DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme baterie, alternator

leutzul
post 3 May 2006, 13:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




salut. cine poate sa-mi explice ce sa intamplat cu bateria de la masina, pentru ca nu pot sa-mi dau seama singur. ieri am incercat sa plec cu masina (nepornita de vreo saptamana),si singurul zgomot care a iesit de sub capota a fost unul chinuit si din ce in ce mai sters, pana cand nici becurile din bord nu au mai clipit. in urma cu o saptamana, pe parcursul unui drum de vreo 100 km. am observat ca acul din bord care indica starea bateriei era pe minus si nici nu a urcat in tot acest timp(nu incarca alternatorul). ce pot face in afara de a schimba bateria?


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 3 May 2006, 13:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




S-au ars diode in alternator.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 3 May 2006, 13:42
Post #3


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Poti sa incarci bateria, poate nu-i cazul sa o schimbi. Dupa ce o incarci si o pui pe masina te apuci sa verifici (cu un voltmetru) caderea de tensiune pe bornele bateriei la relanti si la 2000 rpm, cu si fara consumatori. Dac se incadreaza intre 14 si 14,4 volti inseamna ca iti incarca absolut perfect. daca nu, ai de verificat releul, cureaua alternatorului sa fie intnsa, alternatorul.
Inafara de asta, daca o lasi nepornita mai mult timp scoate-i borna de minus. Ai un consumator parazit.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 3 May 2006, 16:03
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




acum daca are vreo importanta, va mai zic una: inainte de asta,cu vreo 2 saptamani inainte de a observa ca nu incarca alternatorul, nu mergea faza scurta stanga. am verificat becul,sigurantele si nimic,apoi peste cateva zile cu gandul sa merg la un electrician, am verificat din nou si mergea dar ardeau becurile f. slab


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 3 May 2006, 16:23
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Poate ai vre-un scurt pe acolo?


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 3 May 2006, 16:25
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




nu stiu ce sa zic, cred ca tot la service rezolv dar mi-e teama ca or sa ma puna sa platesc si ce nu e nevoie,adica sa-mi zica ca treebuie schimbate si s\chestii care nu au rost,doar sa incarce factura..



--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 3 May 2006, 18:41
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




am verificat cureaua si e "tzambal",cred ca singura problema e cu acele diode din alternator, dar alta intrebare apare acum :daca pun alta baterie pana ajung la electrician exista sansa sa o "omor" si pe aia ?


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 May 2006, 18:44
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ai masurat cu voltmetru diodele?
poate fi releul...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 3 May 2006, 18:56
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




QUOTE(argon @ 3 May 2006, 19:44)
ai masurat cu voltmetru diodele?
poate fi releul...
*



nu, ca nu am asa ceva si nici nu m-as pricepe.daca ar fi diodele pot fi schimbate doar ele sau tot releul,si daca trebuie schimbat cu totul cam cat costa un releu?


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electric
post 3 May 2006, 22:26
Post #10


in cautare de informatii


Group: Members
Posts: 403
Joined: 18 September 05
From: Bucuresti




trebuie verificata incarcarea. sigur ai o problema de la alternator sau releu. releele nu sint scumpe dar trebuie sa sti ce este defect inainte de a schimba ceva.


--------------------
dacia Logan 2012
[COLOR=red][SIZE=7][B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 3 May 2006, 22:50
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




verifica totusi si firul de excitatie ce intra in alternator!
la mine are culoarea verde, posibil la alte instalatii sa fie de alta culoare.
in fine, vezi tu, e un fir cu un papuc mama ce intra in alternator.
e o sansa sa fie si ala si atunci ai scapat cel mai ieftin fara sa faci nimic, doar sa iti incarci bateria.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 5 May 2006, 14:40
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




ce ma mai intereseaza e daca aceasta problema a alternatorului a afectat in vreun fel bateria care este inca in garantie, de a "omorat-o"..


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 6 May 2006, 09:39
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Normal ca a afectat-o Pentru ca o baterie sa tina mult este indicat sa se goleasca cat mai putin. La tine s-a golit de tot. Acum, daca o incarci (cel mai bine pe redresor) n-o sa-ti faca probleme. La garantie oricum nu poti sa te duci cu ea. Ce le spui: nu mi-a incarcat si am omorat bateria?


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 25 Nov 2006, 00:00
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




am si eu o intrebare pe aici:daca e bateria ceva mai descarcata, e posibil ca voltmetrul sa arate o tensiune ceva mai mica , cu motorul la ralanti??

cum verific cu voltmetrul starea alternatorului/diodelor?


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rocipri2003
post 31 Dec 2006, 14:21
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 5 January 06




Din ce mi-am dat eu seama la mine acesta este releul ... sper sa nu ma insel.. si cred ca este cauza decesului baterie mele.. In el erau conectate 2 fire de masa.. unul de la bobina... si 2 fire de + in paralel de la alternator... Unul din firele de plus era carbonizat ca nea gica care l-a montat l-a pus in scurt !! + care vine de la alternator are mereu curent pe el... Imi spune si mie cineva cum se monteaza piesa aceasta corect ?!

P.S. Are cineva schema electrica.. o caut de ceva timp si nimic... rocipri2003@yahoo.com multumesc


Cam asa se scrie aici, cu shtz scrii matale la sala netcafe.

This post has been edited by diaconuliviu: 31 Dec 2006, 20:02

Attached thumbnail(s)
31_12_06_0000.jpg ( Size: 22.46k ) Number of downloads: 44
30_12_06_2359.jpg ( Size: 21.86k ) Number of downloads: 58
30_12_06_2358.jpg ( Size: 21.91k ) Number of downloads: 48
30_12_06_2357.jpg ( Size: 28.52k ) Number of downloads: 38
30_12_06_2356.jpg ( Size: 23.08k ) Number of downloads: 57


--------------------
dacia 1300 - DJ 84 MIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Dec 2006, 20:05
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ma indoiesc de faptul ca ala e releu regulator, e releu dar cred ca de faze. In plus pozele is tare proaste.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rocipri2003
post 1 Jan 2007, 05:00
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 5 January 06




Asta le-ar cam intrece pe toate... biggrin.gif ... Scuze pentru calitatea pozelor.. mobilul meu nu stie mai bine... Pentru mine e o nebuloasa totala ce s-a facut la masina asta... Nu am schema electrica de la ea si am incercat sa-mi dau seama cu ajutorul unui multimetru ce se intampla pe acolo.. uite ca nu-mi merge... am gasit fire negre care nu sunt masa !!! S-or folosi si pt altceva dar atunci nu mai inteleg nimik.. o sa ma duk cu ea la un service.. cu toate ca o sa ma coste o sa stau langa ei si o sa ii intreb tot ce nu am reusit sa descifrez... asta este... cunostiintele costa ( mai mult sau mai putin). Daca are cineva schema electrica o astept cu drag .. acum ca a venit Europa peste noi.


--------------------
dacia 1300 - DJ 84 MIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Jan 2007, 01:11
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




acela este releu pentru comanda electroveltilator releul de incarcare arata ca cel din poza cu mici exceptii ( carcasa este de releu mecanic , ceea ce trebuie sa cauti in care a fost facut un releu electronic)

Attached thumbnail(s)
final.JPG ( Size: 207.51k ) Number of downloads: 43


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 23:59
Forum Renault