DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> bujii afumate si sunet motor

ionut232
post 10 Mar 2004, 19:33
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




am si eu 2 probleme la care sper sa gasesc o rezolvare...


1.mi se afuma bujiile...adica trebuie sa le sterg cam la vreo 2-3 saptamani...depinde cat merg de mult..

unde este problema?
a fost segmentata prost sau cum?
ca am segmentato vara asta si tot le afuma.adica le afuma si inainte si acuma....are cineva o solutie?

2. am un tarait la motor...ceva ca un greiere...am mai auzit pe cineva cu problema asta pe cineva pe forum dar diferenta era ca la el era doar la inceput
pe cand la mine taraie(ca un greiere...ceva de genu) tot timpul....

multumesc anticipat


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 10 Mar 2004, 19:40
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pentru bujii uita-te si aici:

http://www.verrill.com/moto/sellingguide/s...gcolorchart.htm

Mie tacanitul (sau greierele) imi vine de la placa aia de deasupra electromotorului care il protejeaza de caldura galeriei de evacuare si careia i s-a rupt o ureche.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 10 Mar 2004, 19:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




nu tacanitul ala nu e de la tabla aia...sunt sigur e d epe undeva la motor...inauntru undeva...se aude constant....nu stiu cum sa explic....banuiesc ca cine a auzit isi da seama despre ce vorbesc...


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 11 Mar 2004, 10:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE

banuiesc ca cine a auzit isi da seama despre ce vorbesc...

iti ajunge ulei la rampa culbutorilor?
intreb nu ptr. ca mi-am dat seama despre ce e vorba ci ptr. ca am avut si eu simptomul asta, cauza fiind lipsa ungere rampa.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 11 Mar 2004, 22:16
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




poate sa fie de la axul delcoului..am avut eu si ma innebunise de cap!!!
incearca sa bag niste ulei pe LANGA el cu o seringa!
si apoi pe pasla aia din mijlocul lui!
sunt curios de mor daca ai patit la fel ca mine!!!! laugh.gif


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 11 Mar 2004, 23:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




uitate la rampa de culbutori si vezi daca sant bine reglate distantele[jocurile]la culbutori.Daca au joc mare au un zgomot de tacaneala.Posibil sa nai nici ungere la rampa,da asta apare atunci cand mecanicu uita sau nu stie ca la fiecare desfacere al motorului trebuie sa curete canalu de ungere spre rampa.Tie tia facut asa ceva.verifica. icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 15 Mar 2004, 17:41
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




weekendu asta am sa ma duc la un mecanic...si sa ii zic sa vada
eu nu prea ma pricep la mecanica...dar la bagat ulei pe langa axul delcoului asta imi cam dau seama cum se face...
daca tot nu dispare problema am sa ma duc la un mecanic sa regleze culbutorii...ca la asta nu am nici o tangenta...
o sa va scriu rezultatul...

ar mai fi ceva:tot legat de acel greiere ce am uitat sa spun

cand tin ambreiajul apasat nu se mai aude acel tacanit( nu conteaza daca e bagata in viteza) si cand las ambreiajul liber,astauc masina pe loc ,se aude acel greieras...

am mai sters bujiile si acum merge mai bine,dar acel greiere tot se aude...
aveti momentan alte idei? :roll:


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 Mar 2004, 17:42
Post #8


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai atunci sigur se aude rulmentul de presiune ...


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 15 Mar 2004, 17:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




si ala cat costa si cum se poate schimba?
si de ce e asa sigur?


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 15 Mar 2004, 22:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




la rece se aude?
imediat ce pornesti motoru??


