Toba intermediara - inox sau nu
![]() ![]() ![]() |
Toba intermediara - inox sau nu
neumann |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
|
||
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|||
![]()
Post
#2
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
1.Am schimbat tobele inainte sa rugineasca ( la 15,000 km erau aproape perfecte ) si le-am vindut.
2.Mi-am pus borla la pitesti. 3. 4,5mil tot traseul inox . 4. Treci RAR-ul, oricum tre' sa dai de-o bere - nu- pasa nimanui daca ai tu tobe de inox, sa nu scoti si catalizatorul ca atunci nu-ti ies gazele si tre' sa dai de-un Whisky nu mai merge cu berea. |
-------------------- |
|
costi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca merita sa te complici cu o lucrare partiala. Pina la urma tot iti vei pune un circuit total dar din bucati si cu mai multe drumuri la Borla. Apoi inoxul are probleme lui de sudura, nu stiu cum s-ar putea pupa cu tevi de tabla moarta.
Eu sint la prima intermediara dupa 2 ani jumate (15.000) dar a fost sudata o data la iesirea din ea si mecanicul mi-a spus ca mai tine un an. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#4
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
intermediara doar merita si ea dar un traseu complet ar fi mai indicat.
pe mine m-a tinut 4 luni si ii aparuse un por. traseul de la borla nu necesita nici o sudura, are toate prinderile unde trebuie , se monteaza ca unul obisnuit fara nici o modificare. |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
fane |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 28 February 05 From: Bucuresti ![]() |
M-am saturat sa tot schimb toba in fiecare an. M-am gandit ca ar trebui sa cumpar o toba de inox.
De aceea as dori sa va cer parerea in aceasta privire. Mai precis as dori sa stiu de unde le pot lua si cam care este pretul lor si nu in ultimul daca merita investitia ? |
--------------------
Dacia
Berlina
- B-XX-BMW
|
|
asarban |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Ia da un search..o sa fii uimit!
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
BogdanF |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 16 July 04 From: Bucuresti ![]() |
te duci in Vitan si gasesti vis avis de magazinul cu boxe ceva mai sus un magazin cu tobe de inox. 4 mil si ceva. Te tine mai mult decat masina.
|
--------------------
Ford
Focus
- ... FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X
Fotografie de produs - www.orangefoto.ro |
|
costi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
search BORLA
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
Mihai007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
Mihai007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
m-am interesat si treaba sta cam asa:
montarea esapamentelor de inox Borla se face in Bucuresti la adresa Sos. Pantelimon nr.264 Tel/fax: 021 2556653 Mobil: 0724 515912 pentru varianta standard (fara optiuni sportive si fara ornamente) costa 2.1 mil detentor 1.8 mil amortizor 0.5 mil teava (intre catalizator si detentor) manopera 4 ore x 360.000 lei/ora 500.000 lei "cateva suduri" |
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
thunder |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti ![]() |
Cam scumpa manopera in conditiile in care in maxim o ora iti schimba tot traseul. Eu am dat putin peste 5 mil traseu complet inox Borla in ianuarie anul curent + un tips.
La mine teava aia de 500 mi a fost intre detenta si finala. Detenta are si teava pana la catalizator. This post has been edited by thunder: 23 Mar 2005, 21:29 |
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
lar |
![]()
Post
#13
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Exista vreo alta diferenta intre esapamentul original si cel de inox normal (nu sport) in afara materialului si a rezistentei in timp ? Ma gandesc la mersul masinii si la nivelul de zgomot. Care are a observat vreo diferenta in bine sau in rau ?
|
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
StefanT |
![]()
Post
#14
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(thunder @ 23 Mar 2005, 23:24) Cam scumpa manopera in conditiile in care in maxim o ora iti schimba tot traseul. Eu am dat putin peste 5 mil traseu complet inox Borla in ianuarie anul curent + un tips. La mine teava aia de 500 mi a fost intre detenta si finala. Detenta are si teava pana la catalizator. eu am vazut in bacau la piese auto cu 1,7 mil finala..... oricum am auzit ca la diferente de temp, adic mergi vara la 3x de grade si treci printr-o balta= crapa...acu, na, nu dati cu paru asa am auzit.. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
thunder |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(lar @ 23 Mar 2005, 23:45) Exista vreo alta diferenta intre esapamentul original si cel de inox normal (nu sport) in afara materialului si a rezistentei in timp ? Ma gandesc la mersul masinii si la nivelul de zgomot. Care are a observat vreo diferenta in bine sau in rau ? Cei de la Borla mi-au zis ca esapamentul este identic ca forma pt. a putea fi omologat RAR. Singura diferenta e la finala care este "direct flow", asa zic ei, adica iese gazul mai usor. Nu se simte nici o diferenta, poate un sfert de CP, care oricum este lipsit de importanta. Sunetul este 99% identic. Parca la relanti se aude altfel, dar asta doar daca stai cu urechea lipita de toba. Sau poate e placebo. This post has been edited by thunder: 23 Mar 2005, 22:12 |
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
Andu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Am eu finala de Borla. O am de un an si ceva, nu crapa la nici o balta, stati linistiti. E putin mai zgomotoasa, e adevarat dar eu cred ca e o investitie buna.
|
--------------------
Opel
Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS....
2006
- fost GGA
|
|
Mihai007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Andu @ 24 Mar 2005, 11:21) Am eu finala de Borla. O am de un an si ceva, nu crapa la nici o balta, stati linistiti. E putin mai zgomotoasa, e adevarat dar eu cred ca e o investitie buna. poate este mai zgomotoasa pt ca este varianta Sport. Sunt 3 variante de tobe Borla Inox : 1. Sistem de esapament din tabla si teava din otel inoxidabil Varianta standard (traseu cu diametru tevilor 45 mm) 2. Sistem de esapament din tabla si teava din otel inoxidabil Varianta "SPORT" - evacuare rapida (traseu cu diametru tevilor 50 mm) 3. Sistem de esapament din tabla si teava din otel inoxidabil feritic. Acest material inoxidabil este exact materialul utilizat de producatori vest-europeni de esapamente. Teava din inox utilizata la acest traseu de esapament are diametrul de 45 mm iar grosime de perete a tevii 2,0 mm spre deosebire de varianta originala care are 1,5 mm. This post has been edited by Mihai007: 24 Mar 2005, 16:40 |
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
GoGu |
![]()
Post
#18
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Stie cineva ceva de tobele normale (nu inox) Borla ? Se "pupa" o finala Borla dintr-asta cu intermediara de origine?
Aparent par identice, dar n-as vrea sa am probleme. Trebuie sa schimb finala si as incerca si una dintr-asta (e si cu 2 lei mai ieftina). |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
costi |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
vezi poate aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=13333&hl=borla |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
GoGu |
![]()
Post
#20
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Mersi de link, dar tot n-am gasit ceva informatii (doar despre cele de inox). Oricum, trebuie sa ma grabesc cu achizitia pt ca in seara asta am ramas "tobeless"
![]() This post has been edited by GoGu: 3 Apr 2005, 22:20 |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Mihai007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GoGu @ 4 Apr 2005, 00:19) Mersi de link, dar tot n-am gasit ceva informatii (doar despre cele de inox). Oricum, trebuie sa ma grabesc cu achizitia pt ca in seara asta am ramas "tobeless" ![]() DA. se potrivesc... dar cu o singura conditie : sa nu iti iei toba inox sport (ii zice "direct flow") ![]() |
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:22 |