DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fum la esapament motoarele dCi, - din topicul similar de benzina -

pedrovl
post 8 May 2006, 09:08
Post #1


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Daca e vorba de logan pe motorina si eu am observat la mine acelasi lucru si am facut un topic legat de calitatea motorinei pentru ca se pare ca de acolo este. intre timp am scris si la VC si m-au lamurit ei. Pot sa bag orice motorina ca mansina cica nu se strica dar sa fie de la "statii autorizate".


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 8 May 2006, 13:06
Post #2


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Am remarcat si eu un dCI-ul care la semafor cand pleca scuipa un norisor de fum albastrui dar doar cand accelera la plecare si cantitatea de fum era relativ mica.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
albertoturbo
post 9 May 2006, 08:23
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 31 March 06




Ieri ma oprit un vecin care ma vede mereu cand vin cu dci-ul si tot asa zicea ca ce-i cu fumul ala . Intradevar, cand o accelerez , scoate un fum negru . Masina are 3000 km . o fi de la motorina , o trebui numai euro 4 sau ce ?


--------------------
logan 1.5 dci - B-o92200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74r12
post 9 May 2006, 10:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 514
Joined: 2 July 04
From: Planeta Pământ (Terra)




QUOTE
Ieri ma oprit un vecin care ma vede mereu cand vin cu dci-ul si tot asa zicea ca ce-i cu fumul ala . Intradevar, cand o accelerez , scoate un fum negru . Masina are 3000 km . o fi de la motorina , o trebui numai euro 4 sau ce ?


Mai mult ca sigur ca e din cauza motorinei, in afara de asta ar mai putea fi de la apasarea brusca a acceleratiei in conditii de turatie a motorului mica (mers subturat + accelerare brusca = fum negru - lucru normal la dieseluri). Fum mai scoate si la turatii ridicate, cand se curata turbina de funingine (lucru normal si sanatos pt. diesel).
Vezi pe reno.ro sunt o gramada de topicuri despre motorine, despre cum trebuie condus dci, etc.

This post has been edited by 74r12: 9 May 2006, 10:44


--------------------
Megane 2.2 Expression+ 1,5 dci 85 cp
Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
albertoturbo
post 9 May 2006, 10:42
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 31 March 06




mersi mult !


--------------------
logan 1.5 dci - B-o92200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 9 May 2006, 14:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




La fum negru pentru motorina va raspund eu.
Sunt doua variante principale, motor obosit (ceea ce cred ca e exclus la Logan) sau mers subturat. Bine mai sunt si altele, dar astea sunt principalele.
Cand se merge subturat pe la motor, mai precis la turbina se depun lucruri neplacute. Dupa o peroada mai lunga de mers subturat daca se da talpa grea acele depuneri sunt evacuate sub forma fumului negru.
Asa ca un sfat cat se poate de util: diselari evitati sa mergeti subturat. Nu schimbati sub 2500. Turati aceste motoare ca nu nimica. Din contra mersul subturat dauneaza in timp.

This post has been edited by dRg: 9 May 2006, 14:09


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dbk
post 9 May 2006, 17:09
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 19 October 05
From: Bucuresti




In general dieseulul fumega mai mult, mai ales cand e rece.

Am mai observat ca si la "urcusul" rapid al motorului in turatii (ex: accelerare spontana) fumul este cantitativ mai mare decat la un mers lin. Explicatia cam asta ar fi:

QUOTE
Cand se merge subturat pe la motor, mai precis la turbina se depun lucruri neplacute. Dupa o peroada mai lunga de mers subturat daca se da talpa grea acele depuneri sunt evacuate sub forma fumului negru.


Mai exista totusi o opinie destul de raspandita: la accelerarea spontana sau la turatii inalte, motorina nu mai este arsa complet si de aceea fumul acela care se vede la iesirea din esapament este de fapt motorina nearsa. Poate avea legatura cu...
QUOTE
motor obosit (ceea ce cred ca e exclus la Logan) sau mers subturat. Bine mai sunt si altele, dar astea sunt principalele.

