DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburator, Pomba ulei/pompa benzina???!!! :(

bala8
post 27 Mar 2004, 09:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 March 04
From: Bucuresti




Acum 2 zile mi-am curatat carburatorul, pompa de benzina, mi-am schimbat platina, mi-am pus alt capac delco, mi-am achimbat fisele, mi-am pus alt capacel de aerisire cu tot cu furtunele respective si am luat vreo 4 L de ulei sa bag in ea ca atunci cand m-am uitat la joja de ulei nu era mai deloc ( adica era sub minim deabia se vedea uleiul).
Pana acum m-am chinuit cu urmatoarea problema:
- merge la relanti rotund, dar imi sunt aprinse becurile de la presiune ulei si temperatura apa.
Cand accelerez pe la 1500-2000 de turatii (depinde cat de cald e motorul)se sting beculetele (licare shi apoi se sting)
- Unii ziceau ca e de la ulei ( am bagat ulei Lubricen??? nu stiu dar nu prea e uleios) sa schimb uleiul? sau ce poate fii?
- am scos furtunul din acel T de la carburator si l-am dus sub mashina dar mi se pare aiurea(tot un sfat de la un mecanic) cica merge asa. asta asa e dar e AIUREA
- Deci ar putea fii shi pompa de ulei?


--------------------
Ia 'Dacia :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 27 Mar 2004, 10:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Pai daca cu uleiul vechi (care zici ca era si prea putin) nu se aprindeau, cred ca ar fi bine sa schimbi uleiul. Eu am luat teapa cu Shell. Pune si tu un ulei mai scump ca merita investita.


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gusti
post 27 Mar 2004, 11:14
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 4 March 04
From: Iasi




Teoretic, da si pompa poate sa faca asa ceva.
Dar daca zici ca nivelul la ulei era asa mic...
In fine
Eu am folosit ulei de ala romanesc la 35000 kila sau cit o mai fi acuma...si merge motoru fara nici o greata.
Daca vrei sa bagi un produs bun in masina, nu e rau, dar sa faci chestia asta cum se spune "pe curat".
De ex nu are nici un rost sa bagi ulei de 500.000 kila pe un motor care mai are doar 2 segmenti intregi.
Ceea ce zici tu ca se intimpla poa sa fie o data de la lipsa de ulei sau uleiul de ffff proasta calitate, prea apos de regula.
Deci in prima faza schimba uleiul, dar spala oleaca motoru in interior intii.
Un kil de ulei romanesc, curat si un kil de motorina il bagi in motor, mergi 5-10 min cu el la relanti, NU PLECI CU MASINA DE PE LOC!, il dai afara scurgi bine si bagi ulei bun.
Sau mai este nus ce produs minune care cica curata motoru, era la bidonase de un sfert de kil. Se baga peste uleiu vechi si se lasa tot asa vreo citeva minute si apoi se de afara si bagi ulei nou.
Si daca ai sa faci asta (spalare de motor) iti recomand cu toata caldura sa schimbi si filtrul de ulei.


--------------------
0745535292
0722256825
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 01:00
Forum Renault