Revizie 40.000, Revizie 40.000 la IATSA Stefanesti
![]() ![]() ![]() |
Revizie 40.000, Revizie 40.000 la IATSA Stefanesti
Costin |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 80CP Grafit, clima
- B-31-ETA Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :) |
|||
Costin |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Alte lucruri facute (nu apar pe factura):
- verificat ulei servodirectie - verificat ulei cutia de viteze - verificare cursa ambreiaj + acum pedala tine mai jos si cu cursa mai scurta (la cerere) - stranse toate suruburile de pe sub masina (fata spate) - stranse opritoarele de la usi, gresate toate balamalele si clantele (efect extraordinar) - verificat cursa frana de mana - curatat saboti spate (smirgheluit si aer sub presiune) - verificat amortizoare (nu pe banc de proba - am noi pe fata) - indreptat scut - verificat sistem de evacuare - concluzia nici o gaura / lovitura / deformare, dar sitele din tobe pulbere (sunet sport) - recomandare: nu le schimba inca pentru ca nici ITP-ul nu are ce zice daca nu au defecte mecanice. - test CLIP - baterie(voltaj), alternator(tens. de incarcare), injectie(rata de rateuri 0%), ralanti (760-780rpm) - concluzie totul perfect. - 1 surub interior de usa fata-stg (s-a pierdut la meridian) ---------------------------- Toate lucrurile suplimentare facute la cerere, fara discutii sau comentarii. Durata aprox 4 ore Cate o mica(chiar mica) atentie la 2 mecanici (meritau pe bune) Oameni de meserie si cum-se-cade. ---------------------------- Autostrada "varza" in unele locuri, m-am gandit sa notez doar la intoarcere: Pitesti-Buc sparturi KM 43-36 si 29-23. Recomandare: tineti cont de semnele de limitare 80 cu fundal galben. Acolo chiar e sparta autostrada. Gasit 2 echipaje de potilie pe drum (sper fara radar) Viteza medie 133(de la urcarea pe pod carrefour buc pana la intrarea pitesti), maxim 170bord, la gropi 60-50. Condus sotia care vroia sa zburde putin ca s-a saturat de DN1. Intoarcerea lejera max 130bord, nici o zdranganeala / scartaiala. Alt efect interesant: inchid usa, o deschid, o mai inchid o data (credeam ca nu am inchis-o corect). Sunetul de inchidere usa mult diminuat, foarte evident in bine, mentionez ca am invelit cuiul in 2 straturi de banda izolatoare. ---------------------------- Concluzie: I'M HAPPY |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 80CP Grafit, clima
- B-31-ETA Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 23:57 |