Galme pneuri, Probleme cu pneurile
![]() ![]() ![]() |
Galme pneuri, Probleme cu pneurile
High_limits |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 L
- CT 78 DMX
|
|||
gattoman |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Galmele care spui ca apar in cauciucuri provin ori de la lovit bordura puternic sau de la dat in gropi. Daca ai dat in gropi e posibil sa fie si janta indoita si ar trebui sa o indrepti(pe masina de indreptat nu la ciocan). Ai echilibrat vreodata rotile(treaba aia care se face in vulcanizare si in care se pun plumbi pe janta)?Si asta nu e o problema numai la dacia, orice masina poate sa pateasca asa ceva.
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
High_limits |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 April 06 ![]() |
QUOTE(gattoman @ 26 Apr 2006, 10:17) Galmele care spui ca apar in cauciucuri provin ori de la lovit bordura puternic sau de la dat in gropi. Daca ai dat in gropi e posibil sa fie si janta indoita si ar trebui sa o indrepti(pe masina de indreptat nu la ciocan). Ai echilibrat vreodata rotile(treaba aia care se face in vulcanizare si in care se pun plumbi pe janta)?Si asta nu e o problema numai la dacia, orice masina poate sa pateasca asa ceva. Masina am cumparat-o de vreo 45 zile si nu am ajuns nici sa-i fac unghiul de fuga (are nevoie) si nici echilibratul rotilor. Eu nu "scrijelesc" bordurile si reduc viteza / ocolesc gropile (de cand am luat-o nu am dat cu ea in nici-o groapa exceptand cele minore care nu e cazul sa fie luate in seama si care fac parte din peisajul romanesc...). Jentile nu sunt indoite deloc. Nu sunt nici genul care habar nu are de mecanica sau ce inseamna sa protejezi o masina de "picanteriile" soselelor romanesti (gropi, sine exfoliate la liniile de tramvai, borduri prea inalte, piatra cubica, denivelari prea mari etc.) cum banuiesti tu. Am observat in schimb ca atunci cand rulez mai mult (> 15-20 km) si se incalzesc anvelopele mai bine, trepidatiile se simt mult mai pronuntate decat daca fac 2 sau 3 km prin oras. De aici si inclinatia mea de a crede ca din anvelope se trage dar... se poate sa ai dreptate... ![]() |
--------------------
DACIA
1310 L
- CT 78 DMX
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu nu am avut galme niciodata, am mai dat in borduri, in gropi, dar galme niciodata.
Parerea mea e ca galmele se formeaza de la statul indelungat la soare. se coc atele din componenta, si atunci se rup, formandu-se o galma. MAi pot apare si de la cauciucuri proaste, cum ar fi montana, dar ciudat e ca am vazut galme la destule masini straine , relativ noi echipate cu cauciucuri de marca ! |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Si eu am aceeasi problema, trepideaza rau pe la 90-100 km/h. Probabil anvelopele, pe care vrea sa la schimb neaparat, cred ca saptamana viitoare! Dar daca nu e de la anvelope ce fac? cum verific? La vulcanizare? Jocuri in pivoti nu cred ca am, discurile sunt noi...
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
wolfin |
![]()
Post
#6
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.943 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
nu galmele sunt problema principala-
trepidatiile provin din cauza rotilor care nu sunt echilibrate ![]() Legat de discurile de frana, problema se pune atunci cand franezi la viteze mari(te trage dreapta sau mai grav stanga) plus este ineficienta. inainte de a schimba ceva echilibtati rotile si indreptati jantele(cel putin pe fata)-a se avea grija unde se fac aceste operatiuni, nu toti fac treaba buna, eu unul insistand sa imi puna si plumbi pana valoarea ajunge la 00-00, desi ei mai comenteaza ![]() Pentru EUROPE- RIDICA masina pe cric , apuca roata cu ambele maini, una sus si cealalta jos - trage spre tine sus si impinge jos si vice versa(miscari repetate si rapide)- nu trebuie sa joace. Daca simti un joc , pivoti dusi (unde se aude jocul pivotul ala aste dus) This post has been edited by wolfin: 27 Apr 2006, 09:01 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(wolfin @ 27 Apr 2006, 09:43) Pentru EUROPE- RIDICA masina pe cric , apuca roata cu ambele maini, una sus si cealalta jos - trage spre tine sus si impinge jos si vice versa(miscari repetate si rapide)- nu trebuie sa joace. Daca simti un joc , pivoti dusi (unde se aude jocul pivotul ala aste dus) Ok, am mai incercat, dar o sa incerc din nou, si o sa fiu mult mai atent. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
wolfin |
![]()
Post
#8
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.943 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
si mai cu forta-sa asiguri masina bine
![]() |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#9
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Am controlat, nu am , sau cel putin la prima vedere nu pare a avea, nu simt numic... Dar, este posibil sa am joc in planetare, nu stiu sigur daca este de la caneluri sau angrenajul acela, dar asta e alta problema. Cred ca o sa ma duc cu ea la un service, sa o pun pe elevator, acolo sper sa vad ce are cu adevarat... Oricum, eu voi schimba caucioacele, rotile de pe fata ( mai mult cea din partea dreapta ) sunt uzate, deci are geometria dereglata, si tbuie sa o fac si pe aia...
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
wolfin |
![]()
Post
#10
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.943 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
faci geometria dupa ce o urci pe elevator si schimbi ce ai de scimbat.
sa te uiti in principal la capetii de bara-de obicei acolo este buba |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
High_limits |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 April 06 ![]() |
QUOTE(wolfin @ 27 Apr 2006, 12:58) faci geometria dupa ce o urci pe elevator si schimbi ce ai de scimbat. sa te uiti in principal la capetii de bara-de obicei acolo este buba In ceea ce priveste capetele de bara va asigur ca nu sunt cauza la asa ceva deoarece am verificat absolut tot si chiar am schimbat un capat de bara pe dreapta dar tot degeaba... in rest nici-un pic de joc sau uzura nicaieri...deci raman rotile. |
--------------------
DACIA
1310 L
- CT 78 DMX
|
|
High_limits |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 April 06 ![]() |
VREAU SA SUBLINIEZ CEVA CE AM SPUS SI MAI SUS:
TREPIDATIILE SUNT MULT MAI PRONUNTATE ATUNCI CAND SE INCALZESC ANVELOPELE, DUPA CE RULEZ MAI MULT SAU ESTE CALD AFARA. DECI PROBLEMA ESTE INFLUENTATA DE TEMPERATURA... PARCA FIRUL IDEII DUCE LA ANVELOPE, NU? |
--------------------
DACIA
1310 L
- CT 78 DMX
|
|
High_limits |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 April 06 ![]() |
QUOTE(argon @ 27 Apr 2006, 08:12) Eu nu am avut galme niciodata, am mai dat in borduri, in gropi, dar galme niciodata. Parerea mea e ca galmele se formeaza de la statul indelungat la soare. se coc atele din componenta, si atunci se rup, formandu-se o galma. MAi pot apare si de la cauciucuri proaste, cum ar fi montana, dar ciudat e ca am vazut galme la destule masini straine , relativ noi echipate cu cauciucuri de marca ! Esti de acord cu mine ca nimic pe lumea asta nu se mai face cum se facea odata? Indiferent de cat de mult a avansat stiinta...tot bugetul ramane cel care da verdictul... |
--------------------
DACIA
1310 L
- CT 78 DMX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 15:33 |