probleme dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
probleme dacia 1310
swl |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310L
1994/1.4
|
|||
ct03nut |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
verifica sa nu piarda ulei prin alte parti, garnitura chiulasa, simering palier , etc etc. si daca nu pierde.. schimbi setul si..eventual pompa de ulei daca zici ca nu ai presiune dupa ce se incalzeste.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Daca la pornire ai presiunea la ulei la maxim inseamna ca pompa de ulei e buna.S-ar putea ca uleiul sa nu fie de o calitate deosebita.Incearca intai un aditiv de motor.Daca iti permite bugetul e mai bine sa te apuci sa umbli si in motor.Avand in vedere ca masina are 12 ani si doar 36000 de km,a stat cam mult pe dreapta, lucrul asta cam dauneaza la motor.
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca se schimba uleiul la timp nu dauneaza la motor nimic, uleiul se schimba la 5-10 000 km, sau daca nu s-a ajuns la numaru asta, la 12 luni, neaparat. Si daca sta degeaba, isi schimba structura chimica, si o sa dauneze motorului.
This post has been edited by argon: 4 Jun 2006, 11:42 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Axll |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
tu ai nevoie de o segmentare( in cel mai bun caz) sau sa ii faci setul motor ( in cel mai rau caz)
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
sik |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
da sunt de acord cu segmentare, pe la segmenti ii scapa si compresia si uleiul, si mai sunt de acord si cu schimbarea uleiului cu unul relativ bun (sintetic sau dc te tine bugetul fullsintetic) motorul are cumva vreo bataie? de vreti sai schimbe setul? nu lam vazut sa se planga de lucrul asta
|
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
QUOTE(didosdoru @ 3 Jun 2006, 23:31) Daca la pornire ai presiunea la ulei la maxim inseamna ca pompa de ulei e buna.S-ar putea ca uleiul sa nu fie de o calitate deosebita.Incearca intai un aditiv de motor.Daca iti permite bugetul e mai bine sa te apuci sa umbli si in motor.Avand in vedere ca masina are 12 ani si doar 36000 de km,a stat cam mult pe dreapta, lucrul asta cam dauneaza la motor. te inseli amarnic, daca ai presiune cand e rece si la caldura dupa 20 minute nu mai ai, mai ales daca ai sub 2 atm la 3000 rpm, e de rau, e pompa obosita, nu zic ca ar fi numai lucrul asta, cum a zis si el, motorul e obosit |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
swl |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 May 06 ![]() |
Am fost cu ea azi la cineva.Mi-a reglat carburatorul, acul pontou, distanta la plutitor, mi-a schimbat jiglorul de la ralanti.Dupa ce am plecat de acolo masina a mers ok.Am lasat-o cam o ora dupa care am plecat cu ea prin oras.Porneste bine, sta la ralanti, dar cand vreau sa plec cu treapta I, trebuie sa o accelerez mai puternic pentru ca altfel imi moare motorul.Si am mai observat ca in mers, nu prea trage cum ar trebui, are momente cand merge un pic sacadat, doar in treapta a IV mergand lin.
In legatura cu presiunea de la ulei.Cand sare de 2000 rpm presiunea e mare, eu zic ca e ok.Eu ma plang de faptul ca pana in 1400 rpm (si la ralanti) acul se situeaza undeva peste prima linie alba si mai ales de faptul ca din "senin" a inceput sa consume ulei. Adevarul e ca cel tarziu in toamna (atunci voi primi definitiv masina in posesie ![]() Zilele urmatoare o sa ii schimb uleiul.Ce marca si tip ulei imi recomandati (inainte tata parca a pus Castrol 20W50).Si eventual un filtru bunicel. Multumesc. ![]() This post has been edited by swl: 4 Jun 2006, 19:35 |
--------------------
DACIA
1310L
1994/1.4
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Imi dau seama ce bun a fost Castrol-ul ala daca in 36 000 km iti papa deja ulei.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
daca presiunea e la 2 atm la 1000 rpm si la 3000 rpm e la 4 atm, iti merge brici
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#11
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
swl uite aici ceva ce te-ar putea ajuta in legatura cu uleiurile
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 01:21 |