electric:lampi frana in leg cu semnalizari spate?, electrica:Frana+semnalizari spate
![]() ![]() ![]() |
electric:lampi frana in leg cu semnalizari spate?, electrica:Frana+semnalizari spate
dree |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
- ct87ang
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Mai multe detalii! Cand ai luat masina? O ai de mult. In cazul asta e varza partea electrica la tine. Iti recomand un electrician bun, sau daca te pricepi tu, iti trebuie schema electrica, pe care o gasesti in cartea aceea gri Automobile Dacia, de Mondiru. Parca e si pe aici imi e lene sa caut...
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
dree |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 May 06 ![]() |
masina e o dacie berlina din 97. Probleme n-am avut cine stie ce la partea electrica.Mi s-a rupt firul de masa la alternator acum vreo luna ....sa fi pocnit ceva atunci?
|
--------------------
dacia
berlina
- ct87ang
|
|
gti98 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(dree @ 3 May 2006, 22:51) masina e o dacie berlina din 97. Probleme n-am avut cine stie ce la partea electrica.Mi s-a rupt firul de masa la alternator acum vreo luna ....sa fi pocnit ceva atunci? Nu ti-a pocnit nimic (sper). Manifestarea e tipica pentru lipsa masei la lampile spate. Coroborat cu faptul ca e ruginita in zona aia, e 99,9% masa intrerupta. La modelul relativ recent (sa nu uitam ca Dacia a avut si alt model de lampi spate ) masa se face, parca, printr-un fir cu izolatie neagra, de vreo 30 de centimetri care se termina cu un ochet, prins intr-un surub sudat de un element de caroserie. Va trebui sa verifici existenta sudurii, a surubului (si a piulitei de fixare a ochetului ), strangerea respectivei piulite, sertizarea cablului la ochet, sertizarea la capatul celelalt. Cu un voltmetru sau chiar cu o lampa de control de putere mica (sub 5W) pui un fir la masa sigura (un element de metal cat mai lipsit de oxizi, adica rugina; cel mai sigur e sa duci un fir la minusul bateriei sau cel putin pe un element metalic din motor; stiu ca e lung si incomod, dar...). Celalalt fir se atinge pe traseul spre masa enumerat mai sus, cu contactul pus si pedala de frana apasata (situatie in care ar trebui sa se aprinda lampile de frana) Acolo unde este intreruperea traseului spre masa se produce aprinderea beculetului sau apare valoare mare ( mai mult de 6 volti ) pe voltmetru. Succes, nu e prea complicat si nu ai nevoie de nici o schema! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
electric |
![]()
Post
#5
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
verifica masa la lampile spate. este un fir negru prins in spatele lampii de iluminare portbagaj cu un surub cu piulita,.
|
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
dree |
![]() ![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 May 06 ![]() |
era releul de semnalizare topit
![]() daca era de la firul de masa nu cred ca-mi mergea nici cu releul asta nou si ieri n-am avut probleme cu el...acum nu stiu ce sa zic ...o sa verific si masa ca nu strica |
--------------------
dacia
berlina
- ct87ang
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Caracteristic releului "mecanic" este cresterea frecventei de clipire atunci cind nu ai toate becurile legate/masa slaba la un bec, contact imperfect pe o ramura.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
dree |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 May 06 ![]() |
acum e electromagnetic releul nu isi schimba frecventa de clipire ..dar tot are legatura cu becul de avarie lichid frama cand am pozitiile puse frana apasata si semnalizarea pornita..... se opreste becul de semnalizare din bord si clipeste becul de avarie lichid frana!!!
am descapoerit ca atunci cand dau marsarier nu mi se aprinde lampa de iluminare am gasit si un fir negru dar e legat pe aripa dreapta interior spate ...ala e firul de masa de la lampi? This post has been edited by dree: 5 May 2006, 21:25 |
--------------------
dacia
berlina
- ct87ang
|
|
dree |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 May 06 ![]() |
![]() |
--------------------
dacia
berlina
- ct87ang
|
|
fnp |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
dree |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 May 06 ![]() |
Thread rezolvat :
Cand am pornit cu semnalizarea si avariile concomitent pornite releul de semnalizare s-a defectat... Cand l-am inlocuit pe acesta un fir de la masa lampi spate a iesit si un bec a pierdut masa ...Din cauza asta se petreceau jocurile astea de lumini...acum i-am dat masa direct de pe caroserie,nu m-am complicat sa ma uit pe sub bord... Oricum ..multumesc celor care au incercat sa ma ajute ... |
--------------------
dacia
berlina
- ct87ang
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 00:01 |