Metoda optima de a accelera
![]() ![]() ![]() |
Metoda optima de a accelera
IgGiFung |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 February 04 From: Cugir ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#2
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
E musai sa apesi pedala din dreapta...
![]() Turatia optima pentru schimbat vitezele este cea de cuplu maxim plus cateva sute de ture in functie de cat de repede schimbi. Ideea este ca dupa schimbare turatia sa fie in zona de cuplu maxim. Rationamentul este valabil si pentru plecarea de pe loc. Banuiesc ca te intereseaza pt linute si atunci turatia la plecare de pe loc nu face mare diferenta. Diferenta o face folosirea ambreiajului. Oricat de misto ar arata/suna plecarea cu scartait de roti nu este cea mai buna metoda. Cat timp rotile doar se invart pe loc pierzi momente pretioase. Ideal ar fi sa nu patineze deloc. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
laurh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
La SLZ, cuplul maxim e 2800 parca, nu ?
Mie sincer mi se pare cam mult sa sch la 2800-3000. |
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#4
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
metoda optima de accelerarept liniute este urmatoarea:
turatia motorului la 2300 , dat drumul la ambreiaj cat de repede se poate si accelerare puternica. I-II:6200 @ 43km/h II-III:5860 @ 64km/h III-IV:5770 @ 108km/h IV-V:5650 @ 143 km/h |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
laurh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa mergi tu ?
|
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#6
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
da. cand vreau sa am performante maxime DA
aceasta este metoda optima pentru a accelera! |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
laurh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu, cum tu ai spus mai sus, aceasta este metoda de a accelera atunci cand vrei sa ai performante maxime.
Optim e altceva. |
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#8
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
nu! titlul spune metoda optima de accelerare. dar opti pt ce nu spune! pt consum sau pt performante.
asa ca eu am presupus pentru performante. metoda prezentata mai sus este metoda optima de accelerare peentru performante maxime! |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
GeorgeB, cum ai ajuns la turatiile acelea pe care le dai tu?
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#10
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
gratie programului CARTEST 2000.
![]() din experienta pot spune ca are dreptate. |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Intrebare: de ce nu e bine sa te duci intr-a II-a pana la 6200? De ce schimbi mai devreme?
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
laurh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE nu! titlul spune metoda optima de accelerare. dar opti pt ce nu spune! pt consum sau pt performante.
asa ca eu am presupus pentru performante. metoda prezentata mai sus este metoda optima de accelerare peentru performante maxime! Bun, si pt consum care e metoda optima ? Dar pt masina (motor, cutie) care e metoda optima ? |
-------------------- |
|
Sergiu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Pentru consum: nu stiu de turatii, dar stiu ca trebuie sa accelerezi lent, progresiv, nu sa o calci. E clar ca daca o turezi nu are cum sa consume mai putin.
Pentru motor, cutie, masina... tot asa. Nu ii place sa tragi de ea, sa o bruschezi, sa o fortezi (asta insemnand sa o calci subturata sau sa o turezi in draci). |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Me |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 27 February 03 From: Timisoara ![]() |
Interesante teste.
Dar le-as face pe alta masina, nu pe a mea. ![]() Stiu ca nu pot fi benefice pentru masina, fiindca nu e facuta pentru asa ceva. |
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#15
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
bine mah, sa mergeti voi cu masina asta bland sa nu aveti probleme la motor, ca oricum pana sa cada motorul va cade tabla de pe ea! si va garantez asta. motorul duce fara probleme.
am si eu o intrebare cati dintre voi au exploatat la maxim potentialul masinii in depasiri sau situatii critice??? |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#16
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Dar u are limitator de turatie la 5200 rpm? Atunci cum s-o calci pana la 6200?
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Marty |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
La 6200 rpm intrerupe alimentarea, nu la 5200
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#18
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Inseamna ca vorbesc prostii. Scuze. :oops:
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Me |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 27 February 03 From: Timisoara ![]() |
QUOTE bine mah, sa mergeti voi cu masina asta bland sa nu aveti probleme la motor, ca oricum pana sa cada motorul va cade tabla de pe ea! si va garantez asta. motorul duce fara probleme. am si eu o intrebare cati dintre voi au exploatat la maxim potentialul masinii in depasiri sau situatii critice??? GeorgeB, eu n-am zis ca merg BLAND cu masina. Dar pur si simplu n-as incerca s-o duc la limite decat daca ar fi nevoie. Din fericire, n-a trebuit sa vad ce limite are. :-) Dar am ajuns si eu aproape de 5000 de rotatii. Asta nu inseamna ca daca ar fi nevoie n-as face tot posibilul sa scap din "necazuri". |
-------------------- |
|
Valentin |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 29 January 03 From: Bucuresti ![]() |
La 5600 rot / min in tr. II am impresia ca ai mai mult de 64 km/h .... poate chiar mai mult de 70.
|
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#21
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
vorbeam de viteza reala, nu de cea indicata pe bord
![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Ghidioneanu |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 3 June 03 From: IS ![]() |
:shock: Hotarat lucru , topicul asta nu e pentru mine, moldovenii sunt :wink: ,,oleaca mai molcomi" ! Ce aveti fratilor cu masinile voastre, ce v-au facut sa la chinuiti asa ? O singura data am adus-o peste 4000 rot/min pe soseaua dintre Buzau si Ramnic ,respectiv pana la 145 k/h dar pt 5 minute, ca am simtit ca isi da duhul
![]() ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2007, 1,8 TDCI 115 cp
- IS-xx-xx Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon |
|
IgGiFung |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 February 04 From: Cugir ![]() |
![]() |
-------------------- |
|
IgGiFung |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 February 04 From: Cugir ![]() |
shit scuze pentru greseli
|
-------------------- |
|
SiloS |
![]()
Post
#25
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
apesi pedala din dreapta . Cand simti ca motorul se tureaza apesi pe pedala diin stanga , misti joystickul din dreapta ta apoi stii tu . Pentru consum minim e logic ca trebuie sa schimbi la turatii mai mici .
II - 20 III - 35 IV - 50 V - 65 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Tudor B |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Probabil la daciile vechi schimbi asa, la DSN/SLZ numai consum redus nu obtii.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 08:43 |