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 15 Mar 2004, 22:48
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




ESte rulmentul de presiune,antrebarea este.Mergi de mult cu el asa.Sar putea sa schimbi si placa,si daca tot schimbi si placa schimba si discu. icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 16 Mar 2004, 14:20
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




MA GANDEAM CA POATE II FLUIERA CUTIA :roll: :roll:


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 16 Mar 2004, 15:05
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE

si ala cat costa si cum se poate schimba?  
si de ce e asa sigur?

a) ca sa schimbi rulmentul este o treaba care mananca jumatate de zi (dat jos esapamentul, demarorul, cutia, etc); daca e musai sa te apuci de treaba asta, pregateste-te, asa cum s-a zis mai sus, si pentru disc+(eventual)placa.
cool.gif
QUOTE

pai atunci sigur se aude rulmentul de presiune ...

ptr. ca la simptomul asta, singurul suspect este rulmentul de presiune!


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 16 Mar 2004, 19:12
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




QUOTE
MA GANDEAM CA POATE II FLUIERA CUTIA :roll:  :roll:



fluiera si cutia...dar numai in viteza 4...aici e pinionul de vina...nu cred sa fie din cauza asta...
si cum intreba cineva se aude zgomotul si cand e rece motoru...

deci sigur e rulmentu de presiune...
aveti idee cat costa rulmentu si discu??? :roll:

alte idei mai ieftine??? :roll: :roll: :cry: :cry:


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 16 Mar 2004, 19:20
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




pai tot eu intrebam..
ca iomi fluiera cutia la relanti cu motoru cald doar...
idei mai ieftine nu prea ai de unde... :cry:


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 16 Mar 2004, 22:33
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




sunt destul de scumpe ,depinde de fabricant. icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 17 Mar 2004, 00:21
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




nu imi fluiera la relanti.am zis ca imi fluiera in treapta 4...si nu conteaza daca e motoru cald sau rece...
macar niste preturi...aproximative??!!!


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 17 Mar 2004, 00:51
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




oricum sa nu te duci sa iei din targ
langa bucur obor e un mag cu piese de origine
vezi acolo!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amgnet
post 19 Mar 2004, 00:27
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




Si eu am avut la fel bujii afumate si scadere a puterii motorului. M-am chinuit toata toamna trecuta, aveam si eu acelasi sunet. I-am schimbat de toate, bujii, delco, fise si dupa ce am facut si set motor (avea compresii mici pe cilindrii 6,5,5,5) am descoperit ca era rupta pana de la lantul de distributie care invarte axul cu came. ohmy.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 20 Mar 2004, 23:44
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




nu creddddd.Daca aveai pana rupta numai merge motorul. icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amgnet
post 20 Mar 2004, 23:46
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




Era rupt ceva din pana. Cert e ca dupa ce-am schimbat-o a mers ca nou. Nu se mai facea ciclul corect, pt ca nu se invartea axul cu came aiurea si de-aia mi se afumau bujiile !


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 20 Mar 2004, 23:47
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




asa daaaaaaaaaaaa,se poatweeeeeeeee. icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chirucornelus
post 24 May 2004, 10:21
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 30 April 04
From: braila




am scos ieri bujiile ptr ca nu imi pornea prea bine!am constatat ca erau cam afumate, adica destul de bine afumate!care ar putea fi cauza acestei situatii!vreau sa mai spun ca aveam o presiune cam mica la ulei, iar becul de la presiune ulei nu se aprinde deloc!(adica doar cand il dau la masa!)vreau sa schimb bujiile dar ma gandesc ca se afuma si cele noi la fel ca astea pe acre le am momentan!

multumesc!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 24 May 2004, 14:23
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Bujiile se pot afuma din mai multe motive:
amestec prea bogat,
motor uzat shi baga ulei in camera de ardere pe la segmentzi,
semeringurile de la supape uzate shi baga ulei pe la ghidul supapelor (in cazurile astea consuma ulei),
bujii prea reci (nu corespunde cifra termica),
motor prea rece (mers pe distantze scurte sau termostat blocat deschis).

Zgomotul poate apare pentru ca rulmentul atinge putzin de placa de presiune. Trebuie slabit cablul de ambreiaj. In momentul in care rulmentul atinge de placa ambreiajul ar trebui sa tzina sus.
Ar putea fi zgomotul produs de rulmentzii de la trenul fix al cutiei de viteze. In cazul asta dispare la turatzie mai mare 1200-1300 ture.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC - . Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 05:17
Forum Renault