 106-0
- B-18-YTJ
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
ce reglat pe banc?
cate cunostiinte d-ale voastre au reglat pe banc, si merge brici fara ajustari? nu inteleg ce va tot bateti voi capul cu carburile astea romanesti..nu le veti da in veci de cap, nu seamana unul cu altul; orificiile interioare sunt decalibrate, jiglerele nu mai zic..sa va uitati la un jigler de brasov si la unul weber adevarat..se vede cu ochiul diferenta in alta ordine de idei..ce poti regla la un carb?nivelul in camera, singurul care are legatura cu mersul, si relantiul..adica aerul restul este fix, calculezi si pui jiglerele de aer si benzina..ce naiba reglati voi pe banc? spala klumea carbul, curatal bine, vezi sa nu traga aer fals..cam asta e la ce zici tu ca ai...apoi vezi traseul de benzina...nimeni nu se uita la pompa, la filtru, si aprindere benzineste, scanteieste, trebe sa mearga, da-o naibii, ca nu-i mai desteapta ca noi, tot de om e facuta |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
against |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 17 February 06 ![]() |
bai omule,de ce crezi ca s-au inventat bancurile alea?este adevarat ca este slaba calitatea pieselor,dar la dublucorb ai mai multe jiclere si mai multe reglaje.in plus weber nu este ptr dacie,deci fiecare carb cu treaba si masina lui.totul este calculat,caci altfel am putea sa punem si carb de oltcit pe nova ca seamana dar... nu rasare.pe banc se masoara niste valori(depresiuni),debite si in plus ca ti-l desface un profesionist.
|
--------------------
bmw audi quattro
bmw audi quattro
- CT 00 OOO
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#7
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.607 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe site-ul Redline Webber se recomanda reglajul pe masina, dupa ureche. Adica reglajul ralantiului si aerul. Nivelul de benzina e la carte scris.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
domnu impotriva tuturor, e gratis sa te bagi in seama, asa-i?
da sa dai un sfat, nu mai zic de stiut principiul de functionare al carbului, niste efecte p-acolo, speciale ![]() ceea ce am spus n-am spus dupa ureche, ci din experienta..cred ca imaginea din dreptul meu spune tot carbul din imagine este un weber, motorul de 1.6 il amorseaza f bine, merge putin bogat, ceea ce este bine, raceste pistoanele reglati relantiu ( ca asta e singurul care se regleaza), dupa ureche, sa mearga rotund dc intr-adevar vreti ceva mai mult, cumparati un set de reparatie original, nu romanesc |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
against |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 17 February 06 ![]() |
vad ca te ataci serios.esti stresat?ce experienta?din poza pot sa imi dau seama doar ca stii care este acceleratia pe carburator.daca tu imi reglezi mie un carburat romanesc dublucorp(dereglat) ca atunci cand iese din fabrica,te iau angajat pe 20.000.000.lasa-ma cu weber ca omul care a deschis topicul are carb romanesc.nu mai bateti campii in flegme de mari mesteri.veniti cu argumente stiintifice.
|
--------------------
bmw audi quattro
bmw audi quattro
- CT 00 OOO
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
frate esti nebun? nu mersi, pt angajare. cum poti sa scoti prostiile astea? ai desfacut vreodata un carb? sa vezi ce e in el? ai privit vreodata unul in sectiune? ai vazut principiile pe care functioneaza? tu chiar nu intelegi ca la un carb poti sa reglezi doar relantiu? restul sunt fixe? sa-ti explic ce-i ala relanti?-turatia de mers in gol, pe circuit separat fata de circuitul de sarcina si cel de imbogatire! eu am vazut comaparatia intre romanesc si strain, si se vede cu ochiul liber ca nu seamana; plus ca mai e si benzina de rahat..filtrele alea nu-s doar de dragul de a fi
asta deja tinde sa devina o problema, prea multi habarnisti care se baga in seama..ti-e si lehamite sa mai scrii pe forum..iar scandal, iar nervi..de invatat ceva bun si de pus mana la lucru, practic..mai greu |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
against |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 17 February 06 ![]() |
daca o sa te uiti la un carb dublu romanesc ai sa vezi ca ai undeva niste gauri in care ai niste reglaje.NU-MI MAI VORBI DE WEBER.
|
--------------------
bmw audi quattro
bmw audi quattro
- CT 00 OOO
|
|
cristidb |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Gaurile alea cu reglaje (2) au in ele doua suruburi de reglaj. La dublucorpul de 1,6 se regleaza si progresiunea, nu doar relantiul. Se poate regla foarte bine si fara banc. Am scris de mai multe ori cum se face aici pe forum.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
madcos |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(cristidb @ 24 Feb 2006, 19:55) Gaurile alea cu reglaje (2) au in ele doua suruburi de reglaj. La dublucorpul de 1,6 se regleaza si progresiunea, nu doar relantiul. Se poate regla foarte bine si fara banc. Am scris de mai multe ori cum se face aici pe forum. TOT RESPECTUL.l-ai facut sa taca.unii se cred mai instruiti decat niste ingineri care au proiectat asa ceva(copiat).nu degeaba consumul poate sa iti creasca pana la 25% daca umblii aiurea(si sigur nu este din relantii si aer ![]() |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
eurocat> carburatorul se regleaza pe banc la Auto Marcus Grup, dupa Cora. Costa 50 de lei (asta vara) si presupune desfacere, curatire, reglare. Dupa ce il face il pune pe masina si nu mai umbla la nimic. eu l-am facut asta vara (dublucorp nova) si merge beton. Cei care au cunostistinte avansate si experienta poate pot sa-l regleze dupa ureche; restul nu cred.
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 15:32 |