probleme baterie, alternator
![]() ![]() ![]() |
probleme baterie, alternator
leutzul |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- ph-77-PSG
|
|||
sddragos |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
S-au ars diode in alternator.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#3
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Poti sa incarci bateria, poate nu-i cazul sa o schimbi. Dupa ce o incarci si o pui pe masina te apuci sa verifici (cu un voltmetru) caderea de tensiune pe bornele bateriei la relanti si la 2000 rpm, cu si fara consumatori. Dac se incadreaza intre 14 si 14,4 volti inseamna ca iti incarca absolut perfect. daca nu, ai de verificat releul, cureaua alternatorului sa fie intnsa, alternatorul.
Inafara de asta, daca o lasi nepornita mai mult timp scoate-i borna de minus. Ai un consumator parazit. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
leutzul |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 September 05 ![]() |
acum daca are vreo importanta, va mai zic una: inainte de asta,cu vreo 2 saptamani inainte de a observa ca nu incarca alternatorul, nu mergea faza scurta stanga. am verificat becul,sigurantele si nimic,apoi peste cateva zile cu gandul sa merg la un electrician, am verificat din nou si mergea dar ardeau becurile f. slab
|
--------------------
dacia
1310
- ph-77-PSG
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Poate ai vre-un scurt pe acolo?
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
leutzul |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 September 05 ![]() |
nu stiu ce sa zic, cred ca tot la service rezolv dar mi-e teama ca or sa ma puna sa platesc si ce nu e nevoie,adica sa-mi zica ca treebuie schimbate si s\chestii care nu au rost,doar sa incarce factura..
|
--------------------
dacia
1310
- ph-77-PSG
|
|
leutzul |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 September 05 ![]() |
am verificat cureaua si e "tzambal",cred ca singura problema e cu acele diode din alternator, dar alta intrebare apare acum :daca pun alta baterie pana ajung la electrician exista sansa sa o "omor" si pe aia ?
|
--------------------
dacia
1310
- ph-77-PSG
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ai masurat cu voltmetru diodele?
poate fi releul... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
leutzul |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 September 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
- ph-77-PSG
|
|
electric |
![]()
Post
#10
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
trebuie verificata incarcarea. sigur ai o problema de la alternator sau releu. releele nu sint scumpe dar trebuie sa sti ce este defect inainte de a schimba ceva.
|
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
verifica totusi si firul de excitatie ce intra in alternator!
la mine are culoarea verde, posibil la alte instalatii sa fie de alta culoare. in fine, vezi tu, e un fir cu un papuc mama ce intra in alternator. e o sansa sa fie si ala si atunci ai scapat cel mai ieftin fara sa faci nimic, doar sa iti incarci bateria. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
leutzul |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 September 05 ![]() |
ce ma mai intereseaza e daca aceasta problema a alternatorului a afectat in vreun fel bateria care este inca in garantie, de a "omorat-o"..
|
--------------------
dacia
1310
- ph-77-PSG
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Normal ca a afectat-o Pentru ca o baterie sa tina mult este indicat sa se goleasca cat mai putin. La tine s-a golit de tot. Acum, daca o incarci (cel mai bine pe redresor) n-o sa-ti faca probleme. La garantie oricum nu poti sa te duci cu ea. Ce le spui: nu mi-a incarcat si am omorat bateria?
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o intrebare pe aici:daca e bateria ceva mai descarcata, e posibil ca voltmetrul sa arate o tensiune ceva mai mica , cu motorul la ralanti??
cum verific cu voltmetrul starea alternatorului/diodelor? |
-------------------- fan VAG!
|
|
rocipri2003 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 January 06 ![]() |
Din ce mi-am dat eu seama la mine acesta este releul ... sper sa nu ma insel.. si cred ca este cauza decesului baterie mele.. In el erau conectate 2 fire de masa.. unul de la bobina... si 2 fire de + in paralel de la alternator... Unul din firele de plus era carbonizat ca nea gica care l-a montat l-a pus in scurt !! + care vine de la alternator are mereu curent pe el... Imi spune si mie cineva cum se monteaza piesa aceasta corect ?!
P.S. Are cineva schema electrica.. o caut de ceva timp si nimic... rocipri2003@yahoo.com multumesc Cam asa se scrie aici, cu shtz scrii matale la sala netcafe. This post has been edited by diaconuliviu: 31 Dec 2006, 20:02 Attached thumbnail(s) 31_12_06_0000.jpg ( Size: 22.46k ) Number of downloads: 44 30_12_06_2359.jpg ( Size: 21.86k ) Number of downloads: 58 30_12_06_2358.jpg ( Size: 21.91k ) Number of downloads: 48 30_12_06_2357.jpg ( Size: 28.52k ) Number of downloads: 38 30_12_06_2356.jpg ( Size: 23.08k ) Number of downloads: 57 |
--------------------
dacia
1300
- DJ 84 MIV
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ma indoiesc de faptul ca ala e releu regulator, e releu dar cred ca de faze. In plus pozele is tare proaste.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
rocipri2003 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 January 06 ![]() |
Asta le-ar cam intrece pe toate...
![]() |
--------------------
dacia
1300
- DJ 84 MIV
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
acela este releu pentru comanda electroveltilator releul de incarcare arata ca cel din poza cu mici exceptii ( carcasa este de releu mecanic , ceea ce trebuie sa cauti in care a fost facut un releu electronic)
Attached thumbnail(s) final.JPG ( Size: 207.51k ) Number of downloads: 43 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 23:59 |