acte motor
![]() ![]() ![]() |
acte motor
masonetgv |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 17 February 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1304
1304
- db-04-nwi
|
|||
andutzu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Eu am auzit ca nu... trebuie sa dai o declaratie la notar, pe propria raspundere ca motorul nu e furat.Si pe urma nu stiu cum trebuie sa procedezi... Oricum in talon nu e trecuta seria de la motor.Singura problema e cand o vinzi si trebuie sa-i faci identificarea la rar.seria de la motor e trecuta doar in cartea de identitate.(aia in care e trecuta toata isoria masinii, cu toti proprietarii.)
|
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
Dupa schimbarea motorului, cu declaratia data la notar, ca nu e furat ( sau factura de achizitie a motorului ) mergi la RAR, cu programare prealabila pentru "identificare in urma schimbarii motorului". si trecerea lui in CIV.
Nu este nevoie de aviz de la politie. ATENTIE MARE: Daca motorul nu este EXACT de acelasi tip, cu cel aflat din constructie pe autoturism, trebuie facuta OMOLOGARE, separat de identificare. Spre exemplu chiar la montarea unui motor de Dacie 1310, tot pe o Dacie 1310, avand in vedere ca exista o anume diferenta intre anul de fabricatie al masinii si anul de fabricatie al motorului care se dorea montat, exista si O DIFERENTA DE TIP DE MOTOR, pe care numai cei de la RAR o stiu ( si o vad ), deci a trebuit sa se faca omologare. Asta insemnand si poansonare serie atribuita de RAR, si verificare NOXE, ( daca ITP-ul este in termen ), si eventual verificare totala la RAR (!!!), a autovehicolului ( daca ITP-ul nu mai este in termen ). Nu este nevoie de aviz de la politie. SFATURI: - Inainte de a lua hotararea de a schimba un motor, fiti sigur ca ajungeti la RAR pentru identificare, cu ITP-ul valabil ( obtinut, legal, doar cu motorul vechi ). Daca ajungeti la RAR fara ITP valabil, automat faceti ITP la RAR ![]() - La schimbarea unui motor se merge intai la RAR cu cartea tehnica a masinii si cu TIPUL DE MOTOR ( adica serie "placuta" si cod bloc din zona galeriilor ) pe care vrei sa-l montezi, ca sa-ti spuna ei exact ce trebuie sa faci ( doar identificare sau daca trebuie si omologare ). Eventual faceti asta inainte de achizitionarea motorului, ca sa stiti cat aveti de alergat si de platirt Daca pui alt tip de motor ( spre ex, wv pe dacie ), sigur trebuie si omologare ( artizanala ). This post has been edited by GABY IS BACK !: 16 Mar 2006, 17:59 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 16 Mar 2006, 17:54) SFATURI: - Inainte de a lua hotararea de a schimba un motor, fiti sigur ca ajungeti la RAR pentru identificare, cu ITP-ul valabil ( obtinut, legal, dar cu motorul vechi ). Daca ajungeti la RAR fara ITP valabil, automat faceti ITP la RAR ![]() M-am exprimat un pic ambiguu... scuze... Deci, cand schimbati motorul, sa aveti ITP-ul in perioada de valabilitate, ca atunci cand va duceti la RAR ( cu noul motor montat ), pentru identificare sau omologare, sa nu trebuiasca sa faceti si ITP-ul tot la ei. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 11:12 |