DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cutie viteze slz, sare din II-a

NELULA
post 25 Mar 2006, 00:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 February 05
From: IAȘI




Am 42000 km, postgarantie, la recomandarea mec. am verificat tampoanele c.v, reglat timoneria (in service Dacia),dar nimic. Sare din vit. II-a de obicei cind nu este in sarcina, sau cind calc putin ambreajul.Nu se intimpla prea des, de obicei la rece si numai vit. II-a.Dupa reglaj face la fel.Mec. a spus ca nu mai are ce regla si probabil e cutia,trebuie demontata si schimbat pinionul de II-a si sincronul(130E)si la negru manopera in jur de 350 ron.La scorul asta o las pana crapa si tot nu dau jos cutia, mai ales ca nu cred sa fie def.Eu cred ca e chestia tot de reglaje, sau poate uleiul? Nu l-am schimbat niciodata si nu l-am controlat de un an.Ce parere aveti?


--------------------
DACIA SOLENZA 1.9 D - IASI-IAN-2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Mar 2006, 00:42
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sau poate e totusi de la cutie si nu de la reglajele exterioare?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omman
post 25 Mar 2006, 10:18
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 9 January 04
From: Bacau




De aia e buna o masina cu 4-5 ani garantie (motor+cutie). Sa inteleg ca postgarantie inseamna iesita din garantie. Unii zic postgarantie ca o extensie a garantiei (am impresia ca la centrale).
Eu am incercat sa platesc grantie extinsa la a mea din 2003 dar o luasem inainte de aparitia acestei oferte, odata cu Loganul, si nu mi-au dat. O tampenie din partea lor. Slz de inainte si de dupa Logan tot aia era. Dar asa au hatarat ei, ce poti sa faci decat sa speri ca nu se va intampla nimic. Si sa o mariti putin mai repede.
Totusi nu e bine sa o lasi sa crape ci ia masuri. La o masina defectele se propaga in lant.

This post has been edited by omman: 25 Mar 2006, 10:21


--------------------
Nissan Almera 2006
Drum bun!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NELULA
post 25 Mar 2006, 20:19
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 February 05
From: IAȘI




M-am exprimat gresit, am iesit din garantie de 8 luni.Parerile sunt impartite referitor la acest aspect. Eu cred buna o garantie mai lunga, altii cred ca e o metoda de jetmaneala din partea service-urilor autorizate de Dacia care impun prea multe chestii la niste scoruri exagerate.Astept si parerile celor care au avut probleme cu cutia si sunt de acord cu - raul trebuie taiat de la radacina- dar mai astept un pic sa se incalzeasca si sa vad cum face.


--------------------
DACIA SOLENZA 1.9 D - IASI-IAN-2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 26 Mar 2006, 13:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




QUOTE(NELULA @ 25 Mar 2006, 00:29)
Am 42000 km, postgarantie, la recomandarea mec. am verificat tampoanele c.v, reglat timoneria (in service Dacia),dar nimic. Sare din vit. II-a de obicei cind nu este in sarcina, sau cind calc putin ambreajul.Nu se intimpla prea des, de obicei la rece si numai vit. II-a.Dupa reglaj face la fel.Mec. a spus ca nu mai are ce regla si probabil e cutia,trebuie demontata si schimbat pinionul de II-a si sincronul(130E)si la negru manopera in jur de 350 ron.La scorul asta o las pana crapa si tot nu dau jos cutia, mai ales ca nu cred sa fie def.Eu cred ca e chestia tot de reglaje, sau poate uleiul? Nu l-am schimbat niciodata si nu l-am controlat de un an.Ce parere aveti?
*


Ce treaba are pinionul si sincronul? Nu intra in viteze sau au dinti rupti?
Problema este data de bilele de zavorare ale tijelor de comanda. Ar trebui sa te coste manopera si piesele, in cel mai rau caz schimbadu-se semicarcasa daca nu sta bila de zavorare in ea datorita orificiului deteriorat.


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tetelu1980
post 21 Mar 2008, 21:56
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 20 December 07
From: Bucuresti




Cred ca acesta e topicul cel mai apropiat de problema mea. Deci problema:
pe autostrada Bucuresti-Pitesti la o viteza de aprox. 120 km/h a inceput sa-mi mearga in socuri concomitent cu turari ale motorului... hopa! blink.gif ... o las mai usor.... se repeta evenimentul, ba mai grav incepe sa imi sara din treapta a V-a in mod repetat. Bineinteles ca fac cale intoarsa la prima iesire de pe autostrada... (tulai ce pasaj denivelat... acoperit cu balast). Inapoi, atent la toate detaliile am observat ca face un zgomot ascutit, un fel de tiuit, cam cum se aude o berlina care merge in marsarier atat la accelerare cat si la frana de motor, dar cu ambreiajul apasat, nimic ... ciudat totusi ca mi-a sarit din viteza doar odata sau de doua ori pe drumul de intoarcere. Cand am ajuns acasa, cu motorul oprit ce am mai observat a fost un zgomot de metal ce freaca pe metal si o senzatie de frecare in schimbator atunci cand bagam in a V-a cu motorul oprit. Cineva spunea ca poate din cauza timoneriei sa nu imi cupleze complet pinioanele cutiei. Deci... care e problema si mai ales ce trebuie sa ii fac?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI 2005 - B-XX-SLT
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI PH1 (2005) B-XX-SLT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:15
Forum Renault