Tremura la relanti, dupa ce am reglat colbutorii
![]() ![]() ![]() |
Tremura la relanti, dupa ce am reglat colbutorii
80kln |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|||
wolfin |
![]()
Post
#2
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.950 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
cred ca mai toate daciile tremura la 700 r/min. nasol
![]() La 95 km/h intra in rezonanta, masina cand o depaseste, nu se mai simte, adica la tine, peste 100k/m La mine intra in rezonanta la 100. la 120 merge ![]() |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Intradevar la 700 rpm tremura, eu am reglat-o la 950-1000 tocmai sa scap de tremurat..dar la injectie, nici eu nu am habar cum se regleaza...cred ca nu se regleaza..e din calculator..
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
a mea tremura de rupe de la 1100 rpm pana la 1300 rpm, o iert..e-n rodaj..am facut abia 1000 KM si azi abia am strans chiuloasa
ce e dubios e ca la 1100 rpm tremura mult mai rau ca la 1000 rpm. |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(ct03nut @ 29 May 2006, 22:51) a mea tremura de rupe de la 1100 rpm pana la 1300 rpm, o iert..e-n rodaj..am facut abia 1000 KM si azi abia am strans chiuloasa ce e dubios e ca la 1100 rpm tremura mult mai rau ca la 1000 rpm. Asa facea si a mea ( vechea dacie, nu asta pe care am vandut-o) tremura rau de tot. Ct03nut parca ziceai ca nu prea ai avut rabdare si ai cam forjat-o, dupa ce i-ai schimbat setul motor. Tu inca ii mai faci rodajul? Nu cred ca mai are vre-un rost. ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
asa facea de prima oara de cand am pornit-o dupa ce am facut motorul, am strans chiuloasa ieri, totul e in ordine cu el, motorul toarce frumos, ma gandesc ca intra sigur in rezonanta cu caroseria sau suportii motorului sunt prosti ca i-am schimbat.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
roland |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(80kln @ 29 May 2006, 15:42) Salut, 1310 Li din 2000: am fost de i-am reglat colbutorii ca nu mergea rotund ... acum cand sta la relanti, dupa ce se incalzeste, deci pe la vreo 700 turatii, cam tremura. Salve. Kln, se intampla sa auzi si ceva rateuri usoare (pocanituri) la toba? Cand ridici piciorul de pe acceleratie? Am patit treaba asta si era de la reglajul culbutorilor. Normal, la Dacia berlina, se regleaza 0.15 - 0.20 (admisie - evacuare). Problema e ca, dupa un astfel de reglaj, Dacia mea tremura la relanti, se aud usoare rateuri, in rest merge bine in sarcina dar la relanti scutura tare de tot. Baitetii de la Dacia Service au spus ca pentru Daciile pe injectie (nu ma intreba de ce) un reglaj 0.20 - 0.25 (admisie - evacuare) este mai bun si motorul merge mai bine. Nu stiu motivul, dar au dreptate. Cu 0.15-0.20 mie imi tremura iar cu 0.20-0.25 merge brici. Am mai citit si pe forum chestia asta, cu 0.20-0.25 si parerea era ca motorul merge mai rotund si e mai elastic. Pe scurt, incearca sa reglezi din nou culbutorii la 0.20-0.25 si vezi ce se intampla. Al meu, la 0.15-0.20 parca avea astm, se auzea cum sufla ceva p-acolo... Succes. |
--------------------
.
.
.
|
|
tabek |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Eu am rezolvat partial tremuratul motorului prin reglarea tachetilor. La mine jocul era f. mare 1mm in loc de 0,2!!!
Am fost la mecanic acum 2 saptamani. Mi-a reglat tachetii, a schimbat platina si a reglat avansul cu lampa stroboscopica. Pot sa spun ca masina nu mergea la fel de bine niciodata inainte (o am de 1,5 ani). Trage mult mai bine si motorul este f. silentios. De abia pe la 3000 de ture se aude ceva. ![]() ![]() Inainte tremura f. tare la ralanti. Mai tremura putin dar nu asa de tare. ps: pentru cei din Cluj recomand cu caldura mecanicul la care am fost eu...pentru cele de mai sus mi-a luat 10 RON...aaa si mi-a reglat si cablul de ambreiaj si a schimbat si garnitura de la capacul culbutorilor in acest pret. ![]() This post has been edited by tabek: 30 May 2006, 09:44 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
80kln |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 01:55 |