Despre firme, service-uri si nu numai
![]() ![]() ![]() |
Despre firme, service-uri si nu numai
SGN_1310 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|||
MoneyTalks |
![]()
Post
#2
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Oare de ce e impresia asta ca daca nu ai garantie cit mai "solida", produsul e prost? :shock:
Un produs BUN are sanse minime sa se strice in perioada de garantie. Mie nu mi s-a intimplat NICIODATA sa am probleme cu garantia produselor cumparate. De ce? Pentru ca am stiut CE sa cumpar! Sint niste reguli in comert, de care trebuie sa tineti seama: 1. Cit dai atita face 2. Sint prea sarac sa cumpar lucruri ieftine 3. Produsele la care se face multa reclama sint de doua feluri: sau foarte proaste sau foarte scumpe. NU exista cale de mijloc 4. Lucruri BUNE si IEFTINE nu exista!!! Aceste doua notiuni (BUN si IEFTIN) sint incompatibile! Vreti sa va dau un exemplu concret, pe care marea majoritate deja il stiti cind ati terminat de citit aceste rinduri? ![]() ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#3
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Ca tot e vorba de firme "mari", care ofera garantie "solida"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iar faptul ca din cind in cind unii useri sint rezolvati favorabil (adica li se respecta dreptul stabilit prin lege) nu face decit sa mentina mitul de firma "formidabila" ![]() ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
sstanescu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa stii ca e un procent destul de cuantificabil de produse care se vor intoarce in garantie. Este regula! In mod normal, orice importator/vanzator trebuie sa aiba in vedere acel procent. Fie sa fie pregatit sa accepte pierderea, fie sa-si negocieze cum trebuie contractul cu producatorul produsului.
Hai sa va zic de un mecanism (caz de firma mare): importa placi de baza; prin contract, producatorul accepta o rata de defecte de 5%-10%. Pentru exonerarea lor, ei se angajeaza ca pentru fiecare 10 placi vandute la importator, ii mai da una pe de-a moaca sa aiba pentru defecte; importatorul isi freaca mainile, iese cu produsele pe piata, insa le vinde pe toate cele 11 placi (inclusiv cea "de rezerva"); in mod clar, incep sa apara defectele; clientul este plimbat aiurea, cu motivatii ca nu mai e placa in fabricatie, sa plateasca diferenta, sa o lase pt reparat, etc Pe timpuri, se vinde in draci ACorp. Niste kkturi cu mari probleme pe capul lor. Service? Din parti. Toate firmulitele mici si-au luat mare teapa cu ele ca s-au trezit ca daca isi satisfac clientul (garantie), ei nu au unde sa le mai returneze sa-si ia banii. Eu am cumparat pentru mine si firma produse la care am fost convins ca am service cum trebuie. Mi-am mai luat si teapa, de genul ca firma s-a dizolvat, importatorul da din umeri si este handicapat. Si m-am tot chinuit apoi sa rezolv extern problemele, cu RMA, intotdeauna o solutie impractica daca stai in produsul respectiv si nu ai un "spare". |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 15:31 |