probleme cu vitezometru, rontaie ceva la bord....
![]() ![]() ![]() |
probleme cu vitezometru, rontaie ceva la bord....
sergionel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 10 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300 injectie
- b-68-jsk
|
|||
fadrianv |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 18 July 05 ![]() |
Am avut si io problema asta si am fost cu masina in service si mi-au schimbat cablul de la kilometraj, dar problema a persistat si mi-au spus ca tre sa schimb ceasul.
Nu am avut bani ca sa-l schimb, asa ca mi-am mai facut eu de lucru, si am scos cablul din cutia de viteze, nu am observat nimic deosebit si l-am bagat inapoi, si surprinzator, de atunci merge perfect. Si a trecut un an. Incearca si tu, poate nu e introdus bine. De asemenea, se poate ca, cablul sa nu fie introdus bine in ceas si sa se mai invarta in gol. Mai poti face ceva, dupa ce verifici legatura la cutie. Desfa cablul din ceas si trage cam o palma de arcul acela care e prin interior (care se invarte), dupa care impinge-l inapoi cat se poate. Dupa care invarte de el si impinge in acelasi timp si o sa simti cand intra in cutie. Daca mai incerci sa invarti de el, trebuie sa nu se mai poata invarti. Ai grija si cand il bagi in ceas, trebuie sa ivarti de data asta de cablu cu totul si sa impingi, ca se simte atunci cand intra in locas. Bafta |
--------------------
dacia
Logan
2005 Laureat
- GJ 05 DAS
|
|
sergionel |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 10 December 05 ![]() |
QUOTE(fadrianv @ 13 Apr 2006, 02:27) Am avut si io problema asta si am fost cu masina in service si mi-au schimbat cablul de la kilometraj, dar problema a persistat si mi-au spus ca tre sa schimb ceasul. Nu am avut bani ca sa-l schimb, asa ca mi-am mai facut eu de lucru, si am scos cablul din cutia de viteze, nu am observat nimic deosebit si l-am bagat inapoi, si surprinzator, de atunci merge perfect. Si a trecut un an. Incearca si tu, poate nu e introdus bine. De asemenea, se poate ca, cablul sa nu fie introdus bine in ceas si sa se mai invarta in gol. Mai poti face ceva, dupa ce verifici legatura la cutie. Desfa cablul din ceas si trage cam o palma de arcul acela care e prin interior (care se invarte), dupa care impinge-l inapoi cat se poate. Dupa care invarte de el si impinge in acelasi timp si o sa simti cand intra in cutie. Daca mai incerci sa invarti de el, trebuie sa nu se mai poata invarti. Ai grija si cand il bagi in ceas, trebuie sa ivarti de data asta de cablu cu totul si sa impingi, ca se simte atunci cand intra in locas. Bafta multumesc de sfat! o sa incerc . |
--------------------
dacia
1300 injectie
- b-68-jsk
|
|
SilverBullet |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 22 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Aceeasi problema o am si eu... doua cabluri schimbate si nimic...
Intre timp am reusit reusit sa dau si ceasul peste cap... stau pe loc si arata 150 km/h, urca usor pana la capat cand merg. Nu stiu ce sa-i mai fac acum. Vreo idee? |
--------------------
Dacia 1310
Break CLi
- B 72 XXX
|
|
SilverBullet |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 22 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Dacie pe injectie din 2000, bord cu turometru si indicatoare ulei, temperatura apa... Aceeasi problema o am si eu... doua cabluri schimbate si nimic...
Intre timp am reusit reusit sa dau si ceasul peste cap... stau pe loc si arata 150 km/h, urca usor pana la capat cand merg. Nu stiu ce sa-i mai fac acum. Vreo idee? |
--------------------
Dacia 1310
Break CLi
- B 72 XXX
|
|
sddragos |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
Lasati-le asa. Al meu tacane (dar cu frecventa mica) la viteze mari si indica cu 10-15 km/h mai mult decat viteza reala (dimensiunile pneuriloer sunt cele din carte). Deja nu ma mai intereseaza, m-am obisnuit.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
sergionel |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 10 December 05 ![]() |
am schimbat azi ceasul vitezometru,nu mai face acel zgomot enervant,dar pina la 40km/h acul se balangane in sus si in jos,apoi dupa 40 la ora se stabilizeaza.
sa fie cablul de vina?sau sa nu fie infipt bine in cutie sau la bord? |
--------------------
dacia
1300 injectie
- b-68-jsk
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
ahaaaaa, deci si dupa ce ai schimbat ceasul tot tremura ! de cand ma stiu la mine tremura pana in 40 Kmh in draci, ma gandeam sa schimb ceasul.. (o caruta de bani), am schimbat 2 cabluri pana acum si la fel, cred ca o sa ma uit si eu prin cutie si prin spatele ceasului..
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Poate a schimbat cu alt ceas vechi; daca nu, posibil "patratul" cablului uzat, rotunjit. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sergionel |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 10 December 05 ![]() |
azi am schimbat si cablul cu unul facut de precizia sacele si nu se mai batiie nici acul,dar am observat ca nu merge kilometrajul mic. o sa-l desfac maine sa vad de ce nu merge.cred ca are defect din fabrica dar il am pe cel vechi care este ok si o sa-l montez pe asta.deci cablul era de vina.se invirtea destul de usor miezul pe camasa.
|
--------------------
dacia
1300 injectie
- b-68-jsk
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 20:06 |