Nici ipoteza motorinei de slaba calitate nu poate fi exclusa. Pana la urma suntem in Romania,de curand tara tuturor posibilitatilor... icon_mrgreen.gif

This post has been edited by dbk: 9 May 2006, 17:10


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci ambiance 05.2006
VW Passat 1.9 tdi 131 cp, 6 trepte, highline 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 9 May 2006, 17:24
Post #8


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




ma nu va mai faceti griji ca si la ford focus e la fel scoate un fum de tractor cand bagi talpa in acceleratie


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ci_co
post 9 May 2006, 18:00
Post #9


Membru atutentic cu logan !


Group: Members
Posts: 291
Joined: 20 July 05
From: UE - Bucharest !!




Am vazut ieri un 406 modelul acela nou smecher la semafor am ramas tampit cand am vazut ca scotea fum in mers eu eram cu a doua si el trecea lin pe langa mine si cam scotea fum negru, deci sa inteleg ca mergea cam subturat cu ea, se vedea ca trage cam greoi !

Eu vreau un dci si imi este cam team ca poate poate nu este asa stralucit precum pare !

Bafta !

This post has been edited by Ci_co: 9 May 2006, 18:01


--------------------
Dacia & Renault/ Logan by Dacia/ '06 Pref 1,5dci - B XX BEB
Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
albertoturbo
post 9 May 2006, 20:12
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 31 March 06




QUOTE(dRg @ 9 May 2006, 15:06)
La fum negru pentru motorina va raspund eu.
Sunt doua variante principale, motor obosit (ceea ce cred ca e exclus la Logan) sau mers subturat. Bine mai sunt si altele, dar astea sunt principalele.
Cand se merge subturat pe la motor, mai precis la turbina se depun lucruri neplacute. Dupa o peroada mai lunga de mers subturat daca se da talpa grea acele depuneri sunt evacuate sub forma fumului negru.
Asa ca un sfat cat se poate de util: diselari evitati sa mergeti subturat. Nu schimbati sub 2500. Turati aceste motoare ca nu nimica. Din contra mersul subturat dauneaza in timp.
*


Si turatia asta de 2500 rpm sau chiar mai mare nu inseamna si un consum mai mare ? Nu mai zic si de zgomot , la un moment dat crede lumea ca esti incepator si turezi motorul de frica de-a nu muri .


--------------------
logan 1.5 dci - B-o92200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 10 May 2006, 07:58
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




QUOTE(albertoturbo @ 9 May 2006, 22:12)
Si turatia asta de 2500 rpm sau chiar mai mare nu inseamna si un consum mai mare ? Nu mai zic si de zgomot , la un moment dat crede lumea ca esti incepator si turezi motorul de frica de-a nu muri .
*


Nu, nu e mare deloc acesta turatie. Si nici zgomotul nu e mare. Lasa sa creada ce vor, atat timp cat masina se comporta bine si se simte mai bine in plaja aia de turatii. Oricum la un mers subturat obtii un consum mai crescut.
Oricum cand este motorul rece nu trebuie sa o fortezi prea tare, dar dupa ce s-a incalzit nu are nimic daca urci in turatii mai mari. Oricum cand schimbi viteza in o treapta superiaora este bine sa cazi intr-o turatie in care cuplul/puterea te ajuta. Dupa parerea mea in jur de 1800-1900. Daca tu schimbi la 2000 rpm unde cazi cu turatia? Cred ca destul de jos.
Oricum pe multe forumuri se explica de ce mersul subturat este daunator (si la diezel si la benzina). Asa ca talpa mare biggrin.gif

This post has been edited by dRg: 10 May 2006, 08:40


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
albertoturbo
post 10 May 2006, 10:24
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 31 March 06




Am oprit un tip cu acelasi dci de 1.5 si l-am pus sa-i dea un pic de pedala . Ce credeti ? Acelasi fum negru , masina lui avand tot 3000 km .Fumul iesea cand dadea pedala in stilul cum accelerezi o mobra , adica calcari dese si repetate . La o accelerare constanta nu mai scoate nimic . Deci , acum sunt mai linistit .Cred totusi ca am facut o mare greseala ca am alimentat de la Luk Oil .

This post has been edited by albertoturbo: 10 May 2006, 10:25


--------------------
logan 1.5 dci - B-o92200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ci_co
post 10 May 2006, 12:28
Post #13


Membru atutentic cu logan !


Group: Members
Posts: 291
Joined: 20 July 05
From: UE - Bucharest !!




