DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme aerisire

cik83
post 16 Apr 2006, 09:51
Post #1


Member


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 May 05




Salut! Am incercat sa fac aerisirea la pompa de frana (cu ICP) prin cadere libera cum am citit din topicurile legate de aerisire si nu am reusit sa o duc la bun sfarsit.
Problema este ca am scos ICP si am dat drumul la aeristorul din pompa si nu a curs nici un pic de lichid, in rest la roti vine lichid.
Intrebari:

1. La sfarsitul aerisirii se fac pedale enegice inainte de a monta ICP?
2. Daca ridic masina din spate pe capre este vreo problema la aerisire?

Cu Respect! smile.gif


--------------------
Dacia Berlina 1310 MLS 1986 - No information
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipri20
post 16 Apr 2006, 13:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 19 May 04
From: Baia Mare




din ce an e dacia, ce tip de pompa ai? din cate stiu, doar la ultimele modele de dacii se poate face aerisire prin cadere libera


--------------------
VW 1200 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 16 Apr 2006, 14:10
Post #3


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Ai auzit ceva de acele pedale energice ... dar nu compet ... smile.gif
In momentul in care poampa de frana intra in avarie, se soate sonda de la pompa de frana ... si se fac cateva pedale energice ... pentru a scoate poampa din "avarie " ... apoi se monteaza sonda si se face aerisirea prin cadere libera in ordinea clasica.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cik83
post 17 Apr 2006, 07:12
Post #4


Member


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 May 05




Pompa este cu dublu circuit cu 4 conducte, cu ICP. Deci aerisirea nu se face cu ICP scos? Dar de ce nu curge pe la aerisitorul pompei? Sau cum aerisesc pompa? sad.gif


--------------------
Dacia Berlina 1310 MLS 1986 - No information
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 17 Apr 2006, 11:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(cik83 @ 16 Apr 2006, 09:51)
Salut! Am incercat sa fac aerisirea la pompa de frana (cu ICP) prin cadere libera cum am citit din topicurile legate de aerisire si nu am reusit sa o duc la bun sfarsit.

1. La sfarsitul aerisirii se fac pedale enegice inainte de a monta ICP?
2. Daca ridic masina din spate pe capre este vreo problema la aerisire?

Cu Respect! smile.gif
*



Care-i problema ? Ce nu merge? In functie de comportamentul sistemului putem trage o concluzie si se poate trece la o etapa urmatoare

1 Da
2 Nu ridica masina , te bagi frumos sub masina pentru a avea acces la purjele de aerisire


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cik83
post 17 Apr 2006, 16:29
Post #6


Member


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 May 05




In diferite topicuri am observat ca nu sunt etapele in aceeasi ordine. Adica in unele topicuri se incepe aerisirea cu purja ICP, iar in altele, aceasta etapa este la sfarsit. Problema este ca la mine nu curge lichid pe la purja pompei. sad.gif
Cum aerisesc pompa? 053.gif Nu am frane decat dupa 3,4 pedale si asa foarte slab. Cred ca nu este aerisita bine.

This post has been edited by cik83: 17 Apr 2006, 16:32


--------------------
Dacia Berlina 1310 MLS 1986 - No information
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 17 Apr 2006, 17:38
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(cik83 @ 17 Apr 2006, 17:29)
In diferite topicuri am observat ca nu sunt etapele in aceeasi ordine. Adica in unele topicuri se incepe aerisirea cu purja ICP, iar in altele, aceasta etapa este la sfarsit. Problema este ca la mine nu curge lichid pe la purja pompei. sad.gif
Cum aerisesc pompa? 053.gif Nu am frane decat dupa 3,4 pedale si asa foarte slab. Cred ca nu este aerisita bine.
*


