borne alternator
![]() ![]() ![]() |
borne alternator
jondo1ro |
![]()
Post
#1
|
||
xx Group: Members Posts: 25 Joined: 10 February 06 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacea 1310 / Dacia
1310
1986
- xxx
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(jondo1ro @ 20 Feb 2006, 11:28) De regula DF e echivalent cu F, deci acolo este excitatia de la releu. B+ e + ..B- e masa.. iar acel + nu stiu, dar, e posibil sa fie acel + suplimentar pentru becul indicator de care se tot vorbeste (ca la Dacia exista dar nu arata nimic). Cel mai sigur intrebi un electrician auto de pe la o reprezentanta Renault. Sau, da detalii, de pe ce model este, posibil sa te ajute un coforumist. Sau, daca ai curaj sa-l desfaci, vezi acel + suplimentar de unde este. Daca iese dintr-o punte mai micuta, e cel de indicatie incarcare. This post has been edited by diaconuliviu: 20 Feb 2006, 13:53 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
electric |
![]()
Post
#3
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(jondo1ro @ 20 Feb 2006, 11:28) Dilema e urmatoarea: una bucata alternator Renault de montat pe Dacia1310. Alternatorul are 4 conectori: doua borne de la diode b+, b- si inca 2 mufe pe unul scrie F si pe celalalt +. Nu stiu cum se conecteaza. Banuiesc ca daca are 4 borne are integrat si regulatorul de tensiune ![]() In cazul asta tre` sa fac cumva conectarea fara releul meu ? Eu ma gandeam sa conectez bornele care vin la diode ca sunt la fel ca la cel vechi F de la asta nou la fostel DF ?!? E corect ? In cazul asta tre sa sar cumva releul si sa iau direct de la mufa + ? Multumesc anticipat ptr eventualul ajutor sau raspunsuri.... pune o poza . sau dute la un electrician sa te ajute. nu te apuca sa faci experimente daca nu sti ce fel de alternator este. e posibil sa ai releu incorporat iar in cazul asta bornele f si + sint pt becul din bord iar + este plusul pe contact. dar nu sint sigur pina nu vad. |
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
jondo1ro |
![]()
Post
#4
|
xx Group: Members Posts: 25 Joined: 10 February 06 From: bucuresti ![]() |
Ideea de a schimba alternatorul a venit cand am vazut ca daca dau drumul lal aeroterma, chiar si in viteza, la 60km/ora, indicatorul se duce mult "pe rosu" daca mai aprind si becurile....
Tensiunile sunt verificate atat de mine cat si de cei care mi-au dat garantia la baterie si sunt ok(cam la limita cand se aprind luminile si cu aeroterma pornita, si scad..). Problema e ca nu debiteaza suficient curent in sarcina. (parerea mea...) OK. Cam asta ar fi motivul ptr care vroiam sa-l schimb. Revenind la problema cu alternatorul, am pus firul de la DF pe F si + (pe rand) si incarca..... dar mi se pare ca la fel de prost, poate mai prost decat inainte.... electric---- >daca te pricepi si ai vrea sa ma ajuti ar fi ok, vreau sa rezolv pb... diaconliviu ----> sincer am incercat sa vad ce e sub mufele F si + care sunt una langa alta...dar sub ele e o cutiute metalica, care eu cred ca e releu, si cam sunt bagate in cauciuc(silicon) firele pe acolo...(nu prea m-as apuca sa rup siliconul ca cine stie ce fire mai dezlipesc.. ) O sa incerc sa fac si ceva poze..... This post has been edited by jondo1ro: 21 Feb 2006, 08:15 |
--------------------
Dacea 1310 / Dacia
1310
1986
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:50 |