Am obs la multe motaoare dizalane ca scot fum negru cica este normal nu ma impacientez atata timp cat stiu ca am euro 3 pe ea si nu am probleme la mortor ! Inca nu am dci dar zic si eu biggrin.gif


--------------------
Dacia & Renault/ Logan by Dacia/ '06 Pref 1,5dci - B XX BEB
Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woth
post 10 May 2006, 12:34
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 5 June 04




QUOTE(dRg @ 9 May 2006, 17:06)
Asa ca un sfat cat se poate de util: diselari evitati sa mergeti subturat. Nu schimbati sub 2500. Turati aceste motoare ca nu nimica. Din contra mersul subturat dauneaza in timp.
*



Cum sa nu schimb sub 2500 cand in carte imi recomanda sa nu depasesc 2500 (in perioada de rodaj). Oricum, avand in vedere ca la 2000 e cuplul maxim, ce sa caut cu ea peste 2500? Tocmai am vorbit cu un coleg care conduce diesel-uri de cand se stie, acum are un golf diesel, si mi-a zis ca, in oras, nu trece aproape niciodata de 2000 rpm.

Eu zic ca e total aiurea. La 2500 urla ca muscat de sarpe si nici nu mai trage..


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 10 May 2006, 13:09
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Nu va mai vaicariti atata!!!Daca guvernul IRAK-ULUI vrea 100000 de loganuri diesel credeti voi ca vor citi irakienii INSTRUCTIUNILE DE UTILIZARE?Vor crapa 10 motoare cu defecte ascunse si restul nu vor avea nimic indiferent cata talpa vor primi prin DESERT.Fiti atenti la APA si ULEI si da-ti-le-n gura ca daia v-a-ti luat masini!Eu am 46 de ani si n-am de gand sa ma ingrop cu lauretul+ pe care mi-l-am luat primavara asta.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 10 May 2006, 13:19
Post #16


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(bulan @ 10 May 2006, 14:09)
Eu am 46 de ani si n-am de gand sa ma ingrop cu lauretul+ pe care mi-l-am luat primavara asta.

post-336-1110552475.gif
Curios, după cum scrii, eram convins că n-ai mai mult de 9 (hint: clasa a 2-a, în RO, nu Congo).


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 10 May 2006, 13:34
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Sunt si eu un biet forumist si nu vreun membru CORESPONDENT AL ACADEMIEI ROMANE!Scuze pentru scris.Copiii sunt de doua feluri:minori si majori.Eu recunosc ca sunt major din grupa copii.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 10 May 2006, 13:49
Post #18


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




smile.gif Nu vă mai agitați atâta cu subturarea..., ea nu are loc sub o anumită turație, nu există nici o cifră magică (rpm) pe care trebuie să o atingi cu orice preț...

Subturare se consideră atunci când motorul are (i se cere) o sarcină mare la o turație mică și cuplu mic.

Acest regim de lucru trebuie evitat în special când motorul nu a ajuns la temperatura nominală de funcționare (când încă este rece sau doar parțial încălzit).

Subturarea are loc chiar și când stai pe loc și modifici brusc turația motorului din cea de relanti la xxxx rpm.

În privința fumului, motoarele scot fum atunci când sarcina lor se mărește și fumul este generat pe perioada de timp necesară motorului de a ajunge de la sarcina/turația inițială și sarcina/turația dorită-necesară.

Cantitatea de fum este dependentă de turație, la o turație joasă nici nu se observă.
Mitul că dacă rulezi cu motorul (diesel-turbo) la turații mici ți se va întâmpla ceva rău cu turbina din cauza fumului/funinginei este fals. Când motorul lucrează la turații mici gazele arse au temperaturi joase și conțin foarte puține produse ale arderii motorinei. Lucrurile stau exact invers la mărirea turației.

Dăunătoare pentru turbină sunt regimurile tranzitorii (subturarea reală a motorului), pentru că la trecerea de la o sarcină mică la una mare temperatura gazelor arse crește, la fel cum crește și cantitatea de funingine - care trece prin turbosuflantă și în timp îi afectează funcționarea.

Rularea cu o turație/viteză constantă, mică sau mare nu dăunează motorului și turbinei!!!

