in loc de accleratie --frana
![]() ![]() ![]() |
in loc de accleratie --frana
ionutz_ro23 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- sj 95 sua
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.424 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cand lasi brusc acceleratia se numeste ca pui "frana de motor". Iar daca storcesti brusca acceleratia, ori nu merge bine pompa de spritz din carburator, ori asa face ea.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#3
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Cand iei piciorul de pe acceleratie se numeste frana de motor, iar daca dupa (de exemplu cu treapta 2) vrei sa calci acceleratia la maxim, motorul nu trage cum ar trebui sa traga, ca poate asa face el, depinde de cum e reglat
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#4
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Ori e asa, ori sunt eu ametit.. Frana de motor e cand intri intr-o treapta inferioara de viteza, fara a mai calca pedala de frana! Daca iei picioru de pe pedala in mers se cheama economie de carburant, masina mergand din inertie! Cand esti in ture si iei picioru de pe gaz, masina da in nas pt ca pierde din putere, dar asta nu inseamna frana de motor
![]() Cat despre problema ta: se ineaca ori de la benzina, ori ca e murdar jigleru ala sau cum naiba ii zice! |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Adrian_Solenza @ 23 Mar 2006, 22:49) Ori e asa, ori sunt eu ametit.. Frana de motor e cand intri intr-o treapta inferioara de viteza, fara a mai calca pedala de frana! Daca iei picioru de pe pedala in mers se cheama economie de carburant, masina mergand din inertie! Cand esti in ture si iei picioru de pe gaz, masina da in nas pt ca pierde din putere, dar asta nu inseamna frana de motor ![]() Cat despre problema ta: se ineaca ori de la benzina, ori ca e murdar jigleru ala sau cum naiba ii zice! Ma cum, dar ce inseamna frana de motor, cand tii piciorul pe pedala de acceleratie?????, nu cand iei piciorul de pe pedala de acceleratie, si astepti ca turatiile motorului sa scada..., ca sa bagi treapta inferioara, si tot asa pana ajungi la viteza dorita, la frana de motor..., ce inseamna frana de motor???? ![]() Cum adica, cand esti in ture si iei piciorul de pe gaz, masina da in nas, nu mai are putere....pai tocmai asta e frana de motor..., nu? Cred ca faci o mare confuzie intre frana de motor si lipsa de putere a motorului, cand iei piciorul de pe acceleratie nu inseamna ca nu mai are putere... ![]() This post has been edited by EUROPE_: 23 Mar 2006, 23:04 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
catin_maus |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 17 October 05 From: Bucuresti ![]() |
problema pe care o ai se cheama "nivelul mic in carburator" folosesc termeni astia pt ca nu stiu cum se zice stiintific, du-te la un mecanic si se rezolva imediat, nu e nevoie sa o duci in service, se rezolva foarte ieftin.
Bafta!!! ![]() |
--------------------
BMW / SKODA
X 5 / OCTAVIA RS
2008 / 2007
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#7
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
La Dacia mea am patit o chestie , nu stiu daca e acelasi chestie cu problema ta ... Parghia care leaga axul acceleratiei cu pompa de sprit s-a tocit si astfel , cand incepeam sa accelerez progresiv si incet , se accelera pana la 1500 si apoi murea motorul dintr-o data ... daca acceleram rapid apuca sa pompeze benzina spritul si mergea ... Apoi am schimbat parghia dar nu am gasit din aia de care trebiua ci din aia care leaga socul de axul acceleratiei si la scut timp a cazut ca era dintr-un material mai moale si acum nu mergea decat la relanti , daca acceleram putin murea pe loc . Aceleasi sintome cred ca le-ar avea daca ar fi rupta membrana pompei de sprit sau infundat "ciocul" ala sau cum ii spune ...Si am mai patit o chestie : Am zis ca daca tot schimb ,sa schimb si membrana pompei de sprit . Am luat una noua ,de pitesti si surpriza in locul in care acctioneaza parghia de la pompa de sprit are un arc , ei bine arcul respectiv era mai moale (ca forta de apasare ma refer) dacat membrana pompei in sine , rezultatul : Apasai acceleratia , se deschidea clapeta de aer , si cand trebuia benzina din pompa de sprit nu venea nik ca defapt se apasa arcul nu membrana si murea motorul ... piese de 2 lei , am pus membrana veche si merge . Gata ca v-am plictisit destul .
|
--------------------
Dacia
break
96
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 12:28 |