Da rateuri in evacuare, Platini noi, fise noi, capac nou....
![]() ![]() ![]() |
Da rateuri in evacuare, Platini noi, fise noi, capac nou....
nvp_playboy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 06 From: Roman ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1410
1410
- nt 03 wuv Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(nvp_playboy @ 3 Feb 2006, 21:58) CUM AM MAI SPUS...AVEAM 200 000 CAND AM DECIS CA NU SE MERITA SCHIMBUL DE ULEI LA DACIE....DE ATUNCI AM MAI FACUT 160 000 DOAR COMPLETAND CU ULEI "ARS'" .....ARE UN ZGOMOT FE / FE LA PORNIRE IN SCHIMB TREC LEJER DE 120KM/H Becurile la ulei stau aprinse la relanti ....dar nu are o comportare diferita fata de un motor tinut pe ulei bun. Filtrul de ulei nu e schimbat niciodata(de 160 000). Consumul de ulei variaza intre 0.5 l -- 1 l la 200---300 km. Niciodata nu am completat cu ulei nou....doar ulei ars de la alte vehicule...... Divagati de la subiect.......vreau ulei..... Multumesc celor care au trimis ueiul lor.....ars.....dar sa dus......... ...si vine si intrebarea mea acum...te miri ca are rateuri in evacuare???? ![]() Sugerez un schimb de ulei ca ar fi cazul..poate si un filtru...daca se poate cu motor cu tot.. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
andutzu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Asta e chiar tare....
Poate e o supapa de evacuare bulita.... In cazul tau asta ar fi cel mai fericit caz... ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
Ci_co |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru atutentic cu logan ! Group: Members Posts: 291 Joined: 20 July 05 From: UE - Bucharest !! ![]() |
Bah fara caterinca !
![]() ![]() Intersesanta problema ta omule, vezi la avansul ala ce au mesterit aia ceva prin carburator ?! Ce naiba e ai tare un motor compus din fire, metal, plastic , suruburi peste suruburi fata de un om ?!! In legatura cu faza aia cu uleiul !?? Cum naiba sa mergi cu ulei ars ? sa nu faci tu schimbul de ulei ce naiba uleiul protejeaza masina e ca viagra cu cat e mai buna cu atat e mai "tare" ! Deci ulei ars= motor ars ![]() Macar baga niste aditiv tot face ceva. ![]() |
--------------------
Dacia & Renault/
Logan by Dacia/
'06 Pref 1,5dci
- B XX BEB Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
|
|
danny_b |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(nvp_playboy @ 16 Mar 2006, 23:09) Am schimbat platinile la un service ...eram imbracat in tol de nunta, (parul carunt dat cu gel pt. Argon), sa nu ma intind peste aripa murdara . Bun. La 15km bubuie si sparge toba de foc....renunt la ideeea de Macho si ma apuc de ea....platina pusa bine , capac ok. Merg pe bubuiala in acea seara.A doua zi reparatie: toba sudata (in Argon), platina noua. Face la fel: explozie in toba. Depasit de situatie (cu toate ca am fire de par grizonate -pt a ma recunoaste unii de pe site)merg la "baietzii" care au reusit sa-i schimbe timpii de evacuare. Instrumente de instrumente, platini noi, bujii,capac, fise, pusa la punct cu stroboscop.....nimic....mers neregulat la relanti si explozii in evacuare. Trei adevarati in ale mecanicii se uita neputinciosi la o problema relativ simpla. Masina a ramas la ei pentru investigatii. Parerea voastra?? Astept sfaturi competente , nu literatura ca am 14 cartzi, nici caterinca de .....moderator Exploziile in circuitul de evacuare se de obicei se datoresc sistemului de aprindere dereglat.Adica,se evacueaza amestec nears dupa care vine si scinteia cu intirziere.Normal ca pusca .Se poate sa fie delcoul uzat,avansul dereglat.Incearca sa pui un alt delcou de proba,dupa ce in prealabil s-au facut corect reglajele aprinderii.Bafta! |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#6
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Interesanta problema ta, dar dupa parerea mea, s-ar putea ca supapele de evacuare sa aiba ceva probleme, uitate la scaune, la jocul termic, poate o supapa de la un cilindru nu mai etanseaza pe scaunul ei si atunci asta ar putea fi problema...
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
nvp_playboy |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 06 From: Roman ![]() |
Problema rezolvata. Nici nu va trece prin cap (dealtfel nici mecanicilor nu le-a venit repede ideea) au schimbat ""PLATOUL " cu platini, parea stramb, acum merge.
Multumesc pentru sfaturile "la obiect "ale unora. Aici se vede cine se pricepe si cine se falfiie pe-aici. |
--------------------
dacia 1410
1410
- nt 03 wuv Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 11:29 |