cutie viteze slz, sare din II-a
![]() ![]() ![]() |
cutie viteze slz, sare din II-a
NELULA |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 February 05 From: IAȘI ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SOLENZA 1.9 D
- IASI-IAN-2004
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau poate e totusi de la cutie si nu de la reglajele exterioare?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
omman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 9 January 04 From: Bacau ![]() |
De aia e buna o masina cu 4-5 ani garantie (motor+cutie). Sa inteleg ca postgarantie inseamna iesita din garantie. Unii zic postgarantie ca o extensie a garantiei (am impresia ca la centrale).
Eu am incercat sa platesc grantie extinsa la a mea din 2003 dar o luasem inainte de aparitia acestei oferte, odata cu Loganul, si nu mi-au dat. O tampenie din partea lor. Slz de inainte si de dupa Logan tot aia era. Dar asa au hatarat ei, ce poti sa faci decat sa speri ca nu se va intampla nimic. Si sa o mariti putin mai repede. Totusi nu e bine sa o lasi sa crape ci ia masuri. La o masina defectele se propaga in lant. This post has been edited by omman: 25 Mar 2006, 10:21 |
--------------------
Nissan
Almera
2006 Drum bun!
|
|
NELULA |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 February 05 From: IAȘI ![]() |
M-am exprimat gresit, am iesit din garantie de 8 luni.Parerile sunt impartite referitor la acest aspect. Eu cred buna o garantie mai lunga, altii cred ca e o metoda de jetmaneala din partea service-urilor autorizate de Dacia care impun prea multe chestii la niste scoruri exagerate.Astept si parerile celor care au avut probleme cu cutia si sunt de acord cu - raul trebuie taiat de la radacina- dar mai astept un pic sa se incalzeasca si sa vad cum face.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA 1.9 D
- IASI-IAN-2004
|
|
valioglu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
QUOTE(NELULA @ 25 Mar 2006, 00:29) Am 42000 km, postgarantie, la recomandarea mec. am verificat tampoanele c.v, reglat timoneria (in service Dacia),dar nimic. Sare din vit. II-a de obicei cind nu este in sarcina, sau cind calc putin ambreajul.Nu se intimpla prea des, de obicei la rece si numai vit. II-a.Dupa reglaj face la fel.Mec. a spus ca nu mai are ce regla si probabil e cutia,trebuie demontata si schimbat pinionul de II-a si sincronul(130E)si la negru manopera in jur de 350 ron.La scorul asta o las pana crapa si tot nu dau jos cutia, mai ales ca nu cred sa fie def.Eu cred ca e chestia tot de reglaje, sau poate uleiul? Nu l-am schimbat niciodata si nu l-am controlat de un an.Ce parere aveti? Ce treaba are pinionul si sincronul? Nu intra in viteze sau au dinti rupti? Problema este data de bilele de zavorare ale tijelor de comanda. Ar trebui sa te coste manopera si piesele, in cel mai rau caz schimbadu-se semicarcasa daca nu sta bila de zavorare in ea datorita orificiului deteriorat. |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
Tetelu1980 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 20 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca acesta e topicul cel mai apropiat de problema mea. Deci problema:
pe autostrada Bucuresti-Pitesti la o viteza de aprox. 120 km/h a inceput sa-mi mearga in socuri concomitent cu turari ale motorului... hopa! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI
2005
- B-XX-SLT Dacia Logan Laureate 1.4 MPI PH1 (2005) B-XX-SLT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:15 |