Dezaburitor infundat. Solutii?
![]() ![]() ![]() |
Dezaburitor infundat. Solutii?
pegas |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|||
AL |
![]()
Post
#2
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
esti sigur ca inainte avea alt debit de aer?... e normal ca lateralele sa aiba un debit mai redus decat cele centrale... daca esti convins ca e vorba de o gatuire, de vina ar putea fi vreo mizerie intrata in instalatia de ventilatie, caz in care e mai bine sa mergi la service!
bafta! |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
pegas |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
QUOTE(AL @ 12 Apr 2006, 08:37) esti sigur ca inainte avea alt debit de aer?... sunt absolut sigur. lucrul acesta a fost vizibil saptamina trecuta dimineata la 5 cind stinga si mijlocul erau dezaburite perfect iar in dreapta se intindea o pata maaare de "abureala". pina atunci dezaburea perfect tot parbrizul. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
FLEX |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai accesibilitate si vizibilitate pe sub panoul bordului, vezi ca nu cumva tubulatura pentru aeratorul din dreapta sa fi iesit din corpul de distributie al aerului; apoi, incearca sa tragi cu un aspirator acel ceva care e posibil sa obtureze canalizatia. Daca ai putea demonta aeratorul inainte de aspirat, ar fi si mai bine.
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
pegas |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
QUOTE(FLEX @ 12 Apr 2006, 11:18) Daca ai accesibilitate ... aeratorul din dreapta sa fi iesit din corpul de distributie al aerului;... aeratorul inainte de aspirat, ar fi si mai bine. voi incerca, dar, cu tot respectul eu vorbeam de dezaburitor, nu de aerator. mentionez ca prin toate aeratoarele am debit normal de aer, pe orice viteza si pozitie. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
FLEX |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Scuze, grila de sub parbriz, deci. Aspirator.
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
pegas |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
voi incerca. pare simplu. chiar am un aspirator de masina.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
pegas |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
din pacate nu...
dar ma voi duce la o spalatorie auto. acolo au aspiratoare puternice. numai ca stau si ma gindesc... ce putea sa cada acolo? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
AL |
![]()
Post
#10
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
stai ca acum pricep si eu.... la Logan nu exista decat o singura canalizatie a aerului pentru dezaburirea parbrizului.... nu sunt laterale... credeam ca e vorba de aeratoare... de cele rotunde ....
Loganul are o problema de conceptie si anume, faptul ca dezaburirea este ineficienta pe laterale... in anumite conditii de temperatura si umiditate, va fi greu sa se obtina dezaburirea totala al colturilor de jos stanga si dreapta ale parbrizului... in cazul expus mai sus, parerea mea este ca temperatura parbrizului a fost inegala probabil datorita vreunui curent/vant care a racit mai tare partea din dreapta.... mi se intampla asta iarna si mie cand lasam masina parcata la strada, cu partea dreapta catre trotuar, sub pomi, iar cu cea stanga expusa traficului, sa gasesc partea din stanga inghetata (de la ceata de exemplu) iar cea din dreapta nu... deci diferenta de temperatura poate genera aburirea mai pronuntata intr-o parte, dezaburirea nefiind eficienta acolo... P.S. canalizatia centrala care are ca scop dezaburirea poate fi comparata oarecum cu o palnie plata... precum capatul de la aspirator cu care se aspira praful de pe jos... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
pegas |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
are sens ce zici cu diferentele de temperatura. dar totusi la mine sunt diferente sesizabile de debit de aer daca pui mina in dreptul gurii din stinga/dreapta. adica cea din stinga are un debit iar cea din dreapta are debitul in sfert.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
tazzz |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 26 August 04 From: Iasi - Romania ![]() |
Dar aia de la parbriz e o singura gura de aerisire cu totul(o singura conducta prin care vine aerul)...din care se disperseaza aerul cu ajutorul lamelelor alora...deci daca nu sunt infundate alea nu inteleg cum nu s-ar dezaburi geamul...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.6
- IS XX TAZ si aici ar fii semnatura nu? :)
|
|
pegas |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
pai poate fi o singura conducta, dar cu 3 iesiri. una din ele e infundata cu ceva.
ieri m-am bagat un pic sub bord, dar nu am reusit sa fac nimic si de ciuda am tras o palma zdravana in dreptul dezaburitorului. diferenta s-a simtit. rezultatul nu e pe deplin satisfacator, dar oricum, trebuie sa ma duc peste vreo 500km la revizie si am sa le prezint atunci problema celor din service. numai ca imi e ciuda ca probabil vor da jos bordul si cind il vor pune la loc va incepe sa scirtiie... |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
Sony |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(AL @ 12 Apr 2006, 14:58) stai ca acum pricep si eu.... la Logan nu exista decat o singura canalizatie a aerului pentru dezaburirea parbrizului.... nu sunt laterale... credeam ca e vorba de aeratoare... de cele rotunde .... Mai sunt si cele doua grile micute situate deasupra aeratoarelor laterale(cele rotunde). Insa acestea nu sunt pentru dezaburirea parbrizului, ci a geamurilor laterale. La toate Loganurile parbrizul se dezabureste mai greu in coltul din dreapta jos decat in stanga jos. Nu stiu de ce. Probabil depinde de traseul aerului prin conductele situate imediat inainte de grila de dezaburire. |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
DFA |
![]()
Post
#15
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Eu nu am observat nici o inegalitate în aburire/dezaburire și geamurile mi se aburesc doar atunci când:
1. aerul cald/proaspăt nu ajunge direct pe parbriz/geamuri laterale și atunci e de ajuns să rotesc butonul de direcționare a aerului către parbriz sau parbriz+picioare pentru a mi se dezaburi parbrizul și geamurile laterale. 2. când utilizez recircularea. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:21 |