Aerisirea se face cam asa: 1-Se verifica temeinic rotile sa nu fie scurgeri de lichid .Pe unde curge lichid va intra aer in instalatie.
2-Se verifica nivelul de lichid din rezervorul pompei 3-Se aseaza 2 prieteni sau dusmani in portbagaj pt.a tensiona mai tare repartitorul.Altfel nu vine lichid la rotile spate. 4-Se fac energic cca. 5 pedale pina la podea dupa care se tine apasata pedala iar cel ce face areisirea ,slabeste aerisitorul de la roata cea mai indepartata de pompa ,adica roata dreapta spate.Daca vrei sa recuperezi lichidul, pui pe aerisitor un furtun de perfuzii transparent iar celalalt capat il introduci intr-un borcanas in care pui niste lichid pt. a nu trage aer. Dupa ce a iesit aerul,stringi aerisitorul dreapta spate si faci acelasi lucru pe stinga spate.Apoi dreapta fata si stinga fata. Ultima este pompa.
Se repeta operatia pina nu mai iese aer in borcan la nici o roata .Se vede pe furtun.Poti pune furtunul si pe aerisitorul pompei.
Numai dupa ce ai strins aerisitorul se lasa pedala libera !!!!
Apoi inviti prietenii din portbagaj la o bere . SUCCES !
rolleyes.gif smile.gif smile.gif


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 18 Apr 2006, 08:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pentru danny_b: Asta e valabila NUMAI la pompele cu 3 conducte-simple sau "tandem".

Pentru cik83: daca nu curge, incearca cu purja pompei slabita sa sufli in pahar. Teoretic ar trebui sa curga liber.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cik83
post 19 Apr 2006, 08:36
Post #9


Member


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 May 05




Salut! Am reusit sa aerisesc pompa, tine frana, dar am pedala tare si mi se pare ca este cam elastica. Daca pornesc motorul si fac pedale, ca si cum as pune frana, scade de turatia de relanti. Alta ar fi problema. Cand apas pe pedala se aude un zgomot la etrier ca si cum s-ar misca in suport, ca un clantanit si se simte la pedala cum se duce un pic mai jos. Ce ar putea avea? La servo este normal cand scot supapa cu furtunul sa traga aer? Ramane ca un vid in servo.
Multumesc! mellow.gif


--------------------
Dacia Berlina 1310 MLS 1986 - No information
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Apr 2006, 09:54
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




@cik83
E foarte normal sa ramina acel vacuum, [si] pentru aia este supapa.
Defineste "dar am pedala tare si mi se pare ca este cam elastica", mi se pare ca se cam bat cap in cap. Pedala "tare" in sensul de "apasare grea cu motorul oprit", e normala.
Pentru acea deplasare, poti demonta roata, rogi pe cineva sa apese pedala si tu urmaresti ce misca si face "clant". Posibil o placuta sa "agate" cu acele "urechi" pe canalul dedicat.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cik83
post 19 Apr 2006, 13:17
Post #11


Member


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 May 05




Merci pt. raspuns diaconuliviu. smile.gif


--------------------
Dacia Berlina 1310 MLS 1986 - No information
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
def
post 9 Jun 2006, 22:55
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 April 06
From: Iasi




dupa ce am citit de dimineata cum se face aerisirea,m-am apucat si eu. am procedat astfel : scos ICP-ul , aerisit pornind de la roata dreapta spate,apoi stanga spate,etc. am aerisit si la pompa,am dat vreo 7 pedale energice,am apasat de vreo 5 ori tumburusul ala de la ICP,am montat ICP-ul la loc am pornit motorul si supriza : sunt si mai slabe franele.inainte de aerisire tineau la vreo 2 cm de podea.acum e pedala lipida de podea. unsure.gif am uitat sa zic ca am pus si lichid de frana (DOT 4).. unde am gresit?sa aerisesc din nou tot prin cadere?am pompa cu dublu circuit,dar pana acum am aerisit ca nestiutorul prin pedale si culmea e ca au tinut franele chiar daca era martorul (!) aprins.. sad.gif


--------------------
dacia nova gti - IS XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cik83
post 12 Jun 2006, 09:41
Post #13


Member


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 May 05




Stie cineva care este ordinea la pistonasele de la ICP. Unde este imbusul acela. Am schimbat garniturile la pompa, fac aerisirea si dupa 2 drumuri se aprinde martorul ICP si "pierd frana". Nu pierd lichid, dar s-ar putea sa traga aer pe langa pahar. Ce ma sfatuiti? 1zhelp00.gif Cred ca am aerisit-o de 5 ori pana acum.


--------------------
Dacia Berlina 1310 MLS 1986 - No information
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 3 Dec 2006, 17:11
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




mai raspunde cineva la oamenii astia?
nu da alta dar mai sunt multi in situatia lor..si asteapta pareri. ohmy.gif


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 11:36
Forum Renault