Lipsa presiune ulei, berlina din 98
![]() ![]() ![]() |
Lipsa presiune ulei, berlina din 98
payty |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|||
BAC |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Totusi spune ce ulei ai folosit, daca la rece e presiune si la cald nu e, atunci tot uleiul ar fi cauza. Ai desfacut capacul de la chiulasa, sunt depuneri pe acolo? Daca sunt depuneri s-ar putea sa fie infundate canalizatiile sistemului de ungere, inclusiv in pompa. La un ulei bun nu se formeaza depuneri.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
pot fi multe de vina dar 70% cred ca e din cauza pompei de ulei..un indiciu important e ca scade dupa ce se incalzeste.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
payty |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ct03nut @ 13 May 2006, 23:30) pot fi multe de vina dar 70% cred ca e din cauza pompei de ulei..un indiciu important e ca scade dupa ce se incalzeste. Problema e ca ceasul indica complet aiurea. Desi in majoritatea cazurilor atunci cand nu merge bine arata presiunea foarte mica, mi s-a intamplat uneori ca la relanti sa imi stea acul la penultima linie si cand urca in ture sa mai urce si el doar un pic, dar fara sa ajunga la maxim. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
payty |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BAC @ 13 May 2006, 23:13) Totusi spune ce ulei ai folosit, daca la rece e presiune si la cald nu e, atunci tot uleiul ar fi cauza. Ai desfacut capacul de la chiulasa, sunt depuneri pe acolo? Daca sunt depuneri s-ar putea sa fie infundate canalizatiile sistemului de ungere, inclusiv in pompa. La un ulei bun nu se formeaza depuneri. Acuma am ulei elf 15w40. Am sa ma uit sub capac sa vad daca sunt depuneri. Ceea ce ma mira e ca becul ala sta stins indiferent cat de mica presiune indica acul. Si de functionat, functioneaza, pentru ca atunci cand am motorul oprit si contactul pus, se aprinde. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
nu prea m-as baza pe alea, in special sa astept sa se aprinda becul, parerea mea e ca indica bine ce vezi tu acolo acul, fa-i o verificare la motor.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
madcos |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
dar poate sonda arata eronat la o anumita temp.daca ar avea probleme cu ungerea,cand ar porni-o,i-ar tacani culbutorii si i-ar sta becul de ulei aprins pana se amorseaza.la mine asa facea(pompa infundat)
PAYTY-asa face si la tine?la mine dura vreo 2-3 sec pana isi tragea uleiul. |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
vali1971ro |
![]()
Post
#8
|
![]() --------------------- Group: Members Posts: 654 Joined: 8 May 06 ![]() |
este normal ca atunci cand motorul se incalzeste sa scada presiunea la ulei (uleiul devine mai fluid) , presiunea minima admisibila la o temperatura de 80°ca lichidului de racire este de 0,7 bari la relantiu si 3,5~4 bari la 2500~3000 rotatii. Ca sa verifici daca e de vina traductorul ptr indicatorul din bord trebuie sa-l inlocuiesti cu altul ( de la un amic
![]() |
--------------------
.
.
. "diferenta dintre un critic si un creator este ca cea dintre bou si taur" Teophile Gautier
|
|
payty |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(madcos @ 14 May 2006, 10:06) dar poate sonda arata eronat la o anumita temp.daca ar avea probleme cu ungerea,cand ar porni-o,i-ar tacani culbutorii si i-ar sta becul de ulei aprins pana se amorseaza.la mine asa facea(pompa infundat) PAYTY-asa face si la tine?la mine dura vreo 2-3 sec pana isi tragea uleiul. La mine se stinge becul aproape imediat ce a pornit motorul ( 1 secunda sa zicem) .Dar acul de multe ori sta la 0 o buna perioada dupa ce am pornit motorul. Uneori abia dupa ce am parcurs cam 1.5 km si a stat turat, sare brusc de la 0 la maxim. Intrebarea e cat de greu e de desfundat.Ajunge sa dau pompa jos? sau trebuie desfacut tot motorul si curatat? Sincer cel mai teama imi e sa nu se uzeze blocul in zona axei cu came pentru ca dupa cate stiu eu ori se bucseaza ( ceea ca nu prea ma incanta), ori se schimba cu totul, si asta e la fel de nasol. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
payty |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vali1971ro @ 14 May 2006, 10:09) este normal ca atunci cand motorul se incalzeste sa scada presiunea la ulei (uleiul devine mai fluid) , presiunea minima admisibila la o temperatura de 80°ca lichidului de racire este de 0,7 bari la relantiu si 3,5~4 bari la 2500~3000 rotatii. Ca sa verifici daca e de vina traductorul ptr indicatorul din bord trebuie sa-l inlocuiesti cu altul ( de la un amic ![]() Da, buna idee. Sincer nu prea ma incanta sa iau un senzor din ala nou, pentru ca e cam 500 de mii si daca nu e defect nu am ce face cu el. O sa ma duc la un servis si le zic sa imi masoare presiunea la ulei cu manometrul. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
madcos |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
sigur ai sonda aia proasta.un motor cu probleme la ungere face f urat la pornire.stai relaxat.schimba sonda,sau intai fa-i o proba cum au zis si altii.
|
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 01:26 |