De aceea este important ca atunci când doriți să accelerați de la o viteză mică la una mare (nu de la 40 la 45Km/h....) să o faceți încet și nu brusc, deci fără să măriți sarcina motorului prea mult, ci gradual. Odată stabilizată turația/sarcina temperatura gazelor de eșapament se va stabiliza și ea, laolaltă cu cantitatea de funingine, care va fi mai mică decât cea emisă pe perioada cât motorul s-a aflat în faza de mărire a turației/sarcinii.

În concluzie, evitați regimurile tranzitorii prelungite (adică subturarea), accelerați gradual, nu brusc, mai ales când motorul este rece sau în curs de încălzire.
Acestea sunt importante pentru toate tipurile de motoare cu ardere internă, dar mai ales pentru cele diesel-turbo!


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ci_co
post 10 May 2006, 14:00
Post #19


Membru atutentic cu logan !


Group: Members
Posts: 291
Joined: 20 July 05
From: UE - Bucharest !!




blink.gif Ce vreti mai mult de atat ? Bravo DFA bine zis dar nu cred ca va asculta sau intelege ca nu e bine sa dai talpa imediat ci sa cresti in turatie incet incet nu dai 1 repede 2 talpa 3 talpaa cat se poate poi scoate si pe masa pe teava motrul ala ! tongue.gif
NU mai am rabdare vreau dizalannnn ! Offf am mers cu el si ce bine merge blush.gif !


--------------------
Dacia & Renault/ Logan by Dacia/ '06 Pref 1,5dci - B XX BEB
Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 10 May 2006, 15:44
Post #20


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(DFA @ 10 May 2006, 14:49)
...
Când motorul lucrează la turații mici gazele arse au temperaturi joase și conțin foarte puține produse ale arderii motorinei.
...

Cu observația că sintagma de mai sus e mai corect a fi exprimată sub forma: "...gazele arse evacuate..."


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
albertoturbo
post 10 May 2006, 22:00
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 31 March 06




Totusi , vizavi de 'dat talpa' , nu se ocupa si calculatorul de treaba asta ? Degeaba i-i dau eu pedala brusc , masina accelereaza tot cum stie ea , cel putin asta am constatat . Iar treaba cu turarea , ca nu ar afecta consumul pot afirma ca nu e asa. Oricum, legat de treaba asta cu fumul , m-am lamurit azi ; m-am tinut dupa o gramada de dci-uri li le-am observat la plecari de la semafor , etc . Toate fac la fel , nu am eu nici o problema !!! Singura chestie care mi-o mai reprosez acum e ca am alimentat de la Luk oil .


--------------------
logan 1.5 dci - B-o92200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 10 May 2006, 22:36
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Nici eu nu am vazut diesel care sa nu scoata fum, cu o singura exceptie. Cand am fost la RAR se facea testul de fum la un Passat adus de un samsar. Au ramas toti cruciti cand au vazut ca ala nu scotea nimic cand era accelerat brusc la 4000. Poate diselurile astea mai noi cu Euro4 si filtre de particule sa scoata mai putin fum.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 10 May 2006, 23:00
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




QUOTE(albertoturbo @ 10 May 2006, 22:00)
!!! Singura chestie care mi-o mai reprosez acum e ca am alimentat de la Luk oil .
*


Sa nu iti mai reprosezi,ca fapt divers eu alimentez de cand masina era noua(solenza 1.9d)de la lukoil si porneste si in ziua de azi la sfert,apropo masina are 50.000km.deci stai linistit, motorina e in esenta aceeasi peste tot cu mici diferente de aditivare dar atat timp cat tu nu alimentezi de la statii bomba nu o sa ai probleme cu masina din cauza motorinei.


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 11 May 2006, 00:59
Post #24


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(albertoturbo @ 10 May 2006, 23:00)
Totusi , vizavi de 'dat talpa' , nu se ocupa si calculatorul de treaba asta ? Degeaba i-i dau eu pedala brusc , masina accelereaza tot cum stie ea , cel putin asta am constatat . Iar treaba cu turarea , ca nu ar afecta consumul pot afirma ca nu e asa. Oricum, legat de treaba asta cu fumul , m-am lamurit azi ; m-am tinut dupa o gramada de dci-uri li le-am observat la plecari de la semafor , etc . Toate fac la fel , nu am eu nici o problema !!! Singura chestie care mi-o mai reprosez acum e ca am alimentat de la Luk oil .
*



Referitor la dat talpa, subscriu la ce a zis DFA mai sus si adaug o experienta reala. Am un prieten cu X5 nou diesel de 218 CP si ii da talpa in mod constant... dupa 40000 km i s-a dus turbina. Asa ca sa nu-mi zica careva ca BMW nu face motoare de calitate. Atata stiu: amicul meu merge ca un prost, si ii "da talpa". deci talpa da-i cand trebuie.

