Cateva intrebari, Vine inspectia
![]() ![]() ![]() |
Cateva intrebari, Vine inspectia
80kln |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|||
zolygas |
![]()
Post
#2
|
tanar,fara bani...cu dacie Group: Members Posts: 73 Joined: 19 August 05 ![]() |
buna!
[aici ti-am sters partea cu aiureala] ..dar asta nu inseamna ca problemele pe care le ai nu vor trebui remediate... 1. Problema franelor: daca va trebui sa-ti schimbi placutele de frana...te sfatuiesc sa alegi pe cele de uzina... 2. Lichidul de frana: nu pot sa spun ca un lichid mai scump(cel strain) ar fii mult mai bun ca si cel pe care il ai...deci ramai linistit la ala care il ai...lichid sa fie... 3. Arcurile de spate: nu stiu in ce masura te ajuta pe tine acele arcuri suplimentare...doar ca te zguduie muuult mai rau...eu am inaltatoare pe spate si sunt multumit de ele... 4. Planetara daca bate...asta e...va trebui sa o schimbi cu una reconditionata... In conculzie...schimbi placutele,inlocuiesti planetara,aerisesti franele(numai daca este necesar)...si te duci sa-ti faci ITP-ul... Multa Bafta! This post has been edited by diaconuliviu: 10 May 2006, 11:39 |
--------------------
dacia 1300
berlina
- tm-01-AKG
|
|
wolfin |
![]()
Post
#3
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.946 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
este bine sa verifici bucsaraia(punctul 2).
cu planetara nu cred ca o sa ai probleme la itp. sa nu ai jocuri capete de bara, biele, pivoti, bascule etc. ideal este sa schimbi placutele. (asta pe fata , ca pe spate.....repartitorul sa nu fie blocat cantarul reglat bine etc etc.). ps: sa ai coliere pe toate futunasele de benzina(metalice) -sunt multe de verificat cand faci inspectia pe bune ![]() This post has been edited by wolfin: 10 May 2006, 12:07 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
ilikecheese |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru... ș-atât Group: Members Posts: 197 Joined: 17 February 06 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
trasu pe dreapta ar putea avea astea 2 motive:ori cand dai drumu la frane, sitemu tau de franare pe dreapta nu intelege lucru asta si mai tine acolo putin(verifici daca merge infranat:cauti drum drept, dai blana si vezi cum se comporta,apoi opresti, te dai jos si vezi cat de calda e janta pe partea dreapta.daca e fierbinte,ff fierbinte atunci tine frana daca nu apesi pedala)te duci la mecanic spui ce ai constatat si se rezolva e de la etrier(parca asa ii zice).si alt motiv este ca nu ai egal;a presiunea pe roti in fata.sau ai cauciucuri de latimi diferite sau marci deferite.daca cauciucurile-s la fel verifica presiunea.
Eu am patit sa mi se blocheze frana pe dreapta in drum.si dupa ce am dat a 4-a(la 65-70) nici nu mai accelera cu pedala la fund(merg pe gpl).am ajuns in ziua aia acasa cu fum si janta...fierbinde de nu putea sa pui mana pe ea. This post has been edited by ilikecheese: 10 May 2006, 15:25 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- BZ-02-PYS Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
|
|
wolfin |
![]()
Post
#5
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.946 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
nu cred ca este din etrier care inca mai tine blocat pistonasul(nu mentioneaza ca trage dreapta cand franeaza). trage dreapta pt ca unghiul d e fuga este aiurea, cauciuc desumflat cumulate cu joc in capete de bara, biele etc etc. roata care nu este echilibrata da trepidatii
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
gti98 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(80kln @ 10 May 2006, 18:38) Salut, Am si eu cateva intrebari ca tre sa-i fac inspectia: 1. 2. 3. 4.Pe spate am niste arcuri suplimentare, alea in jur de 60roni. Le am de vreun an, dar cam sare la gropi masina mea, plus ca e cam aplecata in fata; le-as da jos dar mecanicul meu imi tot zice ca protejeaza telescoapele. (inainte de a pune arcurile aveam pe telescoape niste inaltatoare si cam haraiau) Pareri? 5.Cam trage dreapta, mai ales daca mai am pe cineva cu mine. Pe dreapta cam bate si planetara. De la asta sa fie? Merci Scartaitul e de la nisipul prins in porii ferodoului placii de frana. Asta-i "calitatea discutabila": materialul e un pic mai poros. Se poate remedia cu peria de sarma, dar va prinde iar nisip si nu prea merita munca de demontare. Demontarea ar fi buna pt. ca se poate sa ai o placuta uzata la limita - scrasnetul "fier pe fier" apare la uzarea completa a ferodoului- vezi ca multe placute se uzeaza oblic si ajung la o margine sa frece metal pe metal. Lichidul de frana are ca proprietate principala o temperatura de fierbere ridicata ( este un alcool cu molecula ciclica, ceea ce-i da o temperatura de fierbere peste 200 de grade - parca ) aceasta caracteristica e importanta deoarece amsamblul disc-etrier-pistonas si lichidul care impinge acel pistonas se incalzesc adesea peste 100 de grade. Daca lichidul ajunge la fierbere, s-a terminat cu efectul de transmitere hidraulica a presiunii; vaporii sunt compresibili si frana devine "elastica" si complet ineficienta. La Dacia, performanta ceruta e oarecum mai modesta si lichidul romanesc face fata foarte bine. Acest lichid necesita inlocuirea dupa un anumit timp deoarece se "contamineaza" cu apa, care fierbe la 100 de grade.... Privitor la arcurile suplimentare, eu stiu ca nu se da ITP daca ai asa ceva... "Telescoapele" sunt de fapt amortizoarele suspensiei; rolul lor e de a "consuma" energia oscilatiei produsa la trecerea peste denivelari, de a amortiza balansul caroseriei, asa ca nu inteleg cum ar putea fi menajate de arcurile suplimentare. Rolul unic al acestor arcuri e de a permite incarcarea taraneasca a portbagajului fara a ajunge cu "fundul" de pamant. Daca ai asemenea necesitati, iti recomand calduros arcuri de break sau arcuri de fata, modificare mai putin vizibila dar in toate cazurile suspensia devine "dura", arunca si zdruncina puternic spatele cu masina goala. Tu hotarasti Bataia planetarei nu are nimic cu trasul spre dreapta. Trasul provine din anvelopa desumflata (mai ales daca spui ca se accentueaza cu o persoana in dreapta )sau din unghi necorespunzator: bucse uzate (se poate ca trancaneala sa fie din bucse si nu din planetara) in special tampoanele tirantului cedeaza si au efectul cel mai puternic la tras. Masina-i o belea mare: fie costa o multime de bani, fie cere cunoasterea functionarii si o multime de munca si timp!! Dar ce ne-am face fara ea??? Bafta! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
80kln |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 ![]() |
Merci de sfaturi, vedem zilele astea ce si cum, bine ca mi-am facut o idee.
|
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 21:07 |