Probleme la evacuarea finala, care este cauza
![]() ![]() ![]() |
Probleme la evacuarea finala, care este cauza
catastyle |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 40 Joined: 19 March 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- B-05-HKS [B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
descrie genul "de rateu".
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
catastyle |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 40 Joined: 19 March 06 From: Bucuresti ![]() |
pai... sunetu e asemanator cu trasul tunului , dar ceva mai "soft" , un bubuit asa..
|
--------------------
dacia
1310
- B-05-HKS [B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
AI mai ascultat la alte masini sa compari? face regulat? sau neregulat? seamana cu un tusit?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Ii intrerupe motorul mai; aprinderea e de vina mai exact
This post has been edited by ionutctn: 29 Mar 2006, 12:42 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
catastyle |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 40 Joined: 19 March 06 From: Bucuresti ![]() |
face destul de regulat si asta ma supara. nu stiu daca ii pot zice tusit , dar ceva in genu.
Ionut , pe la aprindere ce poate sa fie ? bujiile sunt schimbate anu trecut prin octombrie , platina este in regula , avansu mi la facut tata , capacu de delco e schimbat. |
--------------------
dacia
1310
- B-05-HKS [B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Avansul static e dereglat...trepideaza motorul finut asa cand "tuseste"?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu mai si la mine e aprinderea brici dar daca ma duc la teava nu evacueaza constant. Eu asa stiu ca e din aprindere de la mecaniciii veci. Bine la mine la ralanti are si o mica intrerupere foarte rara e adevarat dar o are.
Nu mai te agita ca nu prea ai ce sa ii faci. Sa iti mearga bine motorul asta e important. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
catastyle |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 40 Joined: 19 March 06 From: Bucuresti ![]() |
cum a spus si Ionut , are niste intreruperi rare , deh are si el 16 ani de acuma.
motorul merge..nu prea imi face el prob. mari , dar ce mai observ in mers cand bag a 2 si sa zic ca vreau sa accelerez mai tare imi da foarte putin in nas si pe urma pleaca glont ! Eu de cand o am...si de cand a fost ea facuta nu a fost dat carburatorul jos.. |
--------------------
dacia
1310
- B-05-HKS [B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1.Intreruperile in toba pot fi de la avans static/vacuumatic mare sau de le supape neetanse. 2.Pentru datul in nas, incearca sa deschizi surubul de amestec o jumatate de tura. Daca se rezolva, incearca sa reduci avansul un pic. Acel dat in nas poate fi si de la avans mic, dar atunci, ai supape neetanse, ca s-ar bate cap in cap cu manifestarea de la 1. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
amc |
![]()
Post
#11
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pufaitul ala la relanti este ceva normal,toate il au! mai depinde si de tipul si starea esapamentului
daca ai intreruperi, deschizi capota te uiti, auzi si te lamuresti daca ai intreruperi This post has been edited by amc: 29 Mar 2006, 14:31 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
catastyle |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 40 Joined: 19 March 06 From: Bucuresti ![]() |
pai..am schimbat de curand toba de mijloc sa saxofonul , iar finala nare nimik e in stare buna . pai..daca am intreruperi...degeaba deschid yo capoda..daca nu stiu pe unde sa umblu
|
--------------------
dacia
1310
- B-05-HKS [B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pune avansul static cu metoda semnului de pe volanta...la 0 grade..sigur e prea mare avansul si deaia...daca nici asa nu da rezultate e problema de supapa..motorul cum trage?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
catastyle |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 40 Joined: 19 March 06 From: Bucuresti ![]() |
pai,..nu prea inteleg ce zici..ca nu ma prea pricep asa bine , dar zimi cum stau in fata , in stanga sau in dreapta sa mai misc avansu ? pai..motoru..imi trage..nu ma plang.
This post has been edited by catastyle: 29 Mar 2006, 19:49 |
--------------------
dacia
1310
- B-05-HKS [B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
|
|
speedy82 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 13 July 05 ![]() |
Nu te baga sa umbli la avans, mai ales ca nici ca nu te pricepi si nici nu este cazul! "Problema" ta de rateuri este absolut normala! Toate daciile "respira" asa. In ceea ce priveste datul in nas cand schimbi in treapta a doua se poate sa fie de relanti. Adica sa fie prea mic. Mai poti sa ai si amestecul prea bogat. Incearca sa mirosi gazele de la toba. Daca miros puternic a benzina inseamna ca nu ai suficient aer in amestec. Oricum sfatul meu este sa te duci la cineva care sa pricepe, sa iti regleze carburatorul. Si nu iti mai face probleme in legatura cu "rateurile" de la toba finala.
Numai bine! This post has been edited by speedy82: 29 Mar 2006, 20:12 |
--------------------
Dacia
1300
- B 19 XXX „Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
|
|
catastyle |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 40 Joined: 19 March 06 From: Bucuresti ![]() |
ms. speedy , nici nu aveam de gand cu avansu, aerul..nu e surubelul ala..cu arc pe el..dedesubt de surubl de reglat relanti ? o sa incerc..cu gazele..ms inca o data sa vad..ce rezolv
|
--------------------
dacia
1310
- B-05-HKS [B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
|
|
speedy82 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 13 July 05 ![]() |
Surubul de aer este primul de jos in sus, dupa galerie. Cel cu arc pe el, asa cum ai spus si tu.
|
--------------------
Dacia
1300
- B 19 XXX „Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
|
|
catastyle |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 40 Joined: 19 March 06 From: Bucuresti ![]() |
da..la`m gasit la`m deschis o tura chiar si i`am dat o prob , bag talpa in ea in a 2 si nu mai am prob cu dat`ul in nas , dar am obsevat ca motorul nu mai toarce ca inaite...are niste mici trepidatii
|
--------------------
dacia
1310
- B-05-HKS [B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
|
|
torvalds |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 11 February 05 ![]() |
Asta e din seria "asa face toate" .... io am niste bubuituri in toba finala de zici ca sunt racheta , dar asta pentru ca are o gaura si prinde aer :-)))))))))
|
--------------------
Hyundai
1500
2007
|
|
catastyle |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 40 Joined: 19 March 06 From: Bucuresti ![]() |
problema e ca yo na`m nici o gaura.....
|
--------------------
dacia
1310
- B-05-HKS [B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
|
|
calinp |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
surubelu ala de care ziceti voi ca e "de aer", e de fapt de "imbogatire la mersul in gol" (mondiru) si prin desfacerea lui se imbogateste amestecul, intrucat prin canalele aferente circula amestec carburant (aer+benzina). cantitatea de aer se regleaza din surubul de la clapeta
revenind la rateuri, eu am observat ca apar in cazul unui amestec prea sarac . in caz ca aprinderea este ok, se rezolva prin desfacerea surubului de imbogatire pana merge linistit |
-------------------- |
|
catastyle |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 40 Joined: 19 March 06 From: Bucuresti ![]() |
ms pt sfaturi...am desfacut surubelu..si vad ca sa mai calmat.
|
--------------------
dacia
1310
- B-05-HKS [B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 21:13 |