Referitor la fum si a mea face... dar sincer nu prea stiu dieseluri care sa nu faca.


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 11 May 2006, 01:30
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




dar totusi...evitati petromu...asa ca un sfat prietenesc. Bafta


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dbk
post 11 May 2006, 07:44
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 19 October 05
From: Bucuresti




QUOTE
Cand am fost la RAR se facea testul de fum la un Passat adus de un samsar. Au ramas toti cruciti cand au vazut ca ala nu scotea nimic cand era accelerat brusc la 4000. Poate diselurile astea mai noi cu Euro4 si filtre de particule sa scoata mai putin fum.


Cred ca era un caz individual, nu cred ca teoria e valabila pentru toate Passaturile noi. Un prieten de-al meu are Passat din 2003, 1.9 TDI, 130 CP. Fumega masinuta aia mai rau ca o soba pe lemne, pacane, tacane, face in toate felurile (se comporta ca un diesel veritabil biggrin.gif ), insa merge super OK, are 70.000 km cu ea si nu a avut nici un fel de problema pana acum.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci ambiance 05.2006
VW Passat 1.9 tdi 131 cp, 6 trepte, highline 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 11 May 2006, 08:46
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




QUOTE(Cypher4laguna @ 11 May 2006, 01:59)
Referitor la dat talpa, subscriu la ce a zis DFA mai sus si adaug o experienta reala. Am un prieten cu X5 nou diesel de 218 CP si ii da talpa in mod constant... dupa 40000 km i s-a dus turbina. Asa ca sa nu-mi zica careva ca BMW nu face motoare de calitate. Atata stiu: amicul meu merge ca un prost, si ii "da talpa". deci talpa da-i cand trebuie.
*



Nici BMW, nici Mercedes, Renault, Opel sau VW nu fac turbine. Daca pica e vina furnizorului Garrett, KKK sau a utilizatorului. Daca ai dat talpa la masina nu ai voie sa opresti motorul imediat, trebuie lasat un timp la relanti pt ca turbina sa se "racoreasca".

Asa cum am spus, la Passat, a fost o exceptie si am vazut si eu destule care dau fum. Poate a bagat ceva in motorina, un aditiv sau chiar benzina. Cu camionele vechi asa se procedeaza ca sa treaca testul la inspectiile periodice.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 May 2006, 08:49
Post #28


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Exista la hypermarket-uri aditiv anti-fum pentru diesel, dar are efecte negative pe termen lung, bagat inainte de ITP merge perfect, nu mai scoate fum deloc, nustiu ce va minunati asa ca un amarat de passat nu scoate fum..orice masina nu scoate daca se baga aditivul respectiv.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 11 May 2006, 09:03
Post #29


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Eu am intrebat la dealer si la VC despre acesti aditivi de imbunatatire a motorinei (oricum mizerabila la noi indiferent de marca) si mi s-a raspuns ca este TOTAL INTERZIS la DCI-uri !

"In completarea raspunsului din 04.05.2006, privind tipul de carburant,
va comunicam ca se poate alimenta cu orice tip de motorina dar numai de
la statii autorizate."


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ci_co
post 11 May 2006, 10:28
Post #30


Membru atutentic cu logan !


Group: Members
Posts: 291
Joined: 20 July 05
From: UE - Bucharest !!




Da de la statii autorizate unde nea Vasile si-a tras si el vro 15 litri de motorina si a completat cu apa !
Fumul nu este neaparat ceva rau la masina este normal in limitele posibile ! blush.gif
Cum tot vorbim motorina este un factor important poate acel pasat pusese motorina euro 5 sau cum spunea colegu aditiv !


--------------------
Dacia & Renault/ Logan by Dacia/ '06 Pref 1,5dci - B XX BEB
Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 18:09
